Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 13 Mei 2011 14:25:07 Onderwerp: Las Vegas 2011 |
|
|
Was net eens aan het googlen op Vegas om in de stemming te raken. zo kwam ik op de site van o.a. de Jet maar ook de Sapphire. Je hebt daar gewoon een speciale divorce party haha. vond het wel genieten. bros wil hier liever heen dan naar een nachtclub, maar ik weet het nog niet. zal afhankelijk zijn van de drukte in de Jet, maar anders wil ik daar best een avond naar binnen.
moeten dan alleen ff een paar dames zover zien te krijgen dat ze zeggen dat we bij die groep horen, zodat we niet in de rij hoeven te staan... thats how it works haha (bros ik herinner me een mooi verhaal van die blogger, oa bekend van '' De rehussle begins'') |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Mei 2011 14:25:07 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
bros1987 Tourwinnaar '12-13'

|
Geplaatst: 13 Mei 2011 20:57:43 Onderwerp: Re: Las Vegas 2011 |
|
|
MrBrazz schreef: | Was net eens aan het googlen op Vegas om in de stemming te raken. zo kwam ik op de site van o.a. de Jet maar ook de Sapphire. Je hebt daar gewoon een speciale divorce party haha. vond het wel genieten. bros wil hier liever heen dan naar een nachtclub, maar ik weet het nog niet. zal afhankelijk zijn van de drukte in de Jet, maar anders wil ik daar best een avond naar binnen.
moeten dan alleen ff een paar dames zover zien te krijgen dat ze zeggen dat we bij die groep horen, zodat we niet in de rij hoeven te staan... thats how it works haha (bros ik herinner me een mooi verhaal van die blogger, oa bekend van '' De rehussle begins'') |
Wil je De Dal nooit meer een blogger noemen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 13 Mei 2011 21:08:38 Onderwerp: Re: Las Vegas 2011 |
|
|
bros1987 schreef: |
Wil je De Dal nooit meer een blogger noemen. |
Die bedoelde ik.. De Dal... de blogger. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Mei 2011 21:10:20 Onderwerp: |
|
|
Citaat: |
The Real Hustle
Om 07:00 uur gaat de wekker, want die ochtend heb ik een druk programma. Voordat het toernooi begint moet ik mijn kamer in de Harrah's verlaten, uitchecken, afrekenen en naar de overkant om in te checken in de Caesars Palace.
Marcos moet nog twee dagen blijven voordat ze voor hem aan de overkant plek hebben, dus hij kan nog een paar dagen langer genieten van het romantische uitzicht vanaf zijn kamer.
Nu heb ik als voorbereiding op deze reis niet alleen pokerboeken zitten lezen, maar ook alle afleveringen van The Real Hustle bekeken op YouTube (klik hier).
Samen met meesterwerkjes als Catch me if you can en Dirty rotten scoundrels en niet te vergeten de master classes van Eric van der Burg geeft mij dit inmiddels genoeg basiskennis om dit alles eens in de praktijk te brengen en vandaag eens te proberen om mijzelf hier en daar wat extra's te doen toekomen.
Mijn eerste opdracht van vandaag is een opwarmertje: korting krijgen op mijn kamer in de Harrah's.
Zoals je ook in Catch me if you can kunt zien, is selectie van de persoon achter de balie een essentieel onderdeel van een geslaagde play. Het liefst wil je een vriendelijke, doch niet al te snuggere dame uitkiezen, die je vervolgens met ontwapenende charmes kunt beïnvloeden.
Mijn plan is om in te spelen op het feit dat iemand met een baas hier zelf niks mag beslissen en vervolgens gebruik te maken van een aan mij gedane belofte in het verleden door iemand hogerop, waar je in dit land zo heerlijk aan kan refereren als "the guy".
Deze persoon bestaat uiteraard niet, evenmin als de gedane belofte.
Goed, het plan ligt er, het is tijd voor de eerste con:
The Poker Rate
Aangekomen bij de balie loop ik met mijn bagage mijn mark bewust voorbij. De dame trekt natuurlijk mijn aandacht met een "excuse me, can I help you?". Ik bevries mijn looppas, kijk haar vriendelijk aan, en loop achterwaarts naar haar toe. Zij moet hier uiteraard om lachen en het ijs is gebroken. We kunnen aan het werk.
Ik kom inderdaad om uit te checken en ja, ik heb een mooie tijd gehad. Het betreft slechts drie nachtjes, dus de rekening is snel gemaakt en zij noemt het bedrag op wat ik haar verschuldigd ben. Tijd voor mijn tekst:
"No sorry, the guy said that I have to talk to you about getting the poker rate. See, I'm going across the street now to stay at Caesars for seven weeks... yeah, I'm going to play in the World Series of Poker. I was supposed to stay there right away, but they were fully booked, so they had to put me here for a couple of days.
The guy said that you would give me the poker rate to compensate for the inconvenience..."
Perfect uitgevoerd. Knappe meid die deze bluf durft te callen.
Ik laat haar het buy-in formulier van het $5,000 toernooi van gisteren zien om te bewijzen dat ik the real deal ben en vervolgens kwebbelen we vrolijk verder over de toernooien, mijn verblijf hier vorig jaar, hoe het is om die dingen te spelen, wat ik er dit jaar van verwacht, etcetera.
Haar aandacht gaat uit naar mijn sterke verhalen terwijl haar vingertjes op de automatische piloot netjes de prijzen aanpassen in de computer.
Even later loop ik naar de taxi met mijn nieuwe afrekening, terwijl zij mij nog enthousiast 'good luck' wenst en ik haar een 'very nice day'.
Eindresultaat: $213 korting in 5 minuten.
Ik dorstte niet hoger in te zetten en voor de volledige complimentary te gaan, waardoor dit denk ik een extra grote kans van slagen had. Maar gezien hoe makkelijk dit ging, heb ik nu grootse plannen voor de Caesars Palace.
Daar heb ik namelijk wel credentials. Ik ga daar zeven weken zijn, plus dat ik er vorig jaar ook zat. Ik heb wat om mee te schermen.
Ik zag op internet dat de kamers waar ik vorig jaar zat, in de Palace Tower, extra luxe zijn. Vorig jaar kreeg ik die voor de pokerprijs van $119 per nacht ($169 in het weekend), maar aan de telefoon werd mij bij het reserveren al verteld dat dat dit jaar niet meer kon, omdat het toen een uitzondering was, omdat die toren toen net af was en leeg stond. WSOP-spelers moeten dit jaar in een van de andere torens slapen... dat zullen we nog wel eens zien.
Bij een snelle check op de site van Caesars Palace zie ik dat ik nu in een 'Classic Guest Room' moet, terwijl ik vorig jaar in een 'Deluxe Palace Tower' room zat... het prijsverschil van $130 per nacht zal ook wel wat zeggen over het verschil in luxe. No way dus dat ik me dat laat aansmeren.
Ik kom tegen negenen bij de receptie van Caesars aan als ik klaar ben om mijn voorbedachte routine af te draaien. Helaas is er voor 11:00 uur nog geen kamer beschikbaar, dus kan het inchecken nu even geen doorgang verlenen. Dom van mij, dit had ik kunnen weten.
Ik besluit om mijn jokers nog even niet in te zetten en te wachten tot ik klaar ben met het toernooi van straks. Ik laat mijn spullen bij de Bell Desk achter en kar na het ontbijt samen met Marcos naar The Office toe om aan het $1,500 No Limit Hold'em toernooi van vandaag te beginnen.
Het toernooi begint wederom later dan gepland, dit keer een vol uur, om de honderden reserves en luie donders die nu pas aan komen kakken nog op tijd een registratiekaart te kunnen geven. Sommige mensen staan alweer vier uur in de rij, wat ik graag gebruik om in het begin hard te gaan bluffen.
Een man die zo lang op zijn kaartje heeft moeten wachten, wil er namelijk nooit in het eerste half uur uitliggen. Zoveel is zeker.
Ik zie dat ze nu ineens weer die rare speelkaarten gebruiken, wat wel naar is. Het blijkt nog twee weken te duren voordat de levering nieuwe decks er kan zijn, dus tot die tijd zitten we met die kak opgescheept.
Ach, ik ben er nu na twee dagen eigenlijk al aan gewend.
Om één uur kunnen we dan eindelijk aan de slag en zit ik weer als vanouds met negen totale bananen aan tafel. Het speelprofiel van Billy Bob uit Hicksville, Tennessee heb ik allang in mijn systeem zitten, dus ik begin weer vrolijk handjes te spelen om van hun fouten te kunnen profiteren.
Ik maak uiteraard weer veel losse calls pre-flop, maar ik mis vandaag alles. Normaal flop ik altijd wel minstens drie keer een straat of beter, maar vandaag vind ik niks dan hete lucht, en elke keer als ik een lompe bluf plaats, heeft iemand net weer azen.
Ik moet ook twee keer top pair folden, wat ik als Limitspeler natuurlijk nooit graag doe. Ik val al vrij snel terug van 3,000 naar 800 chips.
Met blinds 25/50 is er natuurlijk nog niets aan de hand en bewijst een van deze klasbakken mij een dienst door op de river mijn all-in te callen op een board van A Q T 8 4 met drie klavers. De man showt trots zijn A2 offsuit, maar ik had op de turn al two pair zitten met A4.
Even later sta ik dan ook weer op 2,600 chips en kunnen we weer gewoon gaan kaarten.
Helaas loop ik even later een paar keer tegen middle pair aan en zak ik weer gestaag terug. Ik dubbel nog met azen, maar als in het derde uur de blinds 100/200 worden heb ik niet mijn gewenste grote stapeltje bereikt en zit ik daar met een push-fold stack van 2,050 chips.
Ik laat een paar rondjes lopen, om het er uiteindelijk in tweede positie in te gooien met pocket vieren.
De Billy Bob die twee stoelen links van mij en vindt het nodig om, met nog zes man achter zich mijn all-in te callen voor 30% van zijn stack met een schamel paartje vijven... nice hand.
Ik kijk nog even bij de Belgisch Kampioen, voor wie 'mijn stijl' in de beginlevels vandaag goed werkt. Hij staat al op 12,000 chips.
Het is duidelijk: ik ben hier niet meer nodig.
Ik drink uiteraard nog even een biertje in de Tilted Kilt, maar daarna moet ik al snel terug naar de Caesars voor het voltooien van mijn belangrijke missie om een mooie kamer te regelen.
Ik heb inmiddels een paar dagen na kunnen denken over wat ik moet zeggen om dit te regelen, en de play moet denk ik toch zijn dat ik mezelf neerzet als grote klant. Laten we het zo maar eens gaan proberen. Hopelijk staat er een dame achter de balie en geen norse kerel die niet verder komt dan "there's nothing we can do for you".
Als ik aankom staat er een lange wachtrij voor de check-in. Achter de balie staan acht mensen driftig de inschrijvingen te verwerken, waarvan helaas maar twee dames. Dit wordt nog spannend. Ik krijg een zeer goede beat als ik even later bij een van deze dames mag aanschuiven, zodat ik kan beginnen met de grootste con uit mijn nog korte carrière:
Als ik mijn paspoort overhandig, gebeurt hetzelfde als deze ochtend: de receptiedame slaat stijl achterover dat ik voor zo'n lange tijd blijf. Ik wijs haar op de tweede boeking van de periode na 29 juni, zodat ze helemaal niet meer gelooft wat ze ziet... mooi. Zij bevindt zich op onbekend terrein. Dat is altijd goed.
Ik doe snel even value demonstreren door ook hier weer te zeggen dat ik 'just like last year' zeven weken WSOP kom spelen, terwijl ze in de computer begint te zoeken naar een kamer.
Voordat ze mij een brakke kamer toewijst, moet ik er snel bij zijn: "Yeah, if could you put me in a pool side room in the Palace Tower, that would be great."
Vorig jaar had ik namelijk uitzicht op de airco-uitlaten en op de parkeerplaats aan de achterkant, en daar heb ik duidelijk geen trek meer in.
Ik vergeet niet om haar te complimenteren over het feit dat ze zo snel kan typen en merk op dat ze duidelijk een 'professional' is. De gewenste lach komt al snel.
In de computer staat al dat ik door de WSOP een reduced rate heb, maar zij vertelt mij zoals verwacht dat dat niet kan voor de Palace Tower. Ik kijk haar aan met onbegrip en vertel haar dat ik dat vorig jaar wel had en dat 'the guy' had beloofd dat ik dat dit jaar weer zou krijgen.
Zij kan zich dat niet voorstellen, dus deel ik haar mede dat ik, net als vorig jaar, "a hundred thousand dollars worth of tournaments" ga spelen en dat ik het vreemd vind dat niet in de computer staat dat mij dat is toegezegd.
Terwijl zij driftig in de computer zoekt naar een oplossing, blijf ik herhalen dat ik het raar vind dat mij een belofte is gedaan en dat niemand daarvan schijnt te weten. Ik voeg daar maar aan toe dat ik het voornamelijk vreemd vind, omdat 'the guy' toen had gezegd dat ik dat gewoon hier met haar ter plekke kon regelen...
Ah, die komt binnen. Het is nu namelijk ineens haar verantwoordelijkheid.
Zij belt meteen met haar supervisor om te vragen wat de mogelijkheden zijn om mij alsnog een rate te geven. Dat blijkt niet te mogen, maar ze wil er nu wel alles aan doen om de aan mij niet gedane belofte in te lossen.
Terwijl ze weer fanatiek aan het zoeken is, beginnen we weer een gesprek over de toernooien. Als ze vraagt hoe het vorig jaar ging, kan ik gelukkig vertellen van mijn finale tafel, wat zij natuurlijk extreem tof vindt en mijn status nog wat doet verhogen.
Zij wil mijn credit card hebben, maar ik zeg dat ik van plan ben om cash te betalen, waarop ik alvast $10,000 cash uit mijn heuptasje tevoorschijn tover.
Ja meid, je hebt hier niet met een kleine jongen van doen.
Mijn nieuwe vriendin verzint voor mij een oplossing, zodat ik een upgrade kan krijgen naar een Palace Tower kamer: in plaats van $150 per dag extra kan ik het krijgen voor $50. Bovendien zal ze het basistarief reduceren naar een 'flat rate' van $199 per dag en daar bovenop biedt ze mij een Junior Suite aan, in plaats van een 'standaard' luxe kamer.
Ze zegt dat dat komt omdat de schoonmakers nog bezig zijn in die andere kamer, dat ik daardoor ook die suite mag nemen, maar daar geloof ik weinig van.
Hoe het ook zij, dat is bijna een offer I can't refuse, maar ik doe even snel rekenen: 48 dagen à $50... da's $2,400.
Ik merk op dat dat dan toch wel significant duurder wordt dan die $119 van vorig jaar, waarop ik besluit om de 'sympathy card' te spelen. Ik slaak een diepe zucht en zeg dat we het maar moeten laten zitten. Ik neem wel een normale kamer als het teveel moeite is. "I don't want to cause you any trouble." Mooie opmerking om te plaatsen na een klein half uur onderhandelen. Nu zal ze het op willen lossen ook.
En toen kwam inderdaad ineens de aap uit de mouw.
Schoorvoetend geeft ze toe dat zij 10% commissie ontvangt op de upgrades die zij verkoopt aan de gasten. Zij kan die $50 niet wegpoetsen, omdat ze er dan zelf ook niet beter van wordt. Ik toon veel begrip en stel voor dat ik haar die commissie dan cash geef zodat we het daarbij kunnen laten.
Ze gaat daar stilletjes mee akkoord, want dat mag haar baas natuurlijk niet zien.
Ik moet inclusief borg en krediet vast $6,300 afrekenen voor de kamer, dus ik tik daar netjes twee briefjes extra bij af, die ik meteen onopvallend in een laatje zie verdwijnen.
Een vrouw naar mijn hart. Nu al.
Vervolgens is het een kwestie van het papierwerk invullen en even later sta ik met een setje kaartsleutels in handen van de kamer waar ik de komende tijd zal verblijven.
Ze probeert op het laatste moment nog mijn bluf te callen door te vragen of ze mij moet vertellen waar ik de Palace Tower kan vinden, maar daar trap ik niet in en herinner haar eraan dat ik er vorig jaar acht weken heb gezeten, dus dat ik de weg waarschijnlijk nog wel weet.
Ik schud haar de hand, bedank haar vriendelijk voor haar hulp en vervolg mijn weg naar mijn kamer... nou ja, kamer is eigenlijk niet meer van toepassing. Bekijk het filmpje maar eens onderaan deze pagina. Daar geef ik een korte rondleiding door mijn stulpje.
Wanneer ik daar binnenkom kan ik ongeveer anderhalf uur lang niet stoppen met lachen. Ik zit voor een schamele $200 zeven weken lang in een absolute pimp-style suite... I like.
En die dame weet natuurlijk niet dat level drie van de con nog gespeeld moet worden: de $199 terugbrengen naar de gewenste $119. Maar dat behoort pas bij het uitchecken plaats te vinden, dus heb ik nog alle tijd om hiervoor een goede game plan te verzinnen... alle tips zijn overigens welkom.
Eindresultaat: Een suite met $8,540 korting in 40 minuten. |
|
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 24 Mei 2011 21:47:36 Onderwerp: |
|
|
De spaarmarathon kan beginnen. vandaag de eerste 20% van het benodigde vegas geld opzij gezet. Ook al 25% van de trip naar London staat op een spaarrekening overigens  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Mei 2011 21:58:35 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | De spaarmarathon kan beginnen. vandaag de eerste 20% van het benodigde vegas geld opzij gezet. Ook al 25% van de trip naar London staat op een spaarrekening overigens  | 3
is dat een referentie naar je hardlooptraining van vandaag? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Mei 2011 07:16:23 Onderwerp: |
|
|
haha neuh niet echt. maar gaat nog een hele klus worden om alles bij elkaar te krijgen zonder op mn credticard te moeten teren. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Mei 2011 12:21:48 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | haha neuh niet echt. maar gaat nog een hele klus worden om alles bij elkaar te krijgen zonder op mn credticard te moeten teren. |
Wil je best "staken" voor de 4-8 limit. Anytime. Maar ga je nooit meer staken voor 1-2 No limit. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Mei 2011 19:52:06 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | MrBrazz schreef: | haha neuh niet echt. maar gaat nog een hele klus worden om alles bij elkaar te krijgen zonder op mn credticard te moeten teren. |
Wil je best "staken" voor de 4-8 limit. Anytime. Maar ga je nooit meer staken voor 1-2 No limit. |
ik ga ook nog maar 1 of 2x 1-2 spelen..maar je beseft dat ik dit keer gruwelijke winst ga maken. maar bedankt voor het aanbod. ik neem het in overweging en besluit t.z.t. of ik erop in ga  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 3 Jun 2011 17:49:40 Onderwerp: |
|
|
EUR?USD zet koers richting 1.46... laten we hopen dat ie straks in december boven de 1.50 staat..wordt het IETS minder duur dan gedacht |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 21 Jun 2011 07:26:52 Onderwerp: |
|
|
Vanochtend ineens een ontzettende zin om met wodka-redbull wakker te worden in een of ander evage 4-8 limit game na een nachtje doorhalen. Nog maar even halfjaartje volhouden  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 21 Jun 2011 18:04:23 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Vanochtend ineens een ontzettende zin om met wodka-redbull wakker te worden in een of ander evage 4-8 limit game na een nachtje doorhalen. Nog maar even halfjaartje volhouden  |
schei uit ik denk nergens anders aan, behalve werk en fietsen haha. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 30 Aug 2011 07:52:45 Onderwerp: |
|
|
mooi van onze overheid dat ze me zojuist 310 euro aan zorgtoeslag 2010 hebben overgemaakt. een mooie en zeer welkome verassing die rechtstreeks in het nog te sparen gat voor Vegas gaat. Zit in middels op 24% van het benodigde bedrag. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Aug 2011 21:27:37 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | mooi van onze overheid dat ze me zojuist 310 euro aan zorgtoeslag 2010 hebben overgemaakt. een mooie en zeer welkome verassing die rechtstreeks in het nog te sparen gat voor Vegas gaat. Zit in middels op 24% van het benodigde bedrag. |
Goed bezig. Mijn beoogde budget blijft gewoon op 0 (technisch gezien op -600 dollar aangezien die naar jouw gaan voor hotel) De 150 euro die ik voor de spinfiets heb gevangen leken een mooi begin maar ik moet 118 euro zorgtoeslag terug betalen dus per saldo maakt dat ook weer niks uit. Wordt in iedergeval karig budget op deze manier voor mij. Dadelijk moet je mij nog gaan staken  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Master Puk Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

|
Geplaatst: 30 Aug 2011 21:36:33 Onderwerp: |
|
|
wellicht kan een geldschieter een mooie deal met je maken voor Vegas...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Aug 2011 21:36:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Aug 2011 21:54:26 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | wellicht kan een geldschieter een mooie deal met je maken voor Vegas...  |
Zie je een investerings mogelijkheid MP  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 31 Aug 2011 07:09:58 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | wellicht kan een geldschieter een mooie deal met je maken voor Vegas...  |
heb mn creditcard dus dat komt wel goed . hoef in principe maar 500 van de 2000 te hebben, aangezien ik tot 2.000 rood kan staan, dus in feite ben ik al 100 voor op schema haha. maar de rente die je dan betaald is aanzienlijk. maar is maar tijdelijk aangezien ik in januari een flinke uitbetaling krijg van mijn overuren. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Aug 2011 21:33:17 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Master Puk schreef: | wellicht kan een geldschieter een mooie deal met je maken voor Vegas...  |
Zie je een investerings mogelijkheid MP  |
ligt natuurlijk aan het aanbod en het risico |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 1 Sep 2011 06:43:19 Onderwerp: |
|
|
een investeringsaanbod... een investerings voorstel lijkt me in dit geval meer op zn plaats.... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 1 Sep 2011 21:22:32 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | een investeringsaanbod... een investerings voorstel lijkt me in dit geval meer op zn plaats.... |
nah ik weet niet wat precies nodig is... |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 2 Sep 2011 07:38:53 Onderwerp: |
|
|
doel is 2.500. heb op dit moment 24% bijeen, dus er is nog 76% te overbruggen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 3 Sep 2011 09:48:41 Onderwerp: |
|
|
Lijkt me dat MP eerst een beetje onderzoek zou willen doen naar het risico en dat na dat onderzoek Brazz afvalt als mogelijke investering  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 3 Sep 2011 09:53:12 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Lijkt me dat MP eerst een beetje onderzoek zou willen doen naar het risico en dat na dat onderzoek Brazz afvalt als mogelijke investering  |
heb nog nooit een afbetaling van 1 van mn leningen gemist  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 3 Sep 2011 11:01:23 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | bros1987 schreef: | Lijkt me dat MP eerst een beetje onderzoek zou willen doen naar het risico en dat na dat onderzoek Brazz afvalt als mogelijke investering  |
heb nog nooit een afbetaling van 1 van mn leningen gemist  |
nah een lening staat me wel aan... weinig risico....  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 5 Sep 2011 22:21:27 Onderwerp: |
|
|
Net met verbijstering docu van Louis Theroux gekeken over Vegas. Ooit stukje gezien maar kan er echt niet bij hoe de gem. Amerikaan over gokken denk zeker niet de mensen uit de docu. Nu al extra zin om tegen zulke domme mensen te spelen (ondanks de extra vertraging)
@Brazz stuur me nog even de mail met de nieuwe tijden aub |
|
Terug naar boven |
|
 |
Buzz Lightyear Tourwinnaar 2010

|
Geplaatst: 6 Sep 2011 12:00:55 Onderwerp: |
|
|
Heb gisteren ook die docu met veel verbazing gezien. Was me al aan het afvragen of jullie daar ook zo rondlopen en met (wel iets minder) geld strooien.
En die vrouw wat 4 miljoen in 7 jaar vergokte, en vertelde dat ze geen verslaafde was terwijl ze zonder te kijken aan de fruitmachine trok? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 6 Sep 2011 21:09:00 Onderwerp: |
|
|
In de docu pikken ze wel de extreme gevallen eruit maar die zakenmannen die een weekend kwamen gokken waren wel kenmerkend voor de Amerikaan die daar een weekend komt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 7 Sep 2011 06:58:47 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | In de docu pikken ze wel de extreme gevallen eruit maar die zakenmannen die een weekend kwamen gokken waren wel kenmerkend voor de Amerikaan die daar een weekend komt. |
mooie docu. heb ik al 2x gezien. mooiste moment vind ik als die 2 mannen stomdronken (meen) blackjack zitten te spelen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 4 Okt 2011 07:25:58 Onderwerp: |
|
|
dolarkoers nu 1.31.. kut grieken, vakantie gaat steeds duurder worden zo!! Stond eerst op 1.45. Scheelt gewoon al 210$ als ik 1.500 dollar zou willen uitgeven. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 4 Okt 2011 19:48:20 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | dolarkoers nu 1.31.. kut grieken, vakantie gaat steeds duurder worden zo!! Stond eerst op 1.45. Scheelt gewoon al 210$ als ik 1.500 dollar zou willen uitgeven. |
had je dus al dollars moet kopen... |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 4 Okt 2011 19:57:03 Onderwerp: |
|
|
niet dus, want als ik dollars had moeten kopen toen de dollarkoers 1.45 was had ik daar 1.37 voor moeten betalen. Zoveel marge rekenen de banken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Okt 2011 16:40:34 Onderwerp: |
|
|
Nog 7 weken dan zijn we al daar! Nu begint de zin echt te komen. Gister nog eens de kamer bekeken en de laatste wijzigingen in de diverse pokerrooms gevolgd op het allvegas-forum. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 30 Okt 2011 21:23:40 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Nog 7 weken dan zijn we al daar! Nu begint de zin echt te komen. Gister nog eens de kamer bekeken en de laatste wijzigingen in de diverse pokerrooms gevolgd op het allvegas-forum. |
nog verassingen uitgekomen?
kamer is trouwens super mooi vergeleken met IP lijtk me. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Okt 2011 20:56:34 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | bros1987 schreef: | Nog 7 weken dan zijn we al daar! Nu begint de zin echt te komen. Gister nog eens de kamer bekeken en de laatste wijzigingen in de diverse pokerrooms gevolgd op het allvegas-forum. |
nog verassingen uitgekomen?
kamer is trouwens super mooi vergeleken met IP lijtk me. |
foto's zeggen niet altijd alles.... al is het natuurlijk geen turkey... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Okt 2011 22:57:07 Onderwerp: |
|
|
@Brazz: Voornaamste wijziging is dat tegenwoordig vrijwel elke room gratis Wifi heeft waar de vorige keer dit alleen in the Venetian was. The V blijft wel de room met het beste aanbod al volgt de gloednieuwe Aria op korte voet. Verder viel me op dat we nog nooit in de MGM hebben gespeeld terwijl hier het sofste spel te vinden zou zijn. Toch maar eens proberen deze keer.
@MP Foto's zeggen niet altijd alles nee maar wel als je al een aantal keren ergens bent geweest. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Okt 2011 23:22:01 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: |
@MP Foto's zeggen niet altijd alles nee maar wel als je al een aantal keren ergens bent geweest. |
eens |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 1 Nov 2011 10:14:24 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | @Brazz: Voornaamste wijziging is dat tegenwoordig vrijwel elke room gratis Wifi heeft waar de vorige keer dit alleen in the Venetian was. The V blijft wel de room met het beste aanbod al volgt de gloednieuwe Aria op korte voet. Verder viel me op dat we nog nooit in de MGM hebben gespeeld terwijl hier het sofste spel te vinden zou zijn. Toch maar eens proberen deze keer.
|
MGM wil ik zeker nog wel eens spelen. Mn BB heeft Wifi dus dat gaat op zich zal communiceren wel gaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 1 Nov 2011 13:29:22 Onderwerp: |
|
|
vanmiddag voor 500 euro ($ 685) gekocht via mn BinckBank dollar rekening op koers 1.37. Baal ervan dat de koers weer 1.5 cent daalde vandaag alvorens ik de aankoop kon doen, maar goed. verwacht met die klote grieken dat de EUR/USD weer richting de 1.25 zal gaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 1 Nov 2011 18:34:19 Onderwerp: |
|
|
heb op de site van mirage gekeken. kamer kost nu $1.110 incl resortfee. Wij betalen $1.240. $130 euro verschil.
Bros kan je me de bevestiging die jij evt. hebt sturen of laten weten als je die niet hebt om te checken of mijn bedrag klopt.
Als er echt een verschil is moeten we even bellen. Dan zou jij moeten boeken en dan kan ik daarna annuleren. Besparen we ons toch weer bijna 50 euro pp mee. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 2 Nov 2011 19:42:42 Onderwerp: |
|
|
Als je nog wat hoort dan hoor ik het wel. Heb je carte blanche gegeven qua eventuele regelen met een 60/40 verdeling in geval van korting. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 4 Nov 2011 13:11:40 Onderwerp: |
|
|
Net even voor de aardigheid gereageerd op een T.G.I.F. aanbieding van Imperial Palace en gekeken wat de prijzen daar zijn:
Citaat: | SAT 12/17/2011 $22.00
SUN 12/18/2011 $20.00
MON 12/19/2011 $20.00
TUE 12/20/2011 $20.00
WED 12/21/2011 $20.00
THU 12/22/2011 $20.00
FRI 12/23/2011 $25.00
SAT 12/24/2011 $35.00
SUN 12/25/2011 $49.00
MON 12/26/2011 $49.00
TUE 12/27/2011 $35.00
Avg. per Night: $28.64
Subtotal: $315.00
Fees: $0.00
Taxes: $37.80
Grand Total: $352.80
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 5 Nov 2011 09:00:04 Onderwerp: |
|
|
bizarre gingen dat IP...maar wordt de mirage! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 9 Nov 2011 08:10:39 Onderwerp: |
|
|
het is me gelukt de rekening te verlagen van $1243 naar $1068. Een besparing van $175! Toch mooi meegenomen. 10% van de besparing wordt door bros in Vegas als rewardfee in contanten uitbetaald . |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 9 Nov 2011 22:46:06 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | het is me gelukt de rekening te verlagen van $1243 naar $1068. Een besparing van $175! Toch mooi meegenomen. 10% van de besparing wordt door bros in Vegas als rewardfee in contanten uitbetaald . |
Kan je dat zo uitbetalen. Heb ook nog een 2e idee en dat is dat ik die 10% inzet op de roulette en je als ik hit door speel tot ik niet hit en dan deel je in de winst naast je 10% of ik hit 2x niet en dan heb je ook niks. Maak van die 10% voor het gemak $20 dollar. Keuze aan jouw al is alleen voor het element mijn idee al leuker |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 10 Nov 2011 08:02:32 Onderwerp: |
|
|
dat laatste is natuurlijk olie op het vuur gooien nadat je 2 dagen terug me herinnerde aan de streak op de roulette de eerste keer in Vegas. Gaat em dus uiteraard worden. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Nov 2011 22:29:06 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | dat laatste is natuurlijk olie op het vuur gooien nadat je 2 dagen terug me herinnerde aan de streak op de roulette de eerste keer in Vegas. Gaat em dus uiteraard worden. | .
mooi eerst maar eens daar komen. Kregen vandaag weer een wijziging in vluchtschema waardoor we nu 2x moeten overstappen... Misschien nog niet het ergste alleen het getrut op het einde. Landen, uitrollen, uitstappen, instappen taxieen, weer opstijgen, weer landen... denk dat dat het einde wel extra extra lang gaat trekken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Nov 2011 23:01:18 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | MrBrazz schreef: | dat laatste is natuurlijk olie op het vuur gooien nadat je 2 dagen terug me herinnerde aan de streak op de roulette de eerste keer in Vegas. Gaat em dus uiteraard worden. | .
mooi eerst maar eens daar komen. Kregen vandaag weer een wijziging in vluchtschema waardoor we nu 2x moeten overstappen... Misschien nog niet het ergste alleen het getrut op het einde. Landen, uitrollen, uitstappen, instappen taxieen, weer opstijgen, weer landen... denk dat dat het einde wel extra extra lang gaat trekken. |
leuk altijd dat reizen....krijg je geen korting |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jornowski Tourwinnaar 2011

|
Geplaatst: 11 Nov 2011 17:45:15 Onderwerp: |
|
|
Heb je die twee keer overstappen op de terugweg? Dat is helemaal klote... |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 12 Nov 2011 17:56:59 Onderwerp: |
|
|
even terugkomend op de post van Bros en de reacties daaronder:
oorspronkelijk zouden we vertrekken om 11.00 uur op Schiphol en uiteindelijk om 19.20 uur landen in Vegas (met 1 tussenstop Chicago). Nieuwe schema vertrekken we 11.15 uur op Schiphol en landen we 23:59 uur!!! in vegas. maw meer dan 4.5 uur langere reistijd. Bovendien 2x overstappen (eerst chicago en dan LA). Recap: we moeten dom 7u wegrijden in Geleen en zijn rond 1 uur snachts in het hotel...dit komt neer op een totale reistijd (deur tot deur) van 27 uur!!!!. Bizar.
heb met WorldTicketCenter gemaild (hier hebben we geboekt) en ze gaan a.s. maandag contact opnemen met United Airlines omdat dit inderdaad belachelijk is. Overigens had ik WTC.com ook aan de lijn. Die man zei dat we een nieuw ticket moeten kopen dan voor een andere vlucht, de huidige vlucht annuleren en dan krijgen we dat geld pas over 6 maanden terug. Dat gaat sowieso niet gebeuren, dan maar 4 uur langer reizen.[/b] |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Nov 2011 19:22:05 Onderwerp: |
|
|
Ja , dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dan leggen ze de fout zoiets bij jezelf neer. En dat terwijl je beide tickets bij dezelfde luchtvaartmaatschappij boekt? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Nov 2011 19:35:35 Onderwerp: |
|
|
Zag de mail lanskomen dat ze gingen kijken. Verwacht er weinig van maar wel positief dat ze er iets aan doen en niet direct een negatief antwoord uitgooien |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 12 Nov 2011 20:50:29 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Ja , dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dan leggen ze de fout zoiets bij jezelf neer. En dat terwijl je beide tickets bij dezelfde luchtvaartmaatschappij boekt? |
nee andere maatschappij dan wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 13 Nov 2011 14:16:11 Onderwerp: |
|
|
@bros: heb jij nog een wereldstekker toevallig. die van mij is zoek. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Nov 2011 17:18:24 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | @bros: heb jij nog een wereldstekker toevallig. die van mij is zoek. |
Volgens mij heb ik die weggegooid na de laatste keer omdat ik daar met Rowan aan heb zitten veilen om de laptopstekker passend te krijgen. Zal eens kijken of mijn ouders er nog een hebben liggen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 13 Nov 2011 21:19:44 Onderwerp: |
|
|
let me know anders moeten we er nog een ritselen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 14 Nov 2011 08:05:30 Onderwerp: |
|
|
brengen is geregeld |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Nov 2011 22:21:44 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | brengen is geregeld |
Super. Het omboeken is ook geregeld dat scheelt alvast weer uurtje of 4. Blijft alleen de wereldstekker nog over. Moeten we nog wel kunnen oplossen voor 17 december  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Nov 2011 07:59:28 Onderwerp: |
|
|
ik kom nog wel in een media markt voor die tijd. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Nov 2011 19:47:21 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | ik kom nog wel in een media markt voor die tijd. |
waar had je hem uitgehaald? bij de mediamarkt of eentje gevonden nog ergens? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 19 Nov 2011 20:29:00 Onderwerp: |
|
|
media markt. 5 euro kwijt slechts. dus meteen meegenomen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Nov 2011 09:58:53 Onderwerp: |
|
|
Puur genieten. zie net dat het vliegveld het George Bush Int. heet  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Nov 2011 13:03:31 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | media markt. 5 euro kwijt slechts. dus meteen meegenomen. |
Zal even een contactdoos meenemen dan met 3 of 5 contacten. Anders zitten we altijd te kloten met opladen van dingen. Kan zo dan tegelijkertijd.
Citaat: | Geplaatst: 25 Nov 2011 07:58 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Puur genieten. zie net dat het vliegveld het George Bush Int. heet
|
George Bush Sr. dan wel |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Nov 2011 17:32:13 Onderwerp: |
|
|
ja Sr. en goed idee van die contactdoos. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 5 Dec 2011 21:28:57 Onderwerp: |
|
|
Begint wel erg kort dag te worden als ik op de kalender kijk. Vanwege de stress op het werk vergeet ik dalijk nog dingen. Tijd voor een lijstje te maken. Brazz help even mee als ik dingen vergeet.
Wat mee te nemen/aan denken
- Paspoort
- Dollars/creditcards
- ESTA-formulier? (voor de zekerheid printen)
- E-tickets/Hotel zorgt Brazz voor neem ik aan
- wereldstekker (ik zorg voor stekkerdoos)
Verder kom ik echt niet buiten koffer en toilettas ofzo. Benieuwd wat ik vergeet want moet haast wel |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 6 Dec 2011 08:11:09 Onderwerp: |
|
|
zou oplader van je telefoon en je telefoon zelf ook meenemen en Ipod natuurlijk om te communiceren. maar verder zie ik weinig dingen die je vergeet. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 6 Dec 2011 23:07:36 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | zou oplader van je telefoon en je telefoon zelf ook meenemen en Ipod natuurlijk om te communiceren. maar verder zie ik weinig dingen die je vergeet. |
Telefoon heb ik niet echt iets aan als ie het toch niet doet in Amerika. Heb hem alleen bij mij voor als we terug zijn en mijn moeder belt of we geland zijn. Oplader van de Ipod is belangrijker. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 7 Dec 2011 07:44:04 Onderwerp: |
|
|
die staat er ook bij. heb jij trouwens zo'n tussenstuk waarmee je je ipod gewoon via stopcontact kan opladen?? misschien dat ik mn laptop niet meeneem namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Dec 2011 13:12:04 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | die staat er ook bij. heb jij trouwens zo'n tussenstuk waarmee je je ipod gewoon via stopcontact kan opladen?? misschien dat ik mn laptop niet meeneem namelijk. |
uiteraard heb ik zon tussenstuk. Jij met je laptop blijft ook altijd een legendarisch welles/nietes verhaal. Dacht dat het je doelstelling was om hem daar achter te laten. Kan hem ook meenemen en dan slopen we hem op het einde van de vakantie en maken we er een filmpje van
Heb trouwens de weersverwachting bekeken en is bijna identiek weer qua temperatuur dan hier. Snachts koelt het best of tot onder nul en overdag max 15 ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Dec 2011 13:34:17 Onderwerp: |
|
|
Dan heb je pech qua weer. Gelukkig zitten jullie toch alleen maar binnen (daar ga ik dan vanuit, heb de columns nog niet gelezen). |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 8 Dec 2011 19:42:18 Onderwerp: |
|
|
ja kunnen hem daar wel slopen idd coinflipje of ik hem mee ga nemen. zie ik t.z.t. wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 17:26:35 Onderwerp: |
|
|
weerbericht Vegas: 23 graden!! Ajb |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 17:27:40 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | weerbericht Vegas: 23 graden!! Ajb |
blijkt toch de verkeerde te zijn. 14 graden, maar wel zonnig!!! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 18:25:34 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | MrBrazz schreef: | weerbericht Vegas: 23 graden!! Ajb |
hoe kan je dat nu weer verkeerd doen |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 19:21:01 Onderwerp: |
|
|
er zijn 2 las vegassen, 1 waar wij heen gaan en 1 mini klein dorpje ergens anders op de wereld. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 20:32:47 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | MrBrazz schreef: | weerbericht Vegas: 23 graden!! Ajb |
zo typisch weer. Waar ligt die ander Vegas dan? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 21:06:45 Onderwerp: |
|
|
Volgens wikipedia zijn er drie steden die de naam Las Vegas dragen. Naast Las Vegas in Nevada, is er een Las Vegas in New Mexico en in Honduras. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Dec 2011 21:30:26 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Volgens wikipedia zijn er drie steden die de naam Las Vegas dragen. Naast Las Vegas in Nevada, is er een Las Vegas in New Mexico en in Honduras. |
tnx |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 13:04:58 Onderwerp: |
|
|
Volgens de voorspellingen waait het komende vrijdag/zaterdag minder hard dan vandaag en er zijn nauwelijks vertragingen vandaag. Dus dat lijkt me ook niet echt een probleem te worden |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 13 Dec 2011 19:12:25 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Volgens de voorspellingen waait het komende vrijdag/zaterdag minder hard dan vandaag en er zijn nauwelijks vertragingen vandaag. Dus dat lijkt me ook niet echt een probleem te worden |
lijkt me mooi als dat uitkomt. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Dec 2011 22:48:31 Onderwerp: |
|
|
Brazz heb je ook gebelt en gesmst al maar je moet de app "Touch" eens installeren en kijken of je mij kan toevoegen. Is een soort Whatsapp die ik wel aan de gang krijg. Misschien makkelijk communiceren in Vegas.
Vanmorgen wakker geworden met keelpijn die niet echt over is gegaan in de loop van de dag. Meestal voorbode van een goede verkoudheid bij mij. Mooie timing dus  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 15 Dec 2011 08:22:39 Onderwerp: |
|
|
app Touch op een BlackBerry....lijkt me dat die niet bestaat. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Dec 2011 13:07:24 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | app Touch op een BlackBerry....lijkt me dat die niet bestaat. |
hm das minder dan. Zo gek is dat trouwens weer niet he. App staat voor application en niet voor apple. Waarom werkt Whatsapp dan wel op een Blackberry? Deze app werkt dus inderdaad niet op de blackberry. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 15 Dec 2011 20:07:52 Onderwerp: |
|
|
ging dus ook om t woord touch... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Dec 2011 21:06:55 Onderwerp: |
|
|
Morgen vertrekken we. Dus houd het forum beetje draaiend he .
Zal vaker updates posten kan makkelijk via mijn Ipod als ik weer een uur zit te folden. Voel me momenteel stukje beter dus hopelijk heb ik morgen een goede dag dat de reis meevalt. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Dec 2011 12:24:21 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Morgen vertrekken we. Dus houd het forum beetje draaiend he .
Zal vaker updates posten kan makkelijk via mijn Ipod als ik weer een uur zit te folden. Voel me momenteel stukje beter dus hopelijk heb ik morgen een goede dag dat de reis meevalt. |
met 3 man..... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Dec 2011 18:08:11 Onderwerp: |
|
|
Mannen... veel succes en komt niet met lege zakken thuis |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 22 Dec 2011 21:10:53 Onderwerp: |
|
|
ik ben benieuwd naar een eventuele tussenstand.... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Dec 2011 08:50:47 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | ik ben benieuwd naar een eventuele tussenstand.... | zijn nu iets over de helft ben $1500 up in cash alleen $150 en $100 dollar toernooi gespeeld brazz ook licht op winst maar gruwelijk veel pech naar eigen zeggen dus niet meer dan 100 up ofzo verder is de man erg laf want hij heeft al 2x nee gezegd toen ik hem vroeg naar de striclub te gaan tien ik weer eens hyper was na een goede sessie naar eigen zeggen door ziekte en vermoeidheid... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Dec 2011 15:19:19 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Master Puk schreef: | ik ben benieuwd naar een eventuele tussenstand.... | zijn nu iets over de helft ben $1500 up in cash alleen $150 en $100 dollar toernooi gespeeld brazz ook licht op winst maar gruwelijk veel pech naar eigen zeggen dus niet meer dan 100 up ofzo verder is de man erg laf want hij heeft al 2x nee gezegd toen ik hem vroeg naar de striclub te gaan tien ik weer eens hyper was na een goede sessie naar eigen zeggen door ziekte en vermoeidheid... |
bros naar de stripclub en brazz wil nie wat is dat dan..... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 27 Dec 2011 19:47:26 Onderwerp: |
|
|
Bros is voor een nieuwe auto aant sparen daar
Onder verwijzing naar andere topic, als je toch een nieuwe telefoon moet, neem dan gewoon een iPhone mee. En voor mij een iPad 2 a.u.b.  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Dec 2011 04:26:25 Onderwerp: |
|
|
Zijn sinds gister terug. Was uiteraard zeer vermoeiende terugreis. Brazz is rond 14 uur het bed in gedoken en ikzelf was na de veldrit in Loenhout gister ook te moe op wakker te blijven. Heb geslapen van 17 tot nu (3 uur) en hoop vanaf nu het normale ritme op te pakken wat wel zal lukken.
Blog zal in de loop van vandaag volgen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 29 Dec 2011 08:41:09 Onderwerp: |
|
|
ik lag er al eerder in hoor . in totaal 16 uur geslapen van de 20 dat ik thuis ben wat vrij bizar is. ga denk ik zo nog een uurtje slapen en dan hopelijk vaste ritme oppikken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Dec 2011 09:07:15 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | ik lag er al eerder in hoor . in totaal 16 uur geslapen van de 20 dat ik thuis ben wat vrij bizar is. ga denk ik zo nog een uurtje slapen en dan hopelijk vaste ritme oppikken. |
mooi al zal je nu wel het ritme kunnen pakken denk ik. Tenminste ik zal er weinig moeite mee hebben.
Blog ga ik in 3 delen doen. Eerste is ver af zal dus snel erop staan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 29 Dec 2011 12:48:40 Onderwerp: |
|
|
ja ritme meteen te pakken |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 29 Dec 2011 19:43:06 Onderwerp: |
|
|
wat betreft die rechtstreekse vlucht... die kost nu voor oktober nog 800 euro. echter de prijzen voor februari heb je al vlucht voor 438 euro retour!!! geen geld. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 30 Dec 2011 09:06:04 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | wat betreft die rechtstreekse vlucht... die kost nu voor oktober nog 800 euro. echter de prijzen voor februari heb je al vlucht voor 438 euro retour!!! geen geld. |
Beetje snel om te kijken voor vluchten of niet Is dat vanaf Frankfurt gekeken dan?
Heb nog geen concrete plannen om volgend jaar weer te gaan maar zoals gezegd zie ik het zomaar gebeuren dat ik er weer ben met de kerst aangezien ik altijd 2 weken vrij heb dan |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 30 Dec 2011 10:47:58 Onderwerp: |
|
|
ja vanaf frankfurt met Condor. hoe verder vooruit hoe duurder (logisch ook). ik beslis pas na de zomer of ik weer ga. als dat het geval is wil ik eigk kijken of nieuwjaar kunnen meepakken, maar dat is een zorg voor dan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Dec 2011 07:37:03 Onderwerp: |
|
|
Begin langzaam bij te komen van de jetlag. Donderdag werd ik om 3 uur wakker, gister om 5 en vandaag om 6. Begin dus nu in een normaal ritme te komen. Kost me wel iets meer moeite als normaal |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 31 Dec 2011 10:26:42 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Begin langzaam bij te komen van de jetlag. Donderdag werd ik om 3 uur wakker, gister om 5 en vandaag om 6. Begin dus nu in een normaal ritme te komen. Kost me wel iets meer moeite als normaal |
had er dit keer minder moeite mee, al ben ik wel al 2 dagen op rij om 6 uur wakker. misschien helpt het niet dat ik smiddags ook nog 5 uur slaap  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Apr 2012 12:14:49 Onderwerp: |
|
|
Even een reminder voor als ik een volgende keer daar ben: Eten bij de "Heartattack Grill"
Hoorde er gister over bij Coen & Sander en lijkt me echt iets voor mij. Zal vanavond nog even wat plaatjes zoeken van enkele burgers. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|