Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

2013: The Brazz 6000 challenge
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2013 19:47:21    Onderwerp: 2013: The Brazz 6000 challenge Reageren met citaat

Wat zou een jaar zijn zonder bets tussen Brazz en mezelf? Hadden al €25 op de Trois Ballons en Ötztaler staan voor wie het snelste binnenkomt. Hiervoor zijn geen restricties hebben we al eerder bepaald zoals lekke banden e.d. Op de dag zelf gaat het gewoon om de tijd. Enige waarom het niet zou gelden is als iemand wekenlang ziek wordt ofzo van te voren.

Aan de telefoon net meende Brazz wel 6000 km te rijden voor de Ötztaler. Ik dacht niet dat ie dat ging halen en al snel was de bet er t.w.v €50. Vanaf nu tot 25 augustus dus 6000km voor Brazz om die te winnen. Vorig jaar heeft ie in het hele jaar net geen 6000 gereden dus durfde de bet wel aan.

Nog even de statistiek met km's 2011-2012 als inleidend materiaal. Brazz zal de stand e.d vast in dit topic bij gaan houden:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 4 Jan 2013 19:47:21    Onderwerp:

Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2013 19:57:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Is natuurlijk wel slim van hem want is een extra motivatie. Vraag is, hoe ga je dat controleren (hartslagmeter output)?
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2013 23:09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Is natuurlijk wel slim van hem want is een extra motivatie. Vraag is, hoe ga je dat controleren (hartslagmeter output)?

slim niet direct want was weer een opwelling van beide maar achteraf natuurlijk zeker een motivatie. Controle gaat puur op polar gegevens en vertrouwen. Ook op de polarsite kan ie eventueel manipuleren maar als het zo moet. MP heeft ook aangenomen dat de 79,7 kg klopte als dat al niet meer kan.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 10:14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Jornowski schreef:

slim niet direct want was weer een opwelling van beide maar achteraf natuurlijk zeker een motivatie. Controle gaat puur op polar gegevens en vertrouwen. Ook op de polarsite kan ie eventueel manipuleren maar als het zo moet. MP heeft ook aangenomen dat de 79,7 kg klopte als dat al niet meer kan.

de moeite alleen al om de polar gegevens aan te passen..... maar heb het gedaan als extra motivatie inderdaad omdat ik anders ook voor de andere bets kansloos zou zijn. risico is natuurlijk dat ik alles verlies, maar heb goede hoop dat ik in ieder geval die 6.000 kilometer ga maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Master Puk
Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 12:14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

het probleem met fietsen is dat je geheel makkelijk kan zeggen heb vandaag geen zin... dus ik ga maar niet.... met deze bet heb je een stimulans...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 13:04:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt, al is 6.000 kilometer wel bizar veel. Al zou ik er de motivatie voor hebben, ik zou er gewoon de tijd niet voor hebben.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 14:51:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Klopt, al is 6.000 kilometer wel bizar veel. Al zou ik er de motivatie voor hebben, ik zou er gewoon de tijd niet voor hebben.

tijd moet je maken. scheelt dat ik verder geen andere hobbys heb (zoals badminton). ter vergelijking, dit jaar heb ik 6.000 kilometer gereden in het hele jaar. 2011 heb ik 7.500 km gereden totaal. denk dat het wel te doen moet zijn. normaal laat ik het altijd liggen in de maanden juli/augustus qua kilometers, maar heb nu een mooi doel om dat niet te laten gebeuren.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 15:15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Groot probleem is ook dat er heel wat avonden afvallen als je niet in het donker wilt rijden. Er zijn maar een paar maanden per jaar dat je vanaf 19.00u (zou het vroegst haalbare voor mij zijn) echt nog een paar uur in daglicht kunt fietsen.

En daarnaast inderdaad badminton, maar dat is in de zomer niet, althans niet in het weekend.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 15:46:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Groot probleem is ook dat er heel wat avonden afvallen als je niet in het donker wilt rijden. Er zijn maar een paar maanden per jaar dat je vanaf 19.00u (zou het vroegst haalbare voor mij zijn) echt nog een paar uur in daglicht kunt fietsen.

En daarnaast inderdaad badminton, maar dat is in de zomer niet, althans niet in het weekend.

nah blijft altijd raar om te vergelijken. Geen tijd voor e.d. is persoonlijk aangezien wielrennen niet voor iedereen de 1e sport is. Als je alleen al de tijd zou pakken die je aan badminton kwijt bent per jaar aan training en wedstrijden (incl. reizen) en dat zou fietsen als 1e sport ben je al heel eind op weg denk ik.

Persoonlijk draai ik voor die 6000 mijn hand niet echt om. Schat zelf dat ik dit jaar richting 12000 km zal gaan en daarnaast zon 500-600 hardloop km's.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 18:56:36    Onderwerp: Reageren met citaat

als je de tijd dat je kwijt bent met reizen naar badminton zou optellen kom je al op een significant aantal kilometers op de fiets Smile.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 21:20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
als je de tijd dat je kwijt bent met reizen naar badminton zou optellen kom je al op een significant aantal kilometers op de fiets Smile.

niet puur op Jornowski en badminton afspiegelen als vergelijking zelfde zou je voor MP kunnen zeggen als je alle tijd van het fluiten e.d. zou inwisselen voor fietsen. Punt is gewoon gemaakt dat die 6000 een fluitje van een cent zijn en je vooral laf bent als je het niet haalt Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 22:21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jullie gaan volledig voorbij aan het feit dat badminton 9 van de 10 keer is op momenten dat het donker is. Competitieseizoen is in de wintermaanden op zondag (dan zou je in principe kunnen fietsen). Training is echt 3 kwart van het jaar in het donker.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2013 23:27:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Jullie gaan volledig voorbij aan het feit dat badminton 9 van de 10 keer is op momenten dat het donker is. Competitieseizoen is in de wintermaanden op zondag (dan zou je in principe kunnen fietsen). Training is echt 3 kwart van het jaar in het donker.

ja maar dan ga je weer letterlijk kijken terwijl ik een ander punt (probeerde) te maken. Laten we het er maar bij laten Wink en kijken hoe de challenge van Brazz zich gaat ontwikkelen. Door de week donker zal daarbij tot 21-3 zeker een rol gaan spelen voor hem.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Jan 2013 10:41:18    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

ja maar dan ga je weer letterlijk kijken terwijl ik een ander punt (probeerde) te maken. Laten we het er maar bij laten Wink en kijken hoe de challenge van Brazz zich gaat ontwikkelen. Door de week donker zal daarbij tot 21-3 zeker een rol gaan spelen voor hem.

Meer dan 40 km doordeweeks op mn rondje zit er inderdaad niet in. mocht ik zelfs al tijd hebben om te fietsen doordeweeks is het meest iets meer dan een uurtje, 32 km ofzo.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Jan 2013 15:55:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt geluk met je aangemaakte challenge. Je had mij en Bertus niet moeten uitnodigen. Dacht al toen ik het accepteerde. Als ik mijn 6000 binnen zou hebben dan stopt de challenge automatisch. Maar hij telt alleen km's die ik met de polar inlaad. Op de mountainbike en de ridley heb ik geen sensor meer dus laad ik alleen hartslag en vul zelf de km's in van mijn teller en die telt ie niet mee. Dus totdat ik weer op de cannondale rijdt blijf ik op 0 staan wat met het komende weer nog wel even zal duren Wink
Terug naar boven

Geplaatst: 6 Jan 2013 15:55:00    Onderwerp:

Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Jan 2013 17:15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

In dat geval mis ik ook ergens 22 km, aangezien mijn teller pas ging lopen na 22 km gister.Hartslag tot dat moment deed het wel gewoon. Duurt altijd even als ik van fiets swtich voordat hij de km's herkent.

Mijn motivatie wordt dit weekend wel op de proef gesteld zeg. Na zaterdag lek te zijn gereden bleek vandaag voor het wegrijden dat mijn binnenband naar buiten kwam. Buitenband lag er niet goed op. Nadat ik hem er opnieuw had opgelegd leek het probleem voorbij. Na 13 km begon mijn wiel/band aan te lopen. Probleem was weer terug. Ben met de helft aan Bar (probleem was daarmee wel opgelost, tijdelijk) in mn band terug naar huis gereden en heb daar (nog steeds met 4 bar in de band) rondjes gereden uit frustratie.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Jan 2013 18:38:15    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
In dat geval mis ik ook ergens 22 km, aangezien mijn teller pas ging lopen na 22 km gister.Hartslag tot dat moment deed het wel gewoon. Duurt altijd even als ik van fiets swtich voordat hij de km's herkent.

Mijn motivatie wordt dit weekend wel op de proef gesteld zeg. Na zaterdag lek te zijn gereden bleek vandaag voor het wegrijden dat mijn binnenband naar buiten kwam. Buitenband lag er niet goed op. Nadat ik hem er opnieuw had opgelegd leek het probleem voorbij. Na 13 km begon mijn wiel/band aan te lopen. Probleem was weer terug. Ben met de helft aan Bar (probleem was daarmee wel opgelost, tijdelijk) in mn band terug naar huis gereden en heb daar (nog steeds met 4 bar in de band) rondjes gereden uit frustratie.

nou nou nou. Is gewoon 1e weekend Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Jan 2013 23:25:04    Onderwerp: Reageren met citaat

maar met voldoende pech...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 7 Jan 2013 13:10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
maar met voldoende pech...

Desondanks stand na 1 week in de challenge 119,7 na 1 van de 34 weken

Gemiddeld zou je op 176,47 km per week uitkomen wat betekend dat je nu een beetje achter ligt maar dat lijkt me ingecalcureerd.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2013 17:40:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Stand lijkt nog steeds 119,4 te zijn na dit weekend. Achterstand op het gemiddelde schema loopt dan weer een extra 176 km op. Hou het in elk geval in de gaten Wink
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2013 20:34:38    Onderwerp: Reageren met citaat

176 komt eigenlijk neer op 2 keer trainen.. toch
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Jan 2013 13:07:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

als je 2x 88 km fiets wel Wink Kan ook best op 1 dag heb ik reeds in dit kalenderjaar bewezen. Heb op het werk een mooie excelsheet gemaakt om dit bij te kunnen houden inzake de bet.

Na vandaag nog 222 dagen. Met 119,2 achter de kiezen is hert daggemiddelde 26,49 en weekgemiddelde 185,43 benodigd om het op dit moment te halen. Heb formules erin gezet zodat alles direct wordt doorberekend bij een nieuwe traininsginput en de gemiddeldes aangepast worden zodat ik tot het einde van deze bet tot vervelens toe zulke data in dit topic zal slingeren Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 14 Jan 2013 21:00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Master Puk schreef:

als je 2x 88 km fiets wel Wink Kan ook best op 1 dag heb ik reeds in dit kalenderjaar bewezen. Heb op het werk een mooie excelsheet gemaakt om dit bij te kunnen houden inzake de bet.

Na vandaag nog 222 dagen. Met 119,2 achter de kiezen is hert daggemiddelde 26,49 en weekgemiddelde 185,43 benodigd om het op dit moment te halen. Heb formules erin gezet zodat alles direct wordt doorberekend bij een nieuwe traininsginput en de gemiddeldes aangepast worden zodat ik tot het einde van deze bet tot vervelens toe zulke data in dit topic zal slingeren Wink

Zijn we net van de weightbet af....krijg je dit weer....
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 14 Jan 2013 21:23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Stand lijkt nog steeds 119,4 te zijn na dit weekend. Achterstand op het gemiddelde schema loopt dan weer een extra 176 km op. Hou het in elk geval in de gaten Wink

met dit weer fiets ik niet. veel te koud. overigens had ik vorig jaar ook maar 250 kilometer in januari. moet vooral van de maanden maart, april en juni, juli gaan komen. Verwacht in deze maanden tenminste 4.000 kilometer te maken. Dus dan resteert nog 2.000 voor januari, februari, mei en augustus.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Jan 2013 13:05:39    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

met dit weer fiets ik niet. veel te koud. overigens had ik vorig jaar ook maar 250 kilometer in januari. moet vooral van de maanden maart, april en juni, juli gaan komen. Verwacht in deze maanden tenminste 4.000 kilometer te maken. Dus dan resteert nog 2.000 voor januari, februari, mei en augustus.

hoezo sla je mei over in de reeks met veel km's? Lijkt me bij uitstek de maand om veel kilometers te maken. Persoonlijk neem ik in juni flink gas terug na de Trois Ballons en kopieer dan mijn schema van vorig jaar met wat nuance verschillen richting Ötztaler
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 07:35:39    Onderwerp: Reageren met citaat

verwacht in mei een drukke maand met verjaardaag e.d.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Jan 2013 13:04:48    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

weet niet of die enkelvoud of meervoud moet zijn. Maargoed. Maar vergis je niet om bv in april 1000 te maken. Je bent 1 weekend weg met het werk als ik goed begrepen heb. Als het dan 1 weekend bar slecht weer is daarnaast wordt het al bijna onmogelijk die maand. Denk nog altijd dat ik goed zit met de bet nadat ik enkele scenario's heb doorberekend varierend van goed tot slecht weer en rekening houdend met gemiddelde uitval e.d. gebaseerd op voorgaande jaren (ja ik heb echt niks beters te doen Wink )
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 22:53:30    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

weet niet of die enkelvoud of meervoud moet zijn. Maargoed. Maar vergis je niet om bv in april 1000 te maken. Je bent 1 weekend weg met het werk als ik goed begrepen heb. Als het dan 1 weekend bar slecht weer is daarnaast wordt het al bijna onmogelijk die maand. Denk nog altijd dat ik goed zit met de bet nadat ik enkele scenario's heb doorberekend varierend van goed tot slecht weer en rekening houdend met gemiddelde uitval e.d. gebaseerd op voorgaande jaren (ja ik heb echt niks beters te doen Wink )

allemaal speculaties
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2013 08:45:55    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

we zullen zien. na divers rekenwerk denk ik dat ik ook goed zit, maar factor weer zal zeker een belangrijke rol spelen. als dit nog 2 weken aanhoudt (ziet het wel naar uit) heb ik gelijk weer een achterstand tov vorig jaar.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2013 13:05:17    Onderwerp: Reageren met citaat

"We zullen zien" is echt de grootste dooddoener aan het worden in de diverse bets. Maar helaas wordt die zo vaak van stal gehaald aangezien er weinig meer dan praten gedaan kan worden momenteel.

Wat de bet betreft baal ik enorm dat ik niet eerder op het volgende idee ben gekomen aangezien ik zelf 0,0 in de hand heb bij deze. Stel toch het volgende voor maar Brazz heeft alle recht dit rigoreus af te wijzen. Leek me interessant voor de spankracht van de bet als ik €1 korting krijg voor elke 100km die ik zelf méér dan 6000 fiets in dezelfde periode. Mocht Brazz het dan niet halen krijg ik de extra euro's.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2013 22:20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
"We zullen zien" is echt de grootste dooddoener aan het worden in de diverse bets. Maar helaas wordt die zo vaak van stal gehaald aangezien er weinig meer dan praten gedaan kan worden momenteel.

Wat de bet betreft baal ik enorm dat ik niet eerder op het volgende idee ben gekomen aangezien ik zelf 0,0 in de hand heb bij deze. Stel toch het volgende voor maar Brazz heeft alle recht dit rigoreus af te wijzen. Leek me interessant voor de spankracht van de bet als ik €1 korting krijg voor elke 100km die ik zelf méér dan 6000 fiets in dezelfde periode. Mocht Brazz het dan niet halen krijg ik de extra euro's.

Obviously not, pure verliessituatie van mij.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 19 Jan 2013 04:15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Logisch dat je nee zegt, jammer, voor de spankracht maar had het wel verwacht. Toch stel je het vele malen erger voor dat het is. Ter info vorig jaar heb ik in dezelfde periode als deze bet 6368 km gefietst wat zou betekenen dat ik 3 euro korting zou hebben gekregen. Maargoed gaat niet om het geld in deze maar was meer als extra motivatie voor mezelf bedacht. Maakt niet uit nu ik dit heb gecheckt ben ik er nog meer overtuigt dat je geen 6000 gaat halen anders check je maar eens hoe vaak ik hiervoor door de week heb moeten trainen
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 12:08:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Naar mijn weten is er niks bijgekomen dit weekend (correct me if I'm wrong) en is de stand nog altijd 119,2 km. Op dit moment betekend dat om het te halen er elke week tot de Oetztaler gemiddeld 197,91 km moet worden afgelegd. Niet evident Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 19:22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik voel zitvlakproblemen aankomen Smile
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 20:54:51    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Naar mijn weten is er niks bijgekomen dit weekend (correct me if I'm wrong) en is de stand nog altijd 119,2 km. Op dit moment betekend dat om het te halen er elke week tot de Oetztaler gemiddeld 197,91 km moet worden afgelegd. Niet evident Wink

helemaal juist. Het wordt ook zeker een uitdaging, maar ik ben nog steeds hoopvol gestemd.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 22:34:59    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

elke week 1 etap...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 13:05:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:

haha mooie sneer naar het verleden. Vorig jaar eigenlijk niks over gehoord?

@Mp: is wel een flinke etappe per week dan

Elke dag momenteel dat er niets gefietst wordt komt er ongeveer 1km bij het gemiddelde wat benodigd is. Stel tot zaterdag wordt er niks gedaan (zeer waarschijnlijk) is het al opgelopen naar 202,67 per week. Als er dan zaterdag 100 km zou worden gefietst zakt dit slechts naar 199,34. Challenge extended Wink
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 23:37:51    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Jornowski schreef:

haha mooie sneer naar het verleden. Vorig jaar eigenlijk niks over gehoord?

@Mp: is wel een flinke etappe per week dan

Elke dag momenteel dat er niets gefietst wordt komt er ongeveer 1km bij het gemiddelde wat benodigd is. Stel tot zaterdag wordt er niks gedaan (zeer waarschijnlijk) is het al opgelopen naar 202,67 per week. Als er dan zaterdag 100 km zou worden gefietst zakt dit slechts naar 199,34. Challenge extended Wink

betekent dus eigenlijk 8 uur fietsen in de week
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 30 Jan 2013 12:57:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij 25 gemiddeld wel. Krijg direct leuk idee om dit getal uit te rekenen voor vorig jaar. Kom erop terug. Verwacht dat het jaargemiddelde inderdaad rond de 25 zal liggen. Iets hoger. Maar tochten als Trois Ballons en Otztaler trekken zoiets wel naar beneden.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 30 Jan 2013 22:59:24    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Bij 25 gemiddeld wel. Krijg direct leuk idee om dit getal uit te rekenen voor vorig jaar. Kom erop terug. Verwacht dat het jaargemiddelde inderdaad rond de 25 zal liggen. Iets hoger. Maar tochten als Trois Ballons en Otztaler trekken zoiets wel naar beneden.

reken dat maar es ff uit
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2013 09:14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

reken dat maar es ff uit

jan 736,9 25,59
feb 433,5 24,49
mrt 1211,4 25,24
apr 574,6 24,64
mei 651,1 26,40
jun 952,2 25,98
jul 1284,7 24,95
aug 768,3 19,41
sep 574,3 26,92
okt 720,5 27,64
nov 665,2 27,39
dec 696,5 26,25

9269,2 25,16

Hierboven de cijfers van 2012. Komt akelig kort in de buurt bij wat ik geschat had. Had alleen niet gedacht dat augustus zo laag zou uitvallen maar is te verklaren doordat er bijna alleen maar in de bergen werd gereden die maand (begin Italie en daarna Oostenrijk) Opvallend wel de opgaande trend die vanaf september te zien is en ook in januari dit jaar doortrekt. Hoewel deze cijfers ook vertekend (kunnen) zijn door de hoeveelheid klimmen. Daarom zou je pas echt wat kunnen zeggen over de relevantie van de gemiddeldes als ik ook nog de hoogtemeters erbij zou hebben.

Enfin bottomline: MP je zat goed met je schatting van 8 uur per week om het te halen Wink
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 2 Feb 2013 16:35:07    Onderwerp: Reageren met citaat

moet bekennen dat het een gok was...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Feb 2013 10:31:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

onderbewust lag die gok voor de hand aangezien 200 per week al snel op 25 uitkomt vanwege de makkelijke deelfactor.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 3 Feb 2013 13:16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Master Puk schreef:

onderbewust lag die gok voor de hand aangezien 200 per week al snel op 25 uitkomt vanwege de makkelijke deelfactor.

jij begrijpt het Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 3 Feb 2013 17:05:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Gaat weer nergens over hier...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Feb 2013 11:16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Gaat weer nergens over hier...

Noem het meer niks vond het best interessante data.

Echt on-topic. Er is eindelijk wat te melden na de km van dit weekend. Maar ondanks de 2 trainingen is 154 km deze week niet eens genoeg om in te lopen op schema. Maar Brazz houdt vertrouwen hoewel die wel toe heeft gegeven dat het krap gaat worden.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 4 Feb 2013 20:00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Krap wordt het sowieso maar het is ook logisch dat in de zomermaanden (als het rustiger is op het werk én als het langer licht is), hij meer km's zal maken (waarschijnlijk dan ook boven het gemiddelde). Het moet echter wel leuk blijven, je moet niet gaan fietsen omdat het 'moet'.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2013 13:23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoop dat ie er zo de buik van vol heeft dat ie "moet" dat het helemaal niet meer lukt. In dat geval dubbel winst voor mij. Brazz meent vanaf maart tot juli elke maand 1000 te rijden en dan 500 nog te moeten in augustus. 1000 is echter geen garantie per maand weet ik uit eigen ervaring. Dan moet het echt elke weekend meezitten en ook nog een keer door de weeks iets gedaan worden.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2013 08:09:57    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Hoop dat ie er zo de buik van vol heeft dat ie "moet" dat het helemaal niet meer lukt. In dat geval dubbel winst voor mij. Brazz meent vanaf maart tot juli elke maand 1000 te rijden en dan 500 nog te moeten in augustus. 1000 is echter geen garantie per maand weet ik uit eigen ervaring. Dan moet het echt elke weekend meezitten en ook nog een keer door de weeks iets gedaan worden.

Komt goed. Heb tegen die tijd genoeg overuren gespaard om iedere week tenminste 1 langere training doordeweeks te doen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2013 13:13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Puur genieten al deze speculaties maar je moet het ook nog gaan doen. Benieuwd of de motivatie nog loert als je weer op je vaste rondjes je 100km probeerd vol te maken op een dinsdag of woensdagmiddag met verzuurde poten van zware weekenden Cool
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2013 23:04:26    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Puur genieten al deze speculaties maar je moet het ook nog gaan doen. Benieuwd of de motivatie nog loert als je weer op je vaste rondjes je 100km probeerd vol te maken op een dinsdag of woensdagmiddag met verzuurde poten van zware weekenden Cool

kunnen nog een side bet doen? Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 7 Feb 2013 13:08:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

moet je bij Brazz zijn of je nog kan instappen. Of wil je tegen mij betten dat ie het wel haalt on the side?
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 7 Feb 2013 22:44:32    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

moet je bij Brazz zijn of je nog kan instappen. Of wil je tegen mij betten dat ie het wel haalt on the side?

voor stimulans Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 8 Feb 2013 00:12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

zeg maar hoeveel je wil inzetten. het is een 1-1 bet. dus als ik het haal krijg ik x bedrag, als ik het niet haal krijg jij hetzelfde bedrag van mij Wink. sta open voor voorstellen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 8 Feb 2013 13:15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
zeg maar hoeveel je wil inzetten. het is een 1-1 bet. dus als ik het haal krijg ik x bedrag, als ik het niet haal krijg jij hetzelfde bedrag van mij Wink. sta open voor voorstellen.

je mij dezelfde bet ook bij mij leggen alleen krijg je dan betere odds. Geef je 1:1,2 dus bij inzet van 10 krijg je 12 terug als ie het haalt en krijg ik 10 als ie het niet haalt. Max 50. Roep maar Cool
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 8 Feb 2013 18:32:35    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

je mij dezelfde bet ook bij mij leggen alleen krijg je dan betere odds. Geef je 1:1,2 dus bij inzet van 10 krijg je 12 terug als ie het haalt en krijg ik 10 als ie het niet haalt. Max 50. Roep maar Cool

in jou geval zijn de odds 1:1,5 Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 8 Feb 2013 23:20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

snap het even niet. Heb ik de odds richting MP verkeerd gesteld of wil je mij meer laten inzetten tegen 1:1,5?
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 9 Feb 2013 12:16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
snap het even niet. Heb ik de odds richting MP verkeerd gesteld of wil je mij meer laten inzetten tegen 1:1,5?

wat zijn nu de voorwaarden
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 9 Feb 2013 18:48:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

Voor MP 1:1 net als Bros zn bet.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 9 Feb 2013 19:58:44    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

Voor MP 1:1 net als Bros zn bet.

Dit precies. Als je bij Brazz 10 euro wil betten krijgt je 10 euro van hem als ie het niet haalt en hij 10 euro als ie het wel haalt.

Zet je dezelfde 10 euro bij mij in krijg je 12 euro van mij als ie het wel haalt en moet je mij 10 betalen als ie het niet haalt.

Capiche?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 00:41:24    Onderwerp: Reageren met citaat

ik neem alleen nog maar bets van MP aan en niet van Bros. Mocht ik het niet halen gun ik de man niet meer dan de huidige 50 + 25 +25 (die laatste 2 zien op L3B en Otztaler die dan ook wel zeker in zijn voordeel uitpakken). Al ben ik nog steeds vrij zeker van die 6k.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 10:56:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft het in Limburg ook zo gesneeuwd? Hier niet normaal veel. Ga toch 52 km trainen uit principe (vanwege het feit dat ik er zo van baal). Waait flink en is behoorlijk koud, maar dat mag de pret niet drukken. Ben HE-LE-MAAL klaar met het weer. Hoorde laatst dat het zo'n 'droge periode' was geweest afgelopen half jaar. De idioot die dat zei moeten ze opknopen aan een boom.
Master Puk

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 12:43:44    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Heeft het in Limburg ook zo gesneeuwd? Hier niet normaal veel. Ga toch 52 km trainen uit principe (vanwege het feit dat ik er zo van baal). Waait flink en is behoorlijk koud, maar dat mag de pret niet drukken. Ben HE-LE-MAAL klaar met het weer. Hoorde laatst dat het zo'n 'droge periode' was geweest afgelopen half jaar. De idioot die dat zei moeten ze opknopen aan een boom.

Nee in limburg heeft het niet gesneeuwd.... grens zat bij venlo
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 12:44:01    Onderwerp: Reageren met citaat

zou het liefste bij bros willen inzetten Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 14:11:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
zou het liefste bij bros willen inzetten Wink

zeg het maar. Zoals gezegd wil ik tot €50 bets aannemen met odds 1:1,2 Dus bij inzet 50 krijg je 60 als ie het wel haalt en ik 50 als hij het niet haalt en elke variant van andere bedragen daaronder

@Brazz: ligt inderdaad bijna geen sneeuw wel zout bij overvloed op sommige delen. Als je gewoon was afgekomen was er niks aan de hand geweest en je gewoon kunnen trainen.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 14:38:16    Onderwerp: Reageren met citaat

pure ellende. zat helemaal onder de modder, mn broek was wit uitgeslagen van het zoet. Uiteindelijk toch nog 54 km kunnen fietsen maar was niet van weelde. Voel me overigens wel wat beter worden, maar dat is ook logisch in het begin vh seizoen. Hopelijk is de sneeuw komende week weg en kan ik een 100+ tocht gaan maken met Bros en Bertus.

@MP: bij bros inzetten of ik het wel/niet haal is natuurlijk vreemd als het voor mij een stimulans moet zijn. Of je moet inzetten dat ik het wel haal, dan zou het kunnen, maar de extra stimulans is dan zeer beperkt.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 21:17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Mogelijkheden tot betten lijken me duidelijk

@Brazz: <moderator mode aan>kan begrijpen dat je dingen over de training e.d. hier post maar is handiger om dit gewoon in het "wielrennen" topic te doen. Dit topic gaat vooral over de challenge zelf, bets, tussenstanden en speculaties over wel of niet halen <moderator-mode-uit>
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2013 13:09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

@MP: als je puur voor de stimulans bet moet je inderdaad bij Brazz zijn. Als je overtuigd bent van het wel halen zijn mijn odds natuurlijk voordeliger.

Cijfermatige tussenstand: Afgelegd 398,7 km (side-note dat de km's van afgelopen weekend zijn ingevuld op basis van nauwkeurige afstandkennis (naar eigen zeggen) van bepaalde rondjes door Brazz aangezien ie geen teller heeft op de mountainbike)

Lineair gezien (vanaf 10-1 geteld) is dat een achterstand van 522,4 km op schema wat vandaag neerkomt op 203,16 km per week
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2013 22:58:51    Onderwerp: Reageren met citaat

zet wel 10 euro in... gewoon voor de leuk
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 13:10:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

Neem aan bij Brazz dan voor de leuk? Mag ook bij mij al zal die 2 euro het ook niet gaan maken. Wel leuk dat je wederom overstag gaat bij een dergelijke bet was 2-3 jaar terug toch niet zo snel gebeurd denk ik. Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 18:17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:

aangenomen.
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 11:12:31    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
@MP: als je puur voor de stimulans bet moet je inderdaad bij Brazz zijn. Als je overtuigd bent van het wel halen zijn mijn odds natuurlijk voordeliger.

Cijfermatige tussenstand: Afgelegd 398,7 km (side-note dat de km's van afgelopen weekend zijn ingevuld op basis van nauwkeurige afstandkennis (naar eigen zeggen) van bepaalde rondjes door Brazz aangezien ie geen teller heeft op de mountainbike)
Lineair gezien (vanaf 10-1 geteld) is dat een achterstand van 522,4 km op schema wat vandaag neerkomt op 203,16 km per week

Dubieus...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 13:13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

is uiteraard dubieus en sluit niet uit dat mocht hij erop aankomen ik een keer die kant op trek om dit te gaan controleren al is dat in principe ook niet te doen aangezien Brazz me vanalles kan wijsmaken. Maar zoals eerder aangegeven staat ethiek bij dit soort Bets hoog in het vaandel dus vertrouw er wel op.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013 22:21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

maken we wel ff de note dat alleen geregistreerde kilometers gelden
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013 23:20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
is uiteraard dubieus en sluit niet uit dat mocht hij erop aankomen ik een keer die kant op trek om dit te gaan controleren al is dat in principe ook niet te doen aangezien Brazz me vanalles kan wijsmaken. Maar zoals eerder aangegeven staat ethiek bij dit soort Bets hoog in het vaandel dus vertrouw er wel op.

Bij deze de route: arnhem daal je af naar velp, afslaan richting A12, langs de afvalverwerking tot de 3e rotondo (16lkm punt). Daar rechts tot je weer bij de A12 komt (22km punt). Dan richting Wehl (27km punt) en dan het standaard rondje van 18.1 km (zijn al gegevens van) en zelfde route terug.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 20 Feb 2013 13:01:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Was volgens mij vrij simpel opgelost geweest. Je hebt toch strava op je telefoon Brazz of niet? Had je heel simpel een GPS-filetje gehad. Strava/Endomondo achtig iets was zowieso wel mooi met zon weddenschap. Mooie van de laatste is dat je zelfs live mensen kunt volgen terwijl ze aan het trainen zijn.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 09:29:03    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Was volgens mij vrij simpel opgelost geweest. Je hebt toch strava op je telefoon Brazz of niet? Had je heel simpel een GPS-filetje gehad. Strava/Endomondo achtig iets was zowieso wel mooi met zon weddenschap. Mooie van de laatste is dat je zelfs live mensen kunt volgen terwijl ze aan het trainen zijn.

zal t overwegen.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 13:06:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Is nu duidelijk bij wie MP 10 euro heeft ingezet? Ga ervanuit bij Brazz voor de fun maar is niet 100% duidelijk
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 20:21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Is nu duidelijk bij wie MP 10 euro heeft ingezet? Ga ervanuit bij Brazz voor de fun maar is niet 100% duidelijk

bij brazz....

maar brazz je kan wel het rondje omschrijven maar waar ligt dat vast dat je daadwerkelijk heb gereden Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2013 23:43:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
bros1987 schreef:

bij brazz....

maar brazz je kan wel het rondje omschrijven maar waar ligt dat vast dat je daadwerkelijk heb gereden Wink

oke duidelijk.

Of ie daadwerkelijk heeft gereden weet je niet. Zelf met een strava app zou je theoretisch met een auto of brommer kunnen gaan.

Enige wat je wel zou kunnen controleren is de hartslag grafiek. Ik lees bij tochten waar ik geen km-stand op de polar heb de hartslagstand in en vul dan de km in aan de hand van de aparte teller. Aan de grafiek kun je echt wel zien of het klopt wat er qua km/gem is ingevuld.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2013 22:38:56    Onderwerp: Reageren met citaat

de hartslaggrafiek is altijd beschikbaar zoals je wellicht al hebt gezien.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 13:06:46    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

Kan ik niet zien. Zie alleen dat er tijd en afstand staat maar zoals je zelf weet kan je bij andere niet de grafiek zelf inzien. Dus mocht je het halen is er zowieso nog een controle op alle bestanden. Dus hou ze maar alvast bij.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 19:20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

Kan ik niet zien. Zie alleen dat er tijd en afstand staat maar zoals je zelf weet kan je bij andere niet de grafiek zelf inzien. Dus mocht je het halen is er zowieso nog een controle op alle bestanden. Dus hou ze maar alvast bij.

ik vermoed het ruimschoots te halen, overigens was inzien van bestanden nooit onderdeel van onze deal Wink, maar ik heb niets te verbergen dus zal er over nadenken.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2013 13:13:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Standaard gedachtenkronkel dat je het nu weer makkelijk denkt te halen. Twee weken terug gaf je zelf aan dat het toch krap zou worden wat is er nu weer veranderd in de gedachtengang?

Moet zelf toegeven dat ik wel schrok toen ik de 2011 cijfers erbij haalde. Je hebt toen in dezelfde periode 6050 km gehaald dus je hebt het al eens gedaan zelfs. Als ik dat had geweten van te voren had ik minimaal 6500 moeten inzetten.

Maar je moet het altijd nog doen en je weet niet wat er nog gaat komen qua tegenslagen e.d. Je ligt wel 570 km achter op 2011 na februari dat dan weer wel.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2013 14:51:54    Onderwerp: Reageren met citaat

februarimaand, eindstand 645 km... Loop dus voor op mn eigen planning (600km). Deze week overigens de eerste week vh jaar dat ik inloop op t schema.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2013 19:25:56    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
februarimaand, eindstand 645 km... Loop dus voor op mn eigen planning (600km). Deze week overigens de eerste week vh jaar dat ik inloop op t schema.

dat is nog voorbarig. Je zal morgen toch ook nog km moeten maken om dat te doen. Zal dan ook wel gebeten maar je zal maar iets breken vanavond dan zit je met je uitspraak Wink
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2013 19:59:02    Onderwerp: Reageren met citaat

zelfs dan ga ik die ene km volmaken Wink.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2013 20:36:14    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

zal wel ander schema aanhouden dan ik. In mijn schema heb je meer nodig dan 1 km maar das beside the point
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 10:14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

zal wel ander schema aanhouden dan ik. In mijn schema heb je meer nodig dan 1 km maar das beside the point

ik heb gewoon 6000 / 34 weken gedaan, is 176 km per week. Om in te lopen moet ik dus meer kilometers maken dan 176. Zit nu op 179, dus ben er in feite al.

Jij zal wel rekenen met het aantal kilometers tot 6000 / het aantal resterende weken, maar zo werkt het niet in mijn ogen. Puur alleen om te kunnen zeggen dat ik inloop op het schema hou ik de eerste berekening aan. Maar ik ben van plan 72 of 90 km te gaan doen, dus ook obv jou berekening loop ik dan in Wink.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 18:13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Maakt me niet uit wat je van schema aanhoudt ik houd het wel bij op mijn manier. Daarnaast mag je komende 30 weken 177 per week fietsen maar dan loop je wel in maar kom je uiteindelijk tekort.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 21:33:06    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Maakt me niet uit wat je van schema aanhoudt ik houd het wel bij op mijn manier. Daarnaast mag je komende 30 weken 177 per week fietsen maar dan loop je wel in maar kom je uiteindelijk tekort.

I know, maar ik calculeer enkele weken in waar in flink boven de 177 ga komen en daarmee mn 'verlies' tm nu goedmaak.

Vraag is overigens aan MP of mn 14 gelopen kilometer met km-teller aan meetellen voor de challenge. heb ze niet geupload op Polar iig. Heb er een aparte training van gemaakt om het zuiver te houden.
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2013 13:02:19    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

I know, maar ik calculeer enkele weken in waar in flink boven de 177 ga komen en daarmee mn 'verlies' tm nu goedmaak.

Vraag is overigens aan MP of mn 14 gelopen kilometer met km-teller aan meetellen voor de challenge. heb ze niet geupload op Polar iig. Heb er een aparte training van gemaakt om het zuiver te houden.

Antwoord ligt voor de hand: Nee. Totale onzin. Ik tel mijn hardloopkilometers toch ook niet bij mijn fietstotaal. Hebt gewoon brute pech gehad. Suck it up.

Van mij mag je ze erbij tellen maar dan moet je wel 6014 km rijden om de challenge te halen. Daarnaast miep niet zo zorg gewoon dat je 6500 km ofzo hebt uiteindelijk is er geen enkele vorm van discussie mogelijk
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2013 19:42:30    Onderwerp: Reageren met citaat

jaja dont worry. die 6.500 ga ik wel halen Wink.......
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2013 13:04:32    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

wedden? Cool

Als je daar zelf al van overtuigd bent lijkt me de discussie over de 14 km ook een moo-point
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2013 21:23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

wedden? Cool

Als je daar zelf al van overtuigd bent lijkt me de discussie over de 14 km ook een moo-point

doe maar een voorstel Wink
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2013 13:09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

wedden? Cool

[b]
doe maar een voorstel
Wink

Oké 60 euro voor 6500 km als vervanging van de huidige bet[/b]
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2013 23:11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

14 tellen voor mijn part mee...de fiets heeft de afstand afgelegd.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2013 23:40:21    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:
MrBrazz schreef:

wedden? Cool

[b]
doe maar een voorstel
Wink

Oké 60 euro voor 6500 km als vervanging van de huidige bet[/b]

dat is marginaal. 20% meer opbrengst voor 8,5% meer km haha. ik hou het zo Wink
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 7 Mrt 2013 13:07:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me erg gunstige verhoudingen qua verdeling extra arbeid/extra winst. Maar had ook niet verwacht dat je het zou aannemen.

14km gaan dus gewoon keihard een streep door. Als MP ze wel vind meetellen mag je voor zijn 10 euro genoegen nemen met 5986 km. Voor mij tellen ze niet mee.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2013 07:23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

je begrijpt natuurlijk dat het schrappen van dei 14km alleen maar leiden tot meer motivatie om de bet te halen... dus wellicht nog eens heroverwegen Wink.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Archief Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: