Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Nederlands voetbal (Eredivisie en Jupiler League)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Voetbal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 7 Jan 2013 21:41:57    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Pelle voor 4 jaar naar Feijenoord... nog niemand over gehoord. denk dat de vrouwelijke fans gaan toenemen komende jaren.

Wist ik niet, lijkt me los van het bedrag wat ik niet kan inschatten, een goede aankoop. Hij heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn in dat team.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 7 Jan 2013 21:41:57    Onderwerp:

Terug naar boven
Master Puk
Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

BerichtGeplaatst: 7 Jan 2013 22:55:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
MrBrazz schreef:
Pelle voor 4 jaar naar Feijenoord... nog niemand over gehoord. denk dat de vrouwelijke fans gaan toenemen komende jaren.

Wist ik niet, lijkt me los van het bedrag wat ik niet kan inschatten, een goede aankoop. Hij heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn in dat team.

zul je zien dat ie naar de winterstop flut is...
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2013 11:31:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand Pieters nog gezien? Vind dat ze die man nooit meer mogen oproepen voor NL elftal. Wat een dwaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Master Puk

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2013 12:15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Iemand Pieters nog gezien? Vind dat ze die man nooit meer mogen oproepen voor NL elftal. Wat een dwaas.

heeft zich er zelf mee.... dus heb er geen probleem mee.... vind wel dat de kosten niet vergoed moeten worden door de zorgverzekering....
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 20 Jan 2013 12:41:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Terecht dat hij bijna dood bloedde, heb altijd een hekel als die mannetjes hun woede afreageren op de catacombe.
VVV ook weer een drama door in laatste minuut alsnog te verliezen.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2013 22:03:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat betreft jullie reacties aangaande Pieters moet ik zeggen dat ik het stuk voor stuk met jullie eens ben. Van de andere kant is het volgende ook waar.

Pieters moet na 9 maanden schorsing en keihard werken, nu nogmaals 4 weken thuis zitten en 'op de blaren zitten'. Neem van mij aan dat die zich gedurende die 4 weken elke dag voor zijn kop slaat vanwege zijn domheid. Hij zal hier echt wel van geleerd hebben.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2013 13:16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Hazard schijnt er ook wat van te kunnen. Beelden nog niet gezien maar wat is er toch mis met al die voetballers of is het gewoon een afspiegeling van de maatschappij Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2013 21:15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Hazard schijnt er ook wat van te kunnen. Beelden nog niet gezien maar wat is er toch mis met al die voetballers of is het gewoon een afspiegeling van de maatschappij Wink

Nah, Hazard heb ik gezien maar het is erg overdreven allemaal. Die ballenjongen vraagt erom door met opzet de bal niet te geven. Hazard probeert eerst netjes de bal af te pakken en (wat mij betreft begrijpelijk) probeert hem daarna onder die jongen uit te schoppen. Ok, dat moet hij niet doen, maar in de media wordt het overtrokken (zie filmpje YouTube).
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 12:11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Typisch weer zo'n omhoog gevallen Belg.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2013 13:19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Typisch weer zo'n omhoog gevallen Belg.

zal wel zijn omdat het een "Waalse" Belg is/

Beelden nu ook gezien en valt allemaal wel mee inderdaad. Verre van slim wel. Snap irritatie/frustratie als je achterstaat en dan zon ballenjongen die gaat irriteren. Jongen was trouwens de zoon van een van de directeuren van Swansea. Als Hazard zijnde pak je toch gewoon een andere bal en laat de scheids minuut erbij tellen.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2013 20:58:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb me weer zitten ergeren bij het zien van de beelden van ADO Den Haag - Roda JC. Ik kon het me al niet voorstellen dat Malki een rode kaart krijgt voor natrappen (die doet dat soort domme dingen nooit).

Hij raakt verstrikt in de veters van een ADO speler en wil zich lostrappen wat door de 4de official wordt geïnterpreteerd als natrappen. Dat alleen al is al belachelijk. En daarbij komt dat 4 ADO spelers meteen bovenop Malki vliegen om verhaal te halen. Kutvolk die Hagenezen. Lachwekkende arbitrage!

En die speler van ADO roept na de wedstrijd dat het onterecht was. Dan kun je dat ook op dat moment zeggen!
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 12:10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Rode kaart is inmiddels kwijtgescholden had ik begrepen. Ophef eromheen heeft verder weinig met ADO te maken. Zou met elke willekeurige ploeg gebeuren in het huidige spelklimaat.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2013 19:24:55    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Rode kaart is inmiddels kwijtgescholden had ik begrepen. Ophef eromheen heeft verder weinig met ADO te maken. Zou met elke willekeurige ploeg gebeuren in het huidige spelklimaat.

Haags kutvolk staat er gewoon symbool voor, zo'n gedrag. Feit is wel dat Roda vanaf de 40ste minuut met 10 man op het veld staat. Hoe gaan ze dat 'seponeren'? Is gewoon competitievervalsing met die lachwekkende arbitrage. Je kunt toch niet meer om camera's heen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 13:11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
bros1987 schreef:

Haags kutvolk staat er gewoon symbool voor, zo'n gedrag. Feit is wel dat Roda vanaf de 40ste minuut met 10 man op het veld staat. Hoe gaan ze dat 'seponeren'? Is gewoon competitievervalsing met die lachwekkende arbitrage. Je kunt toch niet meer om camera's heen.

Hoor de Roda-fan hier eens tekeer gaan. In principe verlaag je je tot het niveau van het "Haags kutvolk" door ze zo te benoemen Cool
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 23:45:18    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Jornowski schreef:
bros1987 schreef:

Hoor de Roda-fan hier eens tekeer gaan. In principe verlaag je je tot het niveau van het "Haags kutvolk" door ze zo te benoemen Cool

heeft bros een punt
Terug naar boven

Geplaatst: 29 Jan 2013 23:45:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 21:20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Heerlijk dat Roda Ajax op 1-1 hield. Alleen jammer dat ze met al die gelijke spelen niet wegkomen uit onderste regionen.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2013 21:07:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Heerlijk dat Roda Ajax op 1-1 hield. Alleen jammer dat ze met al die gelijke spelen niet wegkomen uit onderste regionen.

Klopt al 7 wedstrijden niet verloren, maar volgens mij ook maar 1 of 2 gewonnen van die 7.

Arbitrage bij Feyenoord - AZ was overigens ook lachwekkend. Ik zou een carriereswitch overwegen MP. In de eredivisie kun je ongeacht het niveau zo instromen. Bizar dat Viergever rood krijgt voor een tackel die in Engeland nipt geel had verdiend. Daardoor wint Feyenoord.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2013 22:39:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ondanks die vreemde beslissing, ben ik wel blij dat Feyenoord gewonnen heeft en bovenin blijft meedoen. Maakt het alleen maar spannender.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 11:19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Ondanks die vreemde beslissing, ben ik wel blij dat Feyenoord gewonnen heeft en bovenin blijft meedoen. Maakt het alleen maar spannender.

Klopt, ik gun het dat publiek alleen niet....
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2013 13:49:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Malki dit weekend voor de derde keer in één seizoen in de eerste minuut gescoord. Kan me niet voorstellen dat Messi dat record al heeft Cool

Anyway, toch balen dat Roda voor de 8ste keer op rij niet verlies maar bijna allemaal gelijke spelen. Daar schiet je niks mee op. Dan kun je beter enkele wedstrijden winnen en de rest verliezen.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2013 16:59:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, en Zwolle wint van Feyenoord wat het extra zuur maakt voor de koempels.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013 13:14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Fortuna is ook flink gezakt zag ik na de mooie start. Uiteindelijk logisch maar ook wel raar aangezien ze volgens mij laatste jaren vrij vaak een goede start maken.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013 20:07:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals je bij elke Jupiler League ploeg ziet is de selectie te smal. Er zijn 3 spelers langdurig geblesseerd door uiteenlopende redenen. Dat lijkt ze nu op te breken.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2013 21:49:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonge jonge, wat een ergernis weer bij de voetbal samenvattingen. Die arbitrage lijkt wel met de week slechter te worden. Roda JC krijgt weer een penalty tegen terwijl er helemaal niks gebeurd en tot overmaat van ramp ook nog eens een rode kaart. Dan speel je gewoon een verliespartij de resterende 70 min. Gaat toch nergens over. Er is dit seizoen al 2 keer een rode kaart van Roda geseponeerd, dat zie ik bij deze weer gebeuren.

Ook bij Fortuna was het weer tranen met tuiten wat betreft het niveau van de arbitrage. Misschien MP eens omscholen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 13:17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Beelden gezien van het "opstootje" Wat een dom kuddevolk zijn voetballers dan toch. Meeste hebben de intelligentie van een pindarotsje.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 15:20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Opstootje was weer lekker ouderwets genieten. Heb me wel geërgerd aan Engelaar en Bouma. Die mannen kunnen niet meer voetballen, maar staan wel weer vooraan om te knokken.
Verder terecht dat Feyenoord wint. Met maar 1 buitenlander in de vaste 11 verdienen ze kampioen te worden.

@jornowski: was idd ergerniswekkend, Roda wordt gewoon weer keihard genaaid.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2013 13:18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Opstootje was weer lekker ouderwets genieten. Heb me wel geërgerd aan Engelaar en Bouma. Die mannen kunnen niet meer voetballen, maar staan wel weer vooraan om te knokken.
Verder terecht dat Feyenoord wint. Met maar 1 buitenlander in de vaste 11 verdienen ze kampioen te worden.
@jornowski: was idd ergerniswekkend, Roda wordt gewoon weer keihard genaaid.

vind ik mooi gegeven. Wist ik niet. Geeft ze ook in mijn optiek een streepje voor
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 21:27:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gun het dat asociale publiek gewoon niet.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 21:37:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet dat publiek natuurlijk niet in close-up zien, maar dat is niet iets wat alleen voor Feyenoord geldt.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2013 13:20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Schrok vanmorgen wel even toen ik las dat Theo Bos was overleden. Vooral ook omdat er door enkele mensen uit de wielerwereld ook een condoleance was getwitterd. Bleek al snel om "Mr Vitesse " te gaan
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2013 23:22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Je moet dat publiek natuurlijk niet in close-up zien, maar dat is niet iets wat alleen voor Feyenoord geldt.

Maar toch wel des te meer voor Feyenoord.... Die Immers irriteert me ook mateloos elke week weer opnieuw. Die raakt geen bal...
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2013 17:30:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Rode kaart van Tamata geseponeerd. Is alweer de 3e keer dit seizoen voor Roda, wat dus een record is. Als ze degraderen hebben ze in Zeist de poppen aan het dansen Wink
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 18:17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Rode kaart van Tamata geseponeerd. Is alweer de 3e keer dit seizoen voor Roda, wat dus een record is. Als ze degraderen hebben ze in Zeist de poppen aan het dansen Wink

Is toch lachwekkend dit. Geeft alweer aan hoe het met het niveau (zelfs van de arbitrage) in Nederland is gesteld. Nog even en we stellen internationaal gezien echt niets meer voor.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 18:23:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Buzz Lightyear schreef:

Is toch lachwekkend dit. Geeft alweer aan hoe het met het niveau (zelfs van de arbitrage) in Nederland is gesteld. Nog even en we stellen internationaal gezien echt niets meer voor.

Stellen we dan nog iets voor? heeft een club nog eens een halve finale gehaald in CL of EL laatste 6-7 jaar?
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 3 Mrt 2013 21:30:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekkere overwinning van Roda op Groningen. Maar ze staan nog steeds 16e en volgende week helaas tegen Feyenoord.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2013 13:11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft Roda nu echt 4x op rij in de 1e minuut gescoord. Best wel bizar seizoen dan als je ook het verhaal van de rode kaarten erbij pakt
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2013 20:20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Heeft Roda nu echt 4x op rij in de 1e minuut gescoord. Best wel bizar seizoen dan als je ook het verhaal van de rode kaarten erbij pakt

Klopt, 4 keer op rij in de eerste minuut gescoord, 3x Malki en gisteren Demouge. Best bizar inderdaad. Belangrijkste is dat ze nu wel eens een overwinning pakken. Hopelijk volgende week tegen Feyenoord wederom. Die Demouge is toch een goede aankoop, 3 wedstrijden, 3 goals. Hoorde trouwens dat hij zelf graag na dit seizoen transfervrij over wilde komen en een seizoen Roda eraan vast wilde plakken. Lijkt me een prima optie, zeker als Malki wordt verkocht.

Verder maakt Donald 3 schitterende assists op rij in die wedstrijd tegen Groningen. Mag gezegd worden.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2013 20:50:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Stiekem hoop ik dat Feyenoord wint zodat ze bovenin blijven meedoen Embarassed
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2013 08:54:58    Onderwerp: Reageren met citaat

zolang psv geen kampioen wordt vind ik het best. lichte voorkeur voor ajax. Verschil tussen Roda en de nr 11 is overigens 3 punten....
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 5 Mrt 2013 13:13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
zolang psv geen kampioen wordt vind ik het best. lichte voorkeur voor ajax. Verschil tussen Roda en de nr 11 is overigens 3 punten....

Sinds wanneer anti=PSV? meen nog dat je paar jaar terug op een kampioensfeest bent geweest
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2013 21:45:51    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

Klopt, probleem is echter wel dat als je punten pakt, er meestal wel meer ploegen zijn die punten pakken. En daarbij, als je vervolgens verliest, zak je ook weer hard.

Maandag overigens naar Fortuna - Almere geweest. Na 4 minuten scoort Rajcomar uit de tweede grote kans die wedstrijd op mooie wijze de 1-0 waar het ook bij blijft (ondanks legio aan kansen). Al met al een leuke en snelle wedstrijd, waarbij de arbitrage wederom om te huilen was. Wordt iemand van Fortuna vol op zijn enkels onderuit geschopt, geen bal in de buurt, en de arbitrage vindt het 'de bal spelen'. Ongelooflijk...
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 9 Mrt 2013 14:03:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Fortuna met 3-0 gewonnen voor diegene die het gemist hadden Cool

Rajcomar weer belangrijk, mocht bij winterstop nog vertrekken.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 9 Mrt 2013 18:57:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Fortuna met 3-0 gewonnen voor diegene die het gemist hadden Cool

Rajcomar weer belangrijk, mocht bij winterstop nog vertrekken.

had ik nog niet meegekregen inderdaad
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2013 21:51:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ongelooflijk, het begint een wekelijks terugkerend fenomeen te worden maar die arbitrage slaat echt alles. Roda weer een 100% strafschop ontnomen en een bal op of over de doellijn wordt uiteraard weer niet als goal aangemerkt.

Vroeger zei men vaker dat scheidsrechters Limburgse clubs benadeelden. Met MVV dat twee discutabele penalty's tegen krijgt, Roda krijgt te pas en te onpas rood en Fortuna is nog de enige club die geen enkele penalty heeft gehad dit jaar, lijkt het er wel op!
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2013 13:11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha wist dat dit ging komen toen ik gister erover las. Had Jornowski nog bericht willen sturen maar realiseerde me net op tijd dat ie het pas savons zou kijken naar alle waarschijnlijkheid. Kan wel genieten van de opstapelende ergernis hieromtrent.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2013 16:17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Voordeel is wel dat Roda ondertussen gewend is om genaaid te worden... Rolling Eyes
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2013 21:27:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ip vi.nl stond zo'n staatje van eredivisieclubs met de meeste rode kaarten dit jaar. Stond Roda met 7 rode kaarten op een met 3 andere clubs gedeelde eerste plaats. Dat is uiteraard inclusief die 3 onterechte...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 13:10:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb begrepen dat Jornowski vanavond naar Fortuna gaat.

Alvast zijn reactie na afloop: arbitrage was weer drama
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2013 14:14:56    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Heb begrepen dat Jornowski vanavond naar Fortuna gaat.

Alvast zijn reactie na afloop: arbitrage was weer drama

ben benieuwd
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2013 17:41:55    Onderwerp: Reageren met citaat

M'n broertje had 6 kaartjes gewonnen voor de wedstrijd van gisteren, maar ben niet meegegaan. Geen zin om daar in de kou te zitten.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2013 21:04:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben geweest, Buzz, maar het was het inderdaad niet waard. Afgelopen maandag tegen Cambuur schijnen ze wel erg goed te hebben gespeeld. 1-0 zege op Cambuur is sterk. Afgelopen 4 wedstrijden 0 tegengoals..dat zijn toch cijfers, zeker in de Jupiler League. Keeper is met name van uitzondelijke klasse. Ondanks dat hij voor een jaar heeft bijgetekend verwacht ik niet dat hij blijft. Maargoed, dan vangen ze tenminste nog wat geld.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2013 20:40:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Staan volgens mij 1e in deze periode?
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 20:29:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Staan volgens mij 1e in deze periode?

Klopt, helaas was de wedstrijd tegen Cambuur echter een inhaalwedstrijd uit een vorige periode. Vrijdag tegen nr.2 in de periode Volendam. Wordt een sleutelwedstrijd. Zou mooi zijn mochten ze de periode eens pakken, ze zijn er immers al eens dichtbij geweest dit jaar (tweede na MVV in de eerste periode)
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 19:28:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roda verlengt de contracten van Wielaert, Delorge, Hempte en Ramzi niet vanwege te duur. Terecht, ze zijn niet echt van toegevoegde waarde.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2013 21:53:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is altijd maar de vraag wat je ervoor terug krijgt. Met Demouge hebben ze echter een goede spits erbij gekregen. En Hupperts begint zich ook beter en beter te manifesteren. Jammer genoeg schiet die vaak op de lat Confused

Fortuna en MVV gisteren gewonnen, daarmee nadert MVV de eerste plek door wederom puntverlies van Sparta en Fortuna staat stevig op de 8ste plek, een plek die toegang geeft tot de nacompetitie. Echter, met het failliet van Veendam zullen Fortuna en MVV er niet op vooruit gaan (MVV 6pnt in mindering, Fortuna 4pnt). Pikant detail; MVV heeft door het failliet van AGOVV en Veendam dan 12pnt verloren, pakt slecht uit in dit geval maar alle resultaten schrappen is wel de eerlijkste manier om het te doen.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2013 23:09:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, zuur voor MVV maar idd wel eerlijk. Ze hadden er net zo goed hun voordeel mee kunnen doen. Benieuwd wie de volgende club gaat zijn die omvalt. Fortuna weer, of herrijzen die telkens als Jezus op Pasen?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2013 06:40:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Ja, zuur voor MVV maar idd wel eerlijk. Ze hadden er net zo goed hun voordeel mee kunnen doen. Benieuwd wie de volgende club gaat zijn die omvalt. Fortuna weer, of herrijzen die telkens als Jezus op Pasen?

Vind dat we voor fortuna ieder jaar met pasen wel een paar kaarsjes extra mogen opsteken, want wat die altijd weer doen om overeind te blijven is nog een grotere prestatie dan die van Jezus Smile
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2013 12:24:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Fortuna is ook al eens zover geweest als Veendam nu en paar maanden later speelden ze gewoon vrolijk weer mee. Snap ik tot op de dag van vandaag nog steeds niks van. De boel was opgeruimd en toen weer uit het slijk gehaald. De ellende.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2013 12:16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ajax gaat weer kampioen worden blijkbaar. Niks gezien dit jaar maar stoor me vooral aan Ajax-fans die geen enkele reden hebben om die club te supporteren als Limburger zoals Dave, Rowan en Junior Ubachs die ik dan op Facebook zie langskomen altijd
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 20:33:10    Onderwerp: Reageren met citaat

En als het zo doorgaat spelen straks 4 Limburgse clubs nacompetitie. Zowel in positieve (MVV en Fortuna) als negatieve (Roda en VVV) zin.

Fortuna heeft 3 punten nodig uit de laatste 2 wedstrijden (onafhankelijk van wat de concurrenten doen) en MVV is praktisch al zeker. Moet te doen zijn lijkt me zo.

Laatste wedstrijd MVV - Fortuna.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 21:26:10    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Ajax gaat weer kampioen worden blijkbaar. Niks gezien dit jaar maar stoor me vooral aan Ajax-fans die geen enkele reden hebben om die club te supporteren als Limburger zoals Dave, Rowan en Junior Ubachs die ik dan op Facebook zie langskomen altijd

De reden dat ik zo'n ontzettende hekel heb aan Ajax is omdat 2 ooms die totaal niks met Amsterdam hebben voor Ajax zijn. En dan ook nog keihard gaan opscheppen dat zij de beste zijn!! Zo kan ik het ook. Wat is het beste Amerikaanse basketbalteam? Dan ga ik daar vanaf nu voor supporteren en roepen dat ik de beste ben. Ergernis...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 09:52:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
bros1987 schreef:

De reden dat ik zo'n ontzettende hekel heb aan Ajax is omdat 2 ooms die totaal niks met Amsterdam hebben voor Ajax zijn. En dan ook nog keihard gaan opscheppen dat zij de beste zijn!! Zo kan ik het ook. Wat is het beste Amerikaanse basketbalteam? Dan ga ik daar vanaf nu voor supporteren en roepen dat ik de beste ben. Ergernis...

precies mijn ergernis en antipathie tegen zulk volk. Kan best fan zijn van een club maar dit irriteert me altijd mateloos
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 20:26:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Roda verliest van Willem II, wat ik al stiekem voorspelt had. Tegen de topploegen spelen ze goed, tegen Zwolle en Willem II dramatisch. Laat ze dan maar samen met VVV degraderen, misschien dat FC Limburg er wel komt.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 20:55:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Laten we hopen dat ze rechtstreeks van RKC winnen, dan maken ze nog een kans.
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 23 Apr 2013 21:40:10    Onderwerp: Reageren met citaat

rechtstreeks van RKC winnen.... mooie uitdrukking
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 14:42:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Fortuna gisteren met 3-1 van Dordrecht gewonnen (maar liefst 5600 toeschouwers) en daarmee hebben ze met nog één wedstrijd te gaan zeker de nacompetitie gehaald. Daarbij zijn een aantal spelers terug met langdurige blessures, wie weet waar dit verhaal eindigt. Met name thuis is Fortuna bijna onverslaanbaar gebleken. Ik zie ze behoorlijk ver komen in de nacompetitie. Helaas kunnen ze MVV niet meer inhalen voor plek 5 anders hadden ze nog voor de tweede ronde nacompetitie kunnen gaan. Nu speel je toch behoorlijk wat wedstrijden om ver te komen. Maarja, allemaal bonus.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 15:03:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Fortuna gisteren met 3-1 van Dordrecht gewonnen (maar liefst 5600 toeschouwers) en daarmee hebben ze met nog één wedstrijd te gaan zeker de nacompetitie gehaald. Daarbij zijn een aantal spelers terug met langdurige blessures, wie weet waar dit verhaal eindigt. Met name thuis is Fortuna bijna onverslaanbaar gebleken. Ik zie ze behoorlijk ver komen in de nacompetitie. Helaas kunnen ze MVV niet meer inhalen voor plek 5 anders hadden ze nog voor de tweede ronde nacompetitie kunnen gaan. Nu speel je toch behoorlijk wat wedstrijden om ver te komen. Maarja, allemaal bonus.

chapeau 3x
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 17:54:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb gisteren op de N-side zitten weg te kleumen van de kou. Naast de goede uitslag viel me vooral de Roda-haat op de tribunes op. De hele tijd van dat geschreeuw over moffen en schweine. Wat ik erg vreemd en hypocriet vind, aangezien Sittard grenst aan Duitsland, en ze in oktober die oktoberfeesten hebben. Als het zover komt, hoop ik dat Malki ze een paar doelpunten aannaait.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2013 16:27:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch doen ze het goed door zich te plaatsen voor de play offs, wie weet waar dat eindigt. Wellicht komen ze Roda of VVV nog tegen tijdens 2 wedstrijden. Zijn in ieder geval leuke wedstrijden met veel aandacht in de regio.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2013 18:19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Cambuur blijkbaar kampioen geworden op laatste speeldag. Niet echt gevolgd maar heb hele jaar alleen MVV, Sparta en Volendam voorbij zien komen aan kop. wel apart lijkt me zo.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2013 20:37:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, Genee was er erg blij mee. Wel een raar seizoen met al die punten aftrek.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 12:32:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Eigenlijk geen enkel bewegend beeld gezien van de eredivisie dit jaar maar moest wel lachen toen ik hoorde dat Van Bommel met rood eruit moest in zijn laatste wedstrijd. Typisch voor zijn seizoen
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 19:55:12    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Eigenlijk geen enkel bewegend beeld gezien van de eredivisie dit jaar maar moest wel lachen toen ik hoorde dat Van Bommel met rood eruit moest in zijn laatste wedstrijd. Typisch voor zijn seizoen

Inderdaad hilarisch maar vind ook dat iemand met zo'n carriere wat meer had verdiend. Hij pakte het wel sportief op door meteen van het veld te gaan en daar geen domme dingen te doen.

Dinsdag stond een wedstrijd Fortuna - PSV gepland maar die is afgelast vanwege het feit dat de wedstrijd nu een heel andere lading krijgt. Was als soort van benefiet voor Fortuna bedoeld, maar door het afscheid van Van Bommel vond Fortuna dat niet gepast mee (onder het mom van 'zo'n speler verdient een vol stadion tijdens zijn afscheid')
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 22:15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Roda wint na 0-1 achter met 6-1 van De Graafschap. Nog twee ontmoetingen met Sparta te gaan alvorens ze zich veilig spelen voor de eredivisie. Zo niet dan hebben we volgend jaar 4 limburgse teams in de jupiler league. Nog nooit eerder gebeurd want Roda is nog nooit gedegradeerd.

Normaliter moeten ze dat kunnen winnen. Schade in uitwedstrijd beperken.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 15:02:54    Onderwerp: Reageren met citaat

bij roda is verschil tussen uit en thuis spelen verschrikkelijk groot, maar heb sparta ook zien spelen en dat is niet geweldig. kan demouge niet meespelen volgende ronde?
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 19:53:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
bij roda is verschil tussen uit en thuis spelen verschrikkelijk groot, maar heb sparta ook zien spelen en dat is niet geweldig. kan demouge niet meespelen volgende ronde?

Zoals John Bannier zegt; als die jongens de bus in stappen zijn ze al 2 punten kwijt....

Demouge was nog geblesseerd, doet waarschijnlijk wel de return van zondag mee.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 20:13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Roda door het oog van de naald. Vooral eerste vrije trap van Fledderus was natuurlijk geniaal.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 07:41:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgend jaar 20 teams in eerste divisie. Achilles en Katwijk + 2 beloftenteams erbij. Raar idee? Wat als zon beloftenteam promoveert?
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 15:39:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Een beloftenteam kan net als in Spanje niet promoveren. Dus vrij nutteloos qua competitie al is het wel weer leuk voor de mensen met een seizoenskaart.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 20:41:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijkbaar heeft de partij met de uitzendrechten van de eredivisie dit beslist. Bizar natuurlijk maar zo blijkt maar weer waar de macht zit.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2013 12:16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Blijkbaar heeft de partij met de uitzendrechten van de eredivisie dit beslist. Bizar natuurlijk maar zo blijkt maar weer waar de macht zit.

niet degene met de uitzendrechten van de Jupiler league of gaat dat samen? Lijkt me niet dat ze meer wedtsrijden op tv willen want daar loopt niemand warm voor denk ik. 2 extra hoofdklassers erbij incl promotie/degradatie zie ik wel zitten al hebben we geen 4 profliga's zoals in Engeland voor de doorstroom.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 5 Jun 2013 21:48:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Het worden dus waarschijnlijk 3 beloftenteams nu Katwijk zich heeft teruggetrokken. PSV komt erbij.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Jun 2013 12:16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Het worden dus waarschijnlijk 3 beloftenteams nu Katwijk zich heeft teruggetrokken. PSV komt erbij.

ik vind het een farce van de bovenste plank maar dat past wellicht bij het niveau in de 1e divisie. De beloften competitie stelt dan ook weinig voor nu. Als zon beloftenteam nu kampioen wordt promoveerd dan de nr 2 of hoe werkt dat?
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 6 Jun 2013 21:24:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ja zijn allemaal net niet oplossingen....het beste is dat ze de beloften teams geheel integreren in de competities.... (topklasse/hoofdklasse)....hierbij heb je geen problemen met promotie/degradatie
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 16:09:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Fortuna heeft zoals het er nu uitziet een aardig team bij elkaar voor volgend jaar. De zwakke schakel Diaz is weg, terug naar Frankrijk. Daarvoor in de plaats traint Rowin van Zaanen weer mee. Het zit er dik in dat hij onder contract wordt gezet. Goede, snelle vleugelspeler die voor het afgelopen seizoen ook bij Fortuna heeft gespeeld en het goed heeft gedaan. Tijdens een jaartje Almere echter nooit zijn vorm van de Fortuna-tijd kunnen halen.

Belangrijke spelers als keeper Kaya, Dreessen, Voorn en N'Koyi hebben ze kunnen behouden (althans hebben een contract). Naar verluid zou er nog interesse zijn voor Kaya. Vraagprijs is met 1,2 miljoen niet mals. Verwacht dus niet dat hij weggaat en als hij gaat, dan zijn ze uit de financiële problemen. Turan (20) zou ook nog interesse voor zijn vanuit Turkije.

Ook schijnt nog een Afrikaanse spits mee te trainen die vooralsnog zonder club zit. Hoorde dat hij in Duitsland heeft gespeeld op een niveau hoger dan de Nederlandse Jupiler League. Blijkbaar hopen ze die toch aan zich te kunnen binnen.

In de oefenwedstrijden heeft Bob van Kan het blijkbaar ook uitstekend gedaan. 16 jaar uit de eigen jeugd. Schijnt een toptalent te zijn, veelzijdig maar uiteraard fysiek nog wat beperkt.

Rajcomar is tot slot aan VVV verkocht. Was van een investeerder, dus hebben ze niet veel aan gehad. Heeft het echter niet goed gedaan afgelopen seizoen.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 17:44:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Naar verluid zou er nog interesse zijn voor Kaya. Vraagprijs is met 1,2 miljoen niet mals. Verwacht dus niet dat hij weggaat en als hij gaat, dan zijn ze uit de financiële problemen.

Denk niet dat Fortuna in de positie is om een bod van bijvoorbeeld een half miljoen te weigeren.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 3 Aug 2013 09:17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Fortuna met 2-0 van de Graafschap heeft gewonnen. Kampioenen! Kampioenen!
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 08:10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Fortuna met 2-0 van de Graafschap heeft gewonnen. Kampioenen! Kampioenen!

denk dat we dezelfde bron hebben. Het zal me overigens worst zijn. Volgend jaar hebben we tenminste weer flink wat derby's in Limburg. Roda was zeer pover tegen ajax.
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2013 15:45:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Las nog ergens dat Roda drie 100% kansen om zeep had geholpen, incl. een penalty.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 7 Aug 2013 20:07:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Wiljan Pluim had blijkbaar penalty gemist, als aanvoerder! Zijn ze nu zo diep gezonken dat een speler die vorig jaar aan Zwolle werd verhuurd aanvoerder is?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 7 Aug 2013 22:40:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Wiljan Pluim had blijkbaar penalty gemist, als aanvoerder! Zijn ze nu zo diep gezonken dat een speler die vorig jaar aan Zwolle werd verhuurd aanvoerder is?

heb briljante verhalen gehoord dat hij op vakantie in Ibiza de trainer van Roda (Ruud Brood) tegenkwam en hem straal voorbij liep. Enige toevoeging: wat een klootzak.

Nu is ie aanvoerder, briljant.
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 8 Aug 2013 17:58:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig neemt Flederus binnenkort het aanvoerderschap over.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 12:14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb weinig kennis van het huidige voetbale maar heeft PSV gewoon een goede start of hebben ze een echt talententeam op het moment?
Terug naar boven
Master Puk

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 21:37:07    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Heb weinig kennis van het huidige voetbale maar heeft PSV gewoon een goede start of hebben ze een echt talententeam op het moment?

beetje geluk en in de goede mood.....
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2013 18:48:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook veel kwaliteit. Gebrek aan ervaring gaat ze opbreken.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 12:16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:
Ook veel kwaliteit. Gebrek aan ervaring gaat ze opbreken.

waar komt dat dan ineens vandaan? Goede aankopen of jeugd?
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 12:58:15    Onderwerp: Reageren met citaat

net als bij Feyenoord genoodzaakt jonge spelers op te stellen vanwege de vele verkopen. bakkali kan ook nog voor Nederland kiezen, zou mooi zijn puur om die kut Belgen te naaien.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 5 Sep 2013 19:02:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zondag met MP naar Fortuna. Verwachtingen zijn hooggespannen na de strijdlust tegen Willem II. Mooie wedstrijd was dat hè Buzz?
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 5 Sep 2013 22:36:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwa, strijd is er maar voor de rest blijft het voetbal niet om aan te zien, en dan heb ik het nog niet eens over het trieste niveau van de gemiddelde supporter. Maar ik ga zondag weer.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2013 12:17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Mwa, strijd is er maar voor de rest blijft het voetbal niet om aan te zien, en dan heb ik het nog niet eens over het trieste niveau van de gemiddelde supporter. Maar ik ga zondag weer.

haha de gemiddelde supporter is of zon oude zeikvent of een of andere ultra met een IQ van 85 max.

Sinds wanneer spelen ze op zondag eigenlijk?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Voetbal Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

Ga naar: