Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jornowski Tourwinnaar 2011

|
Geplaatst: 7 Aug 2010 12:24:56 Onderwerp: Nederlands voetbal (Eredivisie en Jupiler League) |
|
|
Roda JC gisteren in de openingswedstrijd van het seizoen met 0-0 gelijk gespeeld tegen Twente. Ondanks het feit dat er veel vrees is voor een wankele verdediging bij Roda hebben ze zich toch staande kunnen houden tegen de regerend wereldkampioen, die tegen Ajax voor de Johan Cruijff schaal heeft bewezen niet echt zwakker te zijn geworden na vorig seizoen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Aug 2010 12:24:56 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
bros1987 Tourwinnaar '12-13'

|
Geplaatst: 7 Aug 2010 16:13:23 Onderwerp: Re: Nederlands voetbal (Eredivisie en Jupiler League) |
|
|
Jornowski schreef: | Roda JC gisteren in de openingswedstrijd van het seizoen met 0-0 gelijk gespeeld tegen Twente. Ondanks het feit dat er veel vrees is voor een wankele verdediging bij Roda hebben ze zich toch staande kunnen houden tegen de regerend wereldkampioen, die tegen Ajax voor de Johan Cruijff schaal heeft bewezen niet echt zwakker te zijn geworden na vorig seizoen. |
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 7 Aug 2010 16:51:51 Onderwerp: |
|
|
hahahaha. sterk. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Buzz Lightyear Tourwinnaar 2010

|
Geplaatst: 7 Aug 2010 19:40:33 Onderwerp: |
|
|
Als je de namen ziet van de verdediging, ben ik ook niet zo zeker van. Van Kah weet je nooit wat hij doet, al toont hij wel altijd veel inzet. Addo vind ik zwak, en lachambre onopvallend. Ze hadden die De Jong moeten houden. En wat is er met De Fauw? Geblesseerd op gepasseerd? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 7 Aug 2010 23:58:15 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Als je de namen ziet van de verdediging, ben ik ook niet zo zeker van. Van Kah weet je nooit wat hij doet, al toont hij wel altijd veel inzet. Addo vind ik zwak, en lachambre onopvallend. Ze hadden die De Jong moeten houden. En wat is er met De Fauw? Geblesseerd op gepasseerd? |
de fauw geblesseerd. die is normaal aanvoerder |
|
Terug naar boven |
|
 |
Master Puk Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

|
Geplaatst: 8 Aug 2010 11:05:43 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Als je de namen ziet van de verdediging, ben ik ook niet zo zeker van. Van Kah weet je nooit wat hij doet, al toont hij wel altijd veel inzet. Addo vind ik zwak, en lachambre onopvallend. Ze hadden die De Jong moeten houden. En wat is er met De Fauw? Geblesseerd op gepasseerd? |
waar is de Jong naartoe? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Aug 2010 11:42:01 Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen idee waar De Jong heen is maar De Fauw is geschorst volgens mij, 3 wedstrijden als ik dat goed in de krant heb gelezen. Heeft die eind vorig jaar iets geflikt of zo? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Aug 2010 12:38:22 Onderwerp: |
|
|
Wel positief dat er op de verdediging vrijh weinig veranderd is bij roda. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 8 Aug 2010 13:12:22 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: |
waar is de Jong naartoe? |
dacht borrusia mochengladbach |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 8 Aug 2010 21:37:21 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Wel positief dat er op de verdediging vrijh weinig veranderd is bij roda. |
Nou volgens mij zijn belangrijke pionnen als De Jong en Saeijs vertrokken. Weet ff niet wie nog in het centrum altijd stond. Dat is nu die jonge Jimmy Hempte. Wel goed dat de Fauw is gebleven. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 9 Aug 2010 12:26:34 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Buzz Lightyear schreef: | Wel positief dat er op de verdediging vrijh weinig veranderd is bij roda. |
Nou volgens mij zijn belangrijke pionnen als De Jong en Saeijs vertrokken. Weet ff niet wie nog in het centrum altijd stond. Dat is nu die jonge Jimmy Hempte. Wel goed dat de Fauw is gebleven. |
Bedoelde dat er op de verdediging na wienig is veranderd. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 9 Aug 2010 19:57:57 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Jornowski schreef: | Buzz Lightyear schreef: | Wel positief dat er op de verdediging vrijh weinig veranderd is bij roda. |
Bedoelde dat er op de verdediging na wienig is veranderd. |
Oh ja, dat klopt. Dat is inderdaad wel positief want ze hebben met Skoubo en vooral Junker bewezen veel scorend vermogen te hebben. Tel daarbij op het middenveld met Bodor en Willem Janssen en je komt een heel eind. Hopelijk kunnen ze met het budget dat vrijkomt door het vertrek van Edwin Linssen nog een mooie verdediger erbij halen. Al heeft Martin van Geel verklaard dat ze enkel iemand erbij halen als die ook direct van toegevoegde waarde kan zijn (lees: basisspeler). Lijkt me logisch. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 9 Aug 2010 23:57:19 Onderwerp: |
|
|
Ooijer naar Ajax, sterke zet van Jol of net niet? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Aug 2010 08:17:44 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Ooijer naar Ajax, sterke zet van Jol of net niet? |
Als hij goed gaat spelen daar zal het voor Ooijer zelf vooral een sneer worden naar PSV aangezien ze hem daar "slechts" een functie binnen de club aanboden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 10 Aug 2010 08:28:00 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Ooijer naar Ajax, sterke zet van Jol of net niet? |
in de competitie tegen De Graafschap kan het nog wel. Zeker met Vertongen naast hem. Maar in CL of EL kan het echt niet meer, al heeft hij me wel verrast tegen Brazilie. Denk toeval. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Aug 2010 08:28:00 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Aug 2010 10:22:50 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | Jornowski schreef: | Ooijer naar Ajax, sterke zet van Jol of net niet? |
in de competitie tegen De Graafschap kan het nog wel. Zeker met Vertongen naast hem. Maar in CL of EL kan het echt niet meer, al heeft hij me wel verrast tegen Brazilie. Denk toeval. |
Dat was ook mijn reactie. De vraag is of hij een heel jaar dat niveau kan halen en ik denk van niet. Tegen Brazilië was hij zo gefocust dat hij een geweldige partij op de mat heeft kunnen leggen. Dat zal hij (denk ik) in de competitie niet een heel jaar kunnen opbrengen. Van de andere kant, misschien dat hij toch wel een meerwaarde voor Ajax is, ook al is hij niet zó top. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Aug 2010 14:43:42 Onderwerp: |
|
|
kan wel de nodige ervaring overbrengen tijdens wedstrijden en trainingen... kan voor een jaar dus wel een goede aankoop zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 10 Aug 2010 23:13:29 Onderwerp: |
|
|
Wat een onzin in de Jupiler League, die puntenaftrek. Ik zag dat er al 7 teams zijn die een of meerdere punten aftrek hebben gekregen. Zo staat MVV al op -8, dan ben je al bijna gedoemd te degraderen want dat zijn meestal ook de clubs die sowieso al mindere spelers hebben vanwege de krappe begroting. MVV was vorig jaar nog een subtopper in de Jupiler League en worden door de KNVB nu volledig onderuit gehaald. Naar alle waarschijnlijkheid zijn die volgend seizoen als ze degraderen dus gewoon failliet. Net zoals al die andere teams die punten aftrek hebben gekregen,...als ze degraderen is het gedaan.
En dan kun je wel zeggen, is niet erg want dan komt er een gezonde club voor terug. Ik geloof daar niet in want binnen een paar jaren wordt je toch gedwongen om een groter stadion te bouwen enz. enz. enz. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Aug 2010 10:22:46 Onderwerp: |
|
|
ja vraag me af of het "wanbeleid" echt de schuld is van de Nederlandse clubs of door de internationale voetbalwereld...
Natuurlijk kan je niet meer geld uitgeven dan dat je in feite hebt maar in het ene land mag je 500 miljoen schulden hebben terwijl in het andere land een schuld van 500000 al voldoende is om de stekker eruit te trekken....
Lijkt me geen echte eerlijke concurrentiepositie....
Ga je het verder doortrekken dan zie je dat de clubs met hoge schulden het europees goed doen en hierdoor alle commerciele rechten (gelden) binnenhalen voor de neus van de wel gezonde ploegen. Hierdoor kunnen de met schulden kampende ploegen overleven terwijl de gezonde ploegen worden gestraft voor het gevoerde beleid.
Het is dus onmogelijk om in Nederland sportief het hoogste te behalen en tegelijkertijd financieel gezond te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Aug 2010 13:27:00 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | Lijkt me geen echte eerlijke concurrentiepositie....
Ga je het verder doortrekken dan zie je dat de clubs met hoge schulden het europees goed doen en hierdoor alle commerciele rechten (gelden) binnenhalen voor de neus van de wel gezonde ploegen. Hierdoor kunnen de met schulden kampende ploegen overleven terwijl de gezonde ploegen worden gestraft voor het gevoerde beleid.
Het is dus onmogelijk om in Nederland sportief het hoogste te behalen en tegelijkertijd financieel gezond te zijn. |
Inderdaad, en dan zou je in Europees verband eens moeten aankomen met Real Madrid begint met 3 punten in de min aan de Champions League, dan is de wereld te klein. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Aug 2010 23:08:46 Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Junker en Rommedahl trefzeker tegen Duitsland
11/08/2010 22:41
Een 'Nederlands' getint Denemarken heeft in eigen land in een boeiend duel gelijk gespeeld tegen de nummer drie van het afgelopen WK, Duitsland.
Denemarken startte met eredivisionisten Simon Poulsen (AZ), Christian Eriksen (Ajax), Thomas Enevoldsen (FC Groningen) en Nicklas Pedersen (FC Groningen) in de basis. Daarnaast had bondscoach Morten Olsen een plaats ingeruimd voor voormalig Ajacied Dennis Rommedahl. Roda JC-speler Mads Junker was als invaller van waarde voor de Denen.
Duitsland startte sterk en nam meteen het initiatief. Dat resulteerde na twintig minuten spelen in de openingstreffer. Daniel Gomez werd op het randje van buitenspel weggestuurd door Thomas Hitzlsperger en verschalkte de Deense doelman Thomas Sörensen.
Daarna golfde het spel op en neer, waarbij Duitsland wel de bovenliggende partij bleef. Echter, Eriksen en Agger waren dichtbij de gelijkmaker. Het was echter Duitsland dat de score verdubbelde. Invaller Patrick Helmes scoorde twintig minuten voor tijd de 0-2.
Daarna leek er geen vuiltje meer in de lucht voor de ploeg van bondscoach Joachim Löw. Toch kwam Denemarken nog op gelijke hoogte, al had het daar wel de hulp van Duitsland voor nodig. Eerst pikte Rommedahl de bal op na zwak Duits uitverdedigen. De snelle vleugelspeler zorgde in zijn honderdste interland voor zijn achttiende doelpunt.
Enkele minuten voor tijd werd het zelfs nog 2-2. Doelpuntenmaker was Roda JC-aanvaller Mads Junker. De spits maakte zijn eerste doelpunt ooit voor de nationale ploeg door een rebound attent binnen te tikken. |
|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Aug 2010 23:19:41 Onderwerp: |
|
|
Aan Junker gaat Roda nog veel plezier beleven dit seizoen. Maar daarna zal die ook naar het buitenland kunnen. Hij heeft in ieder geval zijn draai weer gevonden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 11 Aug 2010 23:22:48 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Aan Junker gaat Roda nog veel plezier beleven dit seizoen. Maar daarna zal die ook naar het buitenland kunnen. Hij heeft in ieder geval zijn draai weer gevonden. |
Is nog steeds gehuurd ofniet? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Aug 2010 00:13:01 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | Jornowski schreef: | Aan Junker gaat Roda nog veel plezier beleven dit seizoen. Maar daarna zal die ook naar het buitenland kunnen. Hij heeft in ieder geval zijn draai weer gevonden. |
Is nog steeds gehuurd ofniet? |
Volgens mij niet. Dacht dat eind vorig seizoen zn contract afliep bij Vitesse, dus hebben ze hem denk ik transfervrij overgenomen. Daar moet Roda het van hebben. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 12 Aug 2010 08:38:19 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: |
Volgens mij niet. Dacht dat eind vorig seizoen zn contract afliep bij Vitesse, dus hebben ze hem denk ik transfervrij overgenomen. Daar moet Roda het van hebben. |
wat gek dat niemand anders hem wilde hebben dan |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Aug 2010 08:49:51 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Volgens mij niet. Dacht dat eind vorig seizoen zn contract afliep bij Vitesse, dus hebben ze hem denk ik transfervrij overgenomen. Daar moet Roda het van hebben. |
Klopt, Roda JC heeft hem transfervrij kunnen vastleggen. Junker had (uiteraard) ook andere opties na zo'n goed seizoen maar omdat die bij Roda zijn draai weer heeft gevonden heeft hij er zelf voor gekozen om er nog een jaar bij te doen en vervolgens te evalueren. Is ook een soort van, Roda heeft hem vorig jaar de kans gegeven en nu doet hij iets terug. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Aug 2010 15:59:38 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Junker had (uiteraard) ook andere opties na zo'n goed seizoen maar omdat die bij Roda zijn draai weer heeft gevonden heeft hij er zelf voor gekozen om er nog een jaar bij te doen en vervolgens te evalueren. |
Mooi dat dat nog bestaat in het voetbal. Ook Skoubo heeft zn draai gevonden in Kerkrade. In Utrecht was hij barslecht. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Aug 2010 23:14:36 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Jornowski schreef: | Junker had (uiteraard) ook andere opties na zo'n goed seizoen maar omdat die bij Roda zijn draai weer heeft gevonden heeft hij er zelf voor gekozen om er nog een jaar bij te doen en vervolgens te evalueren. |
Mooi dat dat nog bestaat in het voetbal. Ook Skoubo heeft zn draai gevonden in Kerkrade. In Utrecht was hij barslecht. |
Eigenlijk was Roda nooit zo'n sympathieke club met veel (verre) buitenlanders. Toen was ik al fan van Roda. Nu zijn ze eigenlijk alleen maar sympathieker geworden. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Aug 2010 08:05:00 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Buzz Lightyear schreef: | Jornowski schreef: | Junker had (uiteraard) ook andere opties na zo'n goed seizoen maar omdat die bij Roda zijn draai weer heeft gevonden heeft hij er zelf voor gekozen om er nog een jaar bij te doen en vervolgens te evalueren. |
Eigenlijk was Roda nooit zo'n sympathieke club met veel (verre) buitenlanders. Toen was ik al fan van Roda. Nu zijn ze eigenlijk alleen maar sympathieker geworden. |
Had in '99 in de brugklas een of ander kennismakingsweekend in Kerkrade toen ze nog op het oude stadion speelde. Toen kwamen de spelers van Roda na afloop het veld af en het was inderdaad net of Sinterklaas al zijn knechten alvast had langsgebracht. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Aug 2010 13:52:24 Onderwerp: |
|
|
Tijjani Babangida  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Aug 2010 15:00:29 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Tijjani Babangida  |
Die speelde er toen niet. Wel Rudge, van der Leur, Peeters, Kalac en Vrede. Weet dat nog omdat ze toen na de training werden bedolven door 8 klassen brugklassers die een handtekening wilde. Heb ik toen niet gedaan uit principe omdat ik voetbal haatte destijds. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Aug 2010 15:03:39 Onderwerp: |
|
|
Vrede en Kalac hebben een keer de directeur van Roda bedreigd met een pistool. Dat was me een stel  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Aug 2010 17:01:14 Onderwerp: |
|
|
Van der Hout, luijpers natuurlijk niet vergeten.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 10:20:50 Onderwerp: |
|
|
even trg naar het heden.
Denk dat Johan en Rene gelijk gaan krijgen en dat PSV 100% zeker kampioen wordt. Ajax achterin zo matig, nog slechter dan PSV. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 20:31:38 Onderwerp: |
|
|
Roda ook weer matig achterin. Gelukkig kunnen ze lekker counteren en gaat scoren ook redelijk makkelijk. Maar ben wel bang voor volgende week. Ajax... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 20:54:59 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Roda ook weer matig achterin. Gelukkig kunnen ze lekker counteren en gaat scoren ook redelijk makkelijk. Maar ben wel bang voor volgende week. Ajax... |
Laat me iets weten, als ik in Griekenland zit en de uitslagen niet mee krijg
4 Punten zijn in ieder geval binnen. Je kunt Ajax beter nu hebben als ze hun draai ook nog een beetje moeten vinden. Twente hebben we ook op 0-0 kunnen houden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 21:03:07 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Roda ook weer matig achterin. Gelukkig kunnen ze lekker counteren en gaat scoren ook redelijk makkelijk. Maar ben wel bang voor volgende week. Ajax... |
lekker programma dan voor Roda...in 3 wedstrijden Twente en Ajax thuis... en ADO uit. Als je daar met 4 punten uitkomt (uitgaande van slechtste situatie) kan je daar voor tekenen.
ik geef ze echter een goede kans tegen Ajax...al is suarez dan wel terug |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 21:14:15 Onderwerp: |
|
|
Probleem is dat ik hoorde dat Junker flink door zijn enkel is gegaan. Ik hoop niet dat het iets ernstigs is want die zouden ze wel erg missen dan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 15 Aug 2010 21:15:21 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Probleem is dat ik hoorde dat Junker flink door zijn enkel is gegaan. Ik hoop niet dat het iets ernstigs is want die zouden ze wel erg missen dan. |
stelt tegenwoordig niets meer voor. paar dagen rust, flink koelen met ijs en kan je gewoon mee spelen. fysio's en tapetechniek is tegenwoordig flink verbeterd. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 01:02:00 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | fysio's en tapetechniek is tegenwoordig flink verbeterd. |
Zonder zou er geen tennisser meer over zijn.
Hopelijk is het niet al te ernstig met Junker. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 12:03:22 Onderwerp: |
|
|
Citaat: | GEORGIËR KOOPT VITESSE
ARNHEM - Vitesse komt als eerste Nederlandse voetbalclub in buitenlandse handen. De Georgiër Merab Zjordania neemt de Arnhemse club over. Voor welk bedrag is nog niet bekend.
Zjordania is een oud-voetballer en speelde onder meer voor Dinamo Tbilisi. Na zijn actieve carrière nam hij de voorzittershamer van die club over. In 1998 werd hij preses van de nationale voetbalbond van Georgië en in 2003 was hij even bondscoach van de nationale ploeg. In 2005 legde hij zijn functie neer op verdenking van verduistering van staatseigendommen.
Vorig jaar startte Zjordania het bedrijf Mj-Georgia, dat zich toelegd op spelerstransfers en tv-rechten van clubs- en landenteams, voornamelijk in het Oostblok.
|
Gaan we nu al zo beginnen hier? Weet niet of dit echt positief is. Snap niet echt wat de bedoeling van zon persoon is. Vitesse is toch niet echt iets wat internationaal zal aanspreken |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 15:17:53 Onderwerp: |
|
|
Of die man te vertrouwen is weet ik niet. Maar hij heeft wel grootse plannen. Binnen 3 jaar kampioen, en binnen een paar dagen een aantal grote buitenlandse aankopen. Ben echt benieuwd wat dat inhoud. Ik vind het wel leuk. Gebeurt hier tenminste ook weer eens wat, en misschien zien nu meer rijke russen het nederlandse voetbal als interessant project? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 15:47:02 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Of die man te vertrouwen is weet ik niet. Maar hij heeft wel grootse plannen. Binnen 3 jaar kampioen, en binnen een paar dagen een aantal grote buitenlandse aankopen. Ben echt benieuwd wat dat inhoud. Ik vind het wel leuk. Gebeurt hier tenminste ook weer eens wat, en misschien zien nu meer rijke russen het nederlandse voetbal als interessant project? |
Ja, maar waarom zouden zulke mensen hierin stappen dan. Die willen toch vooral roem en "exposure". Denk dat aan tafel gaan zitten bij Johan en Rene net niet dat is waar zulke mensen naar op zoek zijn |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 17:32:10 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: | Denk dat aan tafel gaan zitten bij Johan en Rene net niet dat is waar zulke mensen naar op zoek zijn |
Wat bedoel je hier precies mee? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 17:35:22 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | bros1987 schreef: | Denk dat aan tafel gaan zitten bij Johan en Rene net niet dat is waar zulke mensen naar op zoek zijn |
Wat bedoel je hier precies mee? |
Ik bedoel hiermee dat miljardairs die een club kopen ook vaak erg graag zelf in de picture staan. Dat lijkt me met Vitesse dan niet echt te gaan gebeuren zelfs al wordt je hier kampioen en ga je Europa in. De vergelijking met Johan en Rene is dan dat je aan zulke publiciteit moet denken binnen Nederland terwijl het buiten ons land waarschijnlijk vrij weinig mensen boeit terwijl soortgelijke miljardairs overal in de aandacht staan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 17:38:48 Onderwerp: |
|
|
Weet niet eens of hij dit nou doet coor publiciteit, of als hobby. Zo van, even kijken of ik een topclub uit de grond kan stampen in een mickey mouse competitie. Die Abramovich doet het volgens mij ook niet voor de publiciteit. Want weet niet wat hij aan naamsbekendheid bij de eenvoudige consument heeft. Dit lijken me echt hobbyprojecten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 16 Aug 2010 21:54:40 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: |
Ja, maar waarom zouden zulke mensen hierin stappen dan. Die willen toch vooral roem en "exposure". Denk dat aan tafel gaan zitten bij Johan en Rene net niet dat is waar zulke mensen naar op zoek zijn |
is maar 1 reden. de man is namelijk ook makelaar. zodoende kan hij spelers kopen/verkopen naar en van Vitesse en zelf flinke premies opstrijken. bovendien kunnen talenten bij Vitesse 100% speeltijd krijgen nu omdat hij de baas is... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 08:17:40 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | bros1987 schreef: |
is maar 1 reden. de man is namelijk ook makelaar. zodoende kan hij spelers kopen/verkopen naar en van Vitesse en zelf flinke premies opstrijken. bovendien kunnen talenten bij Vitesse 100% speeltijd krijgen nu omdat hij de baas is... |
Denk je dat, dat de reden is? De man is miljardair. Zou hij dan nog wakker liggen van de premies die hij kan opstrijken bij B-sterren die hij kan aankopen/verkopen. Lijkt me dat hij sowieso geen topaankopen naar Vitesse gaat krijgen zoals hij zegt. Ligt er ook maar aan hoe dat weer geinterpreteerd moet worden. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 10:58:05 Onderwerp: |
|
|
het schijnt dat een jonge speler van Barcelona 2 die ook naar Chelsea komt door Vitesse wordt aangetrokken....
Er zouden immers nauwe banden tussen (hoe heet ie ook alweer) en de speler bestaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 13:57:47 Onderwerp: |
|
|
bros1987 schreef: |
Denk je dat, dat de reden is? |
absoluut. mensen met veel geld willen maar 1 ding in het leven. namelijk nog meer geld!! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 13:58:30 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | het schijnt dat een jonge speler van Barcelona 2 die ook naar Chelsea komt door Vitesse wordt aangetrokken....
Er zouden immers nauwe banden tussen (hoe heet ie ook alweer) en de speler bestaan. |
correct. werd melding van gemaakt bij VI |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 16:22:23 Onderwerp: |
|
|
Heb gister EredivisieLive en Sport1 aangevraagd. Mooie zenders met veel voetbal en bij sport1 ook tennis en golf...oja en NBA niet te vergeten. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 17:41:55 Onderwerp: |
|
|
Junker heeft een scheurtje in buitenband enkel. Waarschijnlijk 3 weken uitgeschakeld. Spreekwoordelijke streep door de rekening. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 19:20:58 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Junker heeft een scheurtje in buitenband enkel. Waarschijnlijk 3 weken uitgeschakeld. Spreekwoordelijke streep door de rekening. |
hmz...vind ik aan de lange kant. robben is in 2 weken fit met een scheur in zn hamstring en die gebruik je veel meer dan je enkel. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 20:12:32 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | Buzz Lightyear schreef: | Junker heeft een scheurtje in buitenband enkel. Waarschijnlijk 3 weken uitgeschakeld. Spreekwoordelijke streep door de rekening. |
hmz...vind ik aan de lange kant. robben is in 2 weken fit met een scheur in zn hamstring en die gebruik je veel meer dan je enkel. |
Of Robben ook echt fit was na 2 weken is nog maar de vraag. Heeft het niveau van bij Bayern nooit gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 21:29:51 Onderwerp: |
|
|
Of Robben ook echt fit was na 2 weken is nog maar de vraag. Heeft het niveau van bij Bayern nooit gehaald. |
goed punt. mazzeltje weer voor ajax, al zie ik ze geen problemen hebben met roda, incl Junker. we gaan het zien...tenminste ik ga het zien, want a.s. weekend doet mn EredivisieLive het eindelijk. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17 Aug 2010 23:47:59 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | want a.s. weekend doet mn EredivisieLive het eindelijk. |
Veel plezier ermee. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hele eredivisiewedstrijden te kijken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2010 07:59:56 Onderwerp: |
|
|
Op een of andere manier volg ik het allemaal niet zo heel nauw. Enige wat ik eigenlijk langs zie komen zijn de uitslagen op teletekst. Kijk eigenlijk nooit meer Tv dus dan moet het al langskomen op internet ofzo anders zie ik er niks van. Had me wel voorgenomen om dit seizoen wat beter te volgen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 18 Aug 2010 15:48:22 Onderwerp: |
|
|
Veel plezier ermee. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hele eredivisiewedstrijden te kijken. |
kijk ze ook vaak in combinatie met een computerspel of een honkbalwedstrijd. of soms met strijken op de achtergrond is het ook wel leuk. je hoeft er idd niet meer voor te gaan zitten (de toppers daargelaten, al valt daar het niveau ook vaak tegen).
maar heb ook sport1 met duits, engels, italiaans en spaans voetbal  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Aug 2010 21:21:42 Onderwerp: |
|
|
Af en toe een buitenlandse topper meepakken lijkt me dan idd leuk. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 18 Aug 2010 21:44:43 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Af en toe een buitenlandse topper meepakken lijkt me dan idd leuk. |
met al die competities is er ieder weekend idd wel wat te beleven. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 22 Aug 2010 11:34:50 Onderwerp: |
|
|
Wielaert verhuurd aan Roda. Lijkt me een goede zaak. Addo en Kah eruit, Wielaert en De Fauw erin. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 22 Aug 2010 12:01:00 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Wielaert verhuurd aan Roda. Lijkt me een goede zaak. Addo en Kah eruit, Wielaert en De Fauw erin. |
Goede zaak, is een sterke en zekere kracht voor Roda. Zo iemand is binnen een club als Roda een topper. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 22 Aug 2010 16:03:13 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Wielaert verhuurd aan Roda. Lijkt me een goede zaak. Addo en Kah eruit, Wielaert en De Fauw erin. |
ah leuk! kan idd wel wat bij ahterin, want die addo en kah zijn inderdaad echt bras! Roda speelde gister wel goed in de eerste helft, zijn 4x alleen voor Stekelenburg gekomen, maarja de afronding he. Ze miste Junker natuurlijk ook wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Aug 2010 17:55:55 Onderwerp: |
|
|
Willem Janssen heeft nog een contract van één seizoen maar zinspeelde op een vertrek naar FC Twente en wilde niet meer onderhandelen over een contractverlenging. Roda vroeg 2,5 miljoen voor Janssen terwijl Twente slechts 5 ton wilde betalen. Ik denk een kwalijke zaak. Zowel voor Janssen als voor Roda leidt dit enkel tot negatieve neveneffecten. Zo zal zijn motivatie om voor Roda te spelen afnemen en na een jaar loopt het gratis weg. Voor Janssen zelf zal dit ook niet de ideale situatie zijn om het beste uit zichzelf naar boven te halen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 24 Aug 2010 19:26:07 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Willem Janssen heeft nog een contract van één seizoen maar zinspeelde op een vertrek naar FC Twente en wilde niet meer onderhandelen over een contractverlenging. Roda vroeg 2,5 miljoen voor Janssen terwijl Twente slechts 5 ton wilde betalen. Ik denk een kwalijke zaak. Zowel voor Janssen als voor Roda leidt dit enkel tot negatieve neveneffecten. Zo zal zijn motivatie om voor Roda te spelen afnemen en na een jaar loopt het gratis weg. Voor Janssen zelf zal dit ook niet de ideale situatie zijn om het beste uit zichzelf naar boven te halen. |
Denk dat dat wel meevalt. Als Janssen goed speelt dit seizoen kan hij volgend jaar een bonus van enkele tonnen opstrijken als hij ergens tekent. dus verwacht dat ie gewoon goed zn best blijft doen hoor  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Aug 2010 19:41:24 Onderwerp: |
|
|
Dit is enkel voor Roda negatief. Die kunnen bijna niet onderhandelen. Kijk maar naar Dembele, die ging voor een relatief prikje weg. En ook met Affelay zal hetzelfde gebeuren. Maar voor 5 ton zou ik hem niet wegdoen. Dan kan je hem beter het seizoen bij roda laten afmaken en hem dan gratis laten weglopen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 24 Aug 2010 21:53:48 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Dit is enkel voor Roda negatief. Die kunnen bijna niet onderhandelen. Kijk maar naar Dembele, die ging voor een relatief prikje weg. En ook met Affelay zal hetzelfde gebeuren. Maar voor 5 ton zou ik hem niet wegdoen. Dan kan je hem beter het seizoen bij roda laten afmaken en hem dan gratis laten weglopen. |
vind 6 miljoen voor dembele niet weinig voor een speler met nog een 1 jarig contract hoor. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Aug 2010 23:10:40 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | Buzz Lightyear schreef: | Dit is enkel voor Roda negatief. Die kunnen bijna niet onderhandelen. Kijk maar naar Dembele, die ging voor een relatief prikje weg. En ook met Affelay zal hetzelfde gebeuren. Maar voor 5 ton zou ik hem niet wegdoen. Dan kan je hem beter het seizoen bij roda laten afmaken en hem dan gratis laten weglopen. |
vind 6 miljoen voor dembele niet weinig voor een speler met nog een 1 jarig contract hoor. |
Voor een 1-jarig contract is dat idd het maximale. Normaal zou hij veel meer moeten opbrengen, wat dus betekent dat AZ ook niet de ideale onderhandelingspositie had. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Aug 2010 07:17:54 Onderwerp: |
|
|
Normaal zou hij veel meer moeten opbrengen, wat dus betekent dat AZ ook niet de ideale onderhandelingspositie had. |
niet mee eens. dembele heeft weinig tot niets laten zien laatste seizoenen. denk als hij een langer contract had gehad ze maximaal 8 a 9 miljoen hadden kunnen krijgen.
voordeel voor az was dat er nog 3 clubs in engeland hem wilde hebben, zodat ze de prijs konden opdrijven. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Aug 2010 22:48:21 Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Vier nieuwelingen voor Vitesse
Nacer Barazite (links)
ARNHEM - Vitesse heeft enkele uren voor het sluiten van de transfermarkt nog vier spelers aangetrokken. Nacer Barazite is de bekendste van dat kwartet. De 20-jarige jeugdinternational komt op huurbasis over van Arsenal. De nieuwe Georgische eigenaar Merab Zjordania heeft nu in totaal acht spelers naar Arnhem gehaald.
Arsenal plukte Barazite vier jaar geleden weg uit de jeugdopleiding van NEC. Hij kwam in Londen drie keer uit voor de hoofdmacht, tijdens wedstrijden om de League Cup. Arsenal verhuurde de Nederlandse spits twee jaar geleden aan Derby County. Barazite debuteerde vorig jaar in Jong Oranje.
Vitesse contracteerde ook de Ghanese international Lareya Kingston (29), de Georgische verdediger Guram Kashia (23) en de Noorse spits Marcus Pedersen (20). Kingston komt transfervrij over van Heart of Midlothian, Kashia stond bij Dinamo Tiblisi onder contract en Pedersen bij Strömsgodset. Kingston en Kashia ondertekenden een contract voor een jaar, Pedersen zette zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis. |
|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 1 Sep 2010 09:39:35 Onderwerp: |
|
|
Wordt steeds gekker dat verhaal van Vitesse. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 1 Sep 2010 09:45:54 Onderwerp: |
|
|
Vraag me altijd af bij zon spelers als Barazite of het wel goed voor ze is als ze dan zo jong naar Arsenal gaan als je leest dat hij maar 3x voor het 1e heeft gespeeld. Nu is hij 20 en heeft eigenlijk niks van ervaring opgedaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 1 Sep 2010 09:49:23 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat is de vraag. Wel zullen ze bij Arsenal hun beste mensen op dit soort spelers zetten en speel je in het 2de van Arsenal natuurlijk ook nog altijd wel op redelijk hoog niveau. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Sep 2010 13:20:03 Onderwerp: |
|
|
Roda JC gisteren AZ gigantisch effectieve overwinning. Wat een schitterend uitgespeelde goals en wat een keeper die Tyton. Die zal volgend jaar niet meer bij Roda spelen denk ik zo. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:45:22 Onderwerp: |
|
|
Hele spannende wedstrijd (samenvatting). Roda uiterst effectief, zoals eigenlijk het hele kalenderjaar al. Ze scoren altijd vanuit de omschakeling, wat betekent dat ze altijd vooruit lopen. Iedereen is perfect op elkaar ingespeeld. Ook achterin lijkt het eindelijk een beetje in orde. Eindelijk. Roda is een echte counterploeg. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Sep 2010 22:32:12 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Hele spannende wedstrijd (samenvatting). Roda uiterst effectief, zoals eigenlijk het hele kalenderjaar al. Ze scoren altijd vanuit de omschakeling, wat betekent dat ze altijd vooruit lopen. Iedereen is perfect op elkaar ingespeeld. Ook achterin lijkt het eindelijk een beetje in orde. Eindelijk. Roda is een echte counterploeg. |
Maar vooral die 2-1 was geweldig om te zien. Schitterende goal waarna Willem Janssen via een voorzet van Jimmy Hempte en een perfect klaargelegde bal door Skoubo vrij kon binnenkoppen. Zo'n niveau hebben we naar mijn idee al lang niet meer bij Roda gezien. Ze hebben er nu ook de spelers voor. Er zijn er genoeg die een wedstrijd kunnen beslissen en een splijtende pass in huis hebben. Zo ook die Hadouir met zijn steekballetje op Skoubo bij de 1-0 van Delorge.
Maar die Tyton is echt een keeper van gigantische klasse. Die zou niet misstaan bij een sterke premier league club. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Sep 2010 23:24:48 Onderwerp: |
|
|
Idd ook een wapen van Roda de laatste tijd, splijtende passes vanaf het middenveld. Lijkt me een van de snelste Nederlandse ploegen van het moment. Ook goed om te zien dat er steeds meer Nederlanders bij voetballen, in tegenstelling tot Groningen. Was erg zieli, maar volgens mij maar 1 Nederlander in het veld.
Verder krijgt VVV het helaas erg moeilijk dit seizoen. Het spel sprankelt ook niet meer, en te weinig stootkracht voorin. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Sep 2010 12:40:25 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Roda JC gisteren AZ gigantisch effectieve overwinning. Wat een schitterend uitgespeelde goals en wat een keeper die Tyton. Die zal volgend jaar niet meer bij Roda spelen denk ik zo. |
Die tyton deed het vorig jaar al uitstekend.... is hij ook niet (jeugd) internationaal |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Sep 2010 13:06:02 Onderwerp: |
|
|
Master Puk schreef: | Jornowski schreef: | Roda JC gisteren AZ gigantisch effectieve overwinning. Wat een schitterend uitgespeelde goals en wat een keeper die Tyton. Die zal volgend jaar niet meer bij Roda spelen denk ik zo. |
Die tyton deed het vorig jaar al uitstekend.... is hij ook niet (jeugd) internationaal |
Volgens mij heb je daar gelijk in. Heb je het gezien dit weekend?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZZWLr3kgPA&feature=player_embedded[/youtube]
Vooral de 2-1 (na ongeveer 6.45 min) is briljant. Wat een goal. Let erop hoe die in de omschakeling van achteruit wordt opgebouwd.
Naar mijn idee kunnen ze hem meteen eerste keeper maken van Polen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 14 Sep 2010 13:45:58 Onderwerp: |
|
|
heb es naar de samenvatting gekeken maar zo veel reddingen heeft tyton helemaal niet.
In de eerste helft 1 shot en in de 2de helft 3 shoten... Er was maar 1 redding waarvan ik zeg ja ... die had een andere keeper niet gehad.. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Sep 2010 12:26:36 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat Roda JC morgen van PSV wint... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Sep 2010 16:09:07 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Ik denk dat Roda JC morgen van PSV wint... |
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Hopelijk heb je gelijk. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 22 Sep 2010 17:20:16 Onderwerp: |
|
|
Vanavond speelt Roda in de beker tegen Feyenoord. Daar moet toch iets te halen zijn. Feyenoord mist Ron Vlaar, Roda mist Skoubo. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 22 Sep 2010 17:31:39 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Vanavond speelt Roda in de beker tegen Feyenoord. Daar moet toch iets te halen zijn. Feyenoord mist Ron Vlaar, Roda mist Skoubo. |
staat al voorgeprogrammeerd bij upc...live op eredivisielive  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 10:49:11 Onderwerp: |
|
|
heb je volgens mij een mooie avond gehad... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 15:22:02 Onderwerp: |
|
|
Roda is echt in topvorm. Ze krijgen alleen nog niet altijd wat ze verdienen want heb gehoord dat ze alweer nogal wat schoten tegen de paal en net naast/over hebben gehad.
Ze hebben natuurlijk ook veel spelers nu die dat kunnen mt Junker, Skoubo, Janssen, Bodor, Huysegems, Hadouir enz. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 17:10:50 Onderwerp: |
|
|
Heb de wedstrijd gister helemaal live gevolgd en Roda was niet veel beter dan Feijenoord. Alleen begin 2e helft tm 70e minuut echt veel beter de rest gelijkwaardig. Jansen moet gewoon 2-0 maken 1 op 1 met van Dijk. Vind het aan scorend vermogen bij hem ontbreken anders was het een topper. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 23:10:34 Onderwerp: |
|
|
MrBrazz schreef: | Heb de wedstrijd gister helemaal live gevolgd en Roda was niet veel beter dan Feijenoord. Alleen begin 2e helft tm 70e minuut echt veel beter de rest gelijkwaardig. Jansen moet gewoon 2-0 maken 1 op 1 met van Dijk. Vind het aan scorend vermogen bij hem ontbreken anders was het een topper. |
Maar ze winnen wel en dat is voorlopig het belangrijkste. Ik denk dat ze best nog kunnen groeien dit seizoen. Groep is voor een groot deel bij elkaar gebleven en als ze beseffen dat ze met deze groep ver kunnen komen dan zullen ze echt nog beter worden. Hopelijk blijft Janssen dan alsnog. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 23:13:29 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Hopelijk blijft Janssen dan alsnog. |
Gesprekken zijn weer begonnen. Janssen zal duurder worden, te duur voor roda, dus is van Geel op zoek naar andere investeerders. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 23:18:13 Onderwerp: |
|
|
Buzz Lightyear schreef: | Jornowski schreef: | Hopelijk blijft Janssen dan alsnog. |
Gesprekken zijn weer begonnen. Janssen zal duurder worden, te duur voor roda, dus is van Geel op zoek naar andere investeerders. |
Rik, MP, hoe lang zijn wij al fan van Roda JC? Niet die-hard, maar toch...hoe lang al ongeveer. Ik meen me te herinneren dat ik in 1994 voor de eerste keer naar een voetbalwedstrijd ging en dat was Roda J - FC Utrecht 'op Kaalheide'. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 23 Sep 2010 23:20:26 Onderwerp: |
|
|
Zou niet weten hoelang, maar wel vanaf dat ik voetbal ging volgen. Maar ben zeker niet al in 94/95 naar een livewedstrijd gegaan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Sep 2010 10:30:33 Onderwerp: |
|
|
vanaf het seizoen dat Roda 2de werd in de eredivisie...welk jaar dat is geweest moet ik ff schuldig blijven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 25 Sep 2010 09:51:24 Onderwerp: |
|
|
het gaat weer goed met Roda en mensen roepen alweer van de daken hoelang ze roda al niet supporteren haha. gaat er niet om hoelang je supporter van van Roda, maar DAT je het bent. en dan bedoel ik supporter in de breedste zin van het woord, dat je een beetje gespannen tv kijkt naar de penalyreeks bij feijenoord-roda bijvoorbeeld... |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Sep 2010 14:48:22 Onderwerp: |
|
|
Gisteren goed weg gekomen met een 2-2 tegen Heerenveen, als ik de samenvattingen mag geloven. Maar 3 zware wedstrijden in een reeks van 6 dagen (Ajax, 120 minuten en penalty's tegen Feyenoord en tegen Heerenveen met een busreis van 4 uur) is ook wel wat veel van het goeje. Neem toch aan dat ze nu de wat mindere goden van de eredivisie te verwerken krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 26 Sep 2010 19:27:43 Onderwerp: |
|
|
wederom live hele wedstrijd gezien. 2-0 met rust was gelukkig. had ook 4-0 kunnen misschien wel moeten zijn. 2e helft was het gelijkwaardig., roda 2 kansen, 2 doelpunten. wel dodelijk effectief. skoubo ook goede invalbeurt... huysegems daarentegen dramatisch. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 3 Okt 2010 13:26:58 Onderwerp: |
|
|
Roda uitstekende overwinning bij Excelsior uit (1-2). Op naar de top! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 3 Okt 2010 14:33:02 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Roda uitstekende overwinning bij Excelsior uit (1-2). Op naar de top! |
nou zo sterk was het niet. speelde in extreem laag tempo, maar excelsior verdien de de nederlaag. was antivoetbal en 1 lulliuge corner die erin gaat!! trechte overwinning zonder goed voetbal dit keer. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 3 Okt 2010 14:56:10 Onderwerp: |
|
|
Jornowski schreef: | Roda uitstekende overwinning bij Excelsior uit (1-2). Op naar de top! |
lijkt een beetje op psv van een aantal jaren geleden. Slecht spelen maar toch winnen.... is toch een kwalitiet of is het geluk.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
MrBrazz Giro "11-12"

|
Geplaatst: 3 Okt 2010 20:44:39 Onderwerp: |
|
|
heeft meer met de onkunde van de tegenparitj te maken |
|
Terug naar boven |