Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Alpe d'Huez 2011

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Vakantie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 08:29:25    Onderwerp: Alpe d'Huez 2011 Reageren met citaat

Heb eens gekeken en zo'n appartementje in Alpe d'Huez (en omstreken) hoeft niet duur te zijn. Heb gekeken van maandag 1 augustus t/m zaterdag 6 augustus. Studiohut voor 3/4 personen in Alpe d'Huez voor 418 euro. 1 maatje groter 5/6 personen voor 564 euro.

Als je die van 3/4 pakt is het slechts 140 euro p.p. Benzinekosten komen op ongeveer 50 euro p.p. plus 25 euro p.p. aan tolgelden. Vaste lasten in totaal dus € 225 euro. Aangezien Buzz en ikzelf wel een en ander kunnen koken zou een verblijf niet meer dan € 300,- p.p. hoeven te kosten.

Weet niet in hoeverre dit in verhouding staat tot de kosten van buzz's camping, maar lijkt me dat er niet heel erg veel verschil in zal zitten, aangezien de benzinekosten en tolkosten nu door 3 kunnen worden gedeeld ipv 2 en ik diesel rij, waardoor de brandstofkosten sowieso lager uitvallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger

Geplaatst: 25 Apr 2011 08:29:25    Onderwerp:

Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 16:00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Moeten inderdaad maar eens kijken. Ervanuit gaande dat iedereen kan en wil. Meende al eerder te hebben begrepen dat Sander er niet erg aan trok om nog eens naar de Alpen te gaan he Buzz? dus als we met z'n 3-en gaan zou dat ideaal zijn qua vervoer. Wat betreft het eten heb ik er wel vertrouwen in dat, dat goed zal komen. Vooral die Spaghetti met dat ei erover klonk erg goed. Hoe zat dat Buzz? geklopte eieren en dat eroverheen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 20:01:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb bij hem al vaker tussen neus en lippen geïnformeerd, maar hij was nooit echt enthousiast. Dus neem aan dat hij niet mee wil.
Maar ik sta er wel voor over om naar de alpen te gaan. Van maandag t/m zaterdag lijkt me ook wel te doen. We zullen wel niet elke dag gaan fietsen hoop ik, ook wat andere dingen in de buurt doen of wat rusten/genieten van omgeving is ook nooit weg.
Dat recept voor de spaghetti zal ik wel eens in het desbetreffende topic posten. Heb het gerecht 2 keer gemaakt. 1 keer enorm lekker, die andere keer was het volledig mislukt (spaghetti te lang laten koken en verkeerde kaas geraspt voor bij de eieren). Dus ben nog geen hele professionele kok. Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 20:55:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke lijkt me duidelijk inderdaad. Dan gaan we voorzichtig wat plannen. 4 dagen daar lijkt me lang genoeg. Hoef ook niet perse 4 dagen te fietsen maar 3 wordt er toch zeker gefietst. Alpe d'huez wordt dan op de 2e dag gedaan maar rijdt voordat ik begin deze keer eerst de Ornon een km of 4-5 op om goed warm te zijn.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 07:34:12    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Oke lijkt me duidelijk inderdaad. Dan gaan we voorzichtig wat plannen. 4 dagen daar lijkt me lang genoeg. Hoef ook niet perse 4 dagen te fietsen maar 3 wordt er toch zeker gefietst. Alpe d'huez wordt dan op de 2e dag gedaan maar rijdt voordat ik begin deze keer eerst de Ornon een km of 4-5 op om goed warm te zijn.

4 dagen is kort, te kort wat bij betreft. dan is het aankomen, fietsen, fietsen, fietsen en volgende dag alweer trg. wil dit jaar sowieso de Glandon/Croix des Fer doen, Ornon/Alpe d'Huez en eigk ook Telegraphe/Galibier.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 12:06:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
bros1987 schreef:

4 dagen is kort, te kort wat bij betreft. dan is het aankomen, fietsen, fietsen, fietsen en volgende dag alweer trg. wil dit jaar sowieso de Glandon/Croix des Fer doen, Ornon/Alpe d'Huez en eigk ook Telegraphe/Galibier.

Als je goed leest staat er 4 dagen daar. Dus dag 1 reis, dag2,3,4,5 daar en dag 6 terug. Eigenlijk zoals de laatste keer. Lijkt me lang genoeg. Als ik dan al een planning zou maken zou het zoiets worden:

Dag 1: Glandon dan eventueel omdat we die nog niet hebben gehad
Dag 2: Stukje Ornon als opwarmertje, tijd zetten op de Alp
Dag 3: Misschien 1 kleine klim in de buurt Les Deux alpes ofzo niet te gek vooral rusten en eventueel iets anders zoals Buzz al zei
Dag 4: Marmotton: Croix de Fer, Telegraphe, Galibier 161 km
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 18:23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

best, maar of we dan vrijdag of zaterdag terug rijden maakt niet zoveel uit. misschien nog wel leuk om na de marmotton nog even een terrasje te doen ergens en de dag erna niet meteen te hoeven trgrijden. kunnen die dag dan van de omgeving genieten e.d. Wink
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 12:17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
best, maar of we dan vrijdag of zaterdag terug rijden maakt niet zoveel uit. misschien nog wel leuk om na de marmotton nog even een terrasje te doen ergens en de dag erna niet meteen te hoeven trgrijden. kunnen die dag dan van de omgeving genieten e.d. Wink

Dag 6 in dit scenario is toch de zaterdag dan? Waarom heb je van maandag tm zaterdag gekeken? Is een vrijdag-woensdag combi niet makkelijker voor je qua verlof ofzo. Of was het puur voor het zoeken?
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 18:18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

wrm zou dat makkelijker zijn?? midden in de week weg en midden in de week trg. nu kan ik tenminste rustig voorbereiden en rustig aandoen als ik terugkom.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 19:21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
wrm zou dat makkelijker zijn?? midden in de week weg en midden in de week trg. nu kan ik tenminste rustig voorbereiden en rustig aandoen als ik terugkom.

ik roep maar iets. weet niet hoe je met verlof e.d. zit.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:06:05    Onderwerp: Reageren met citaat

De man van iemand op het werk ging deze week naar de Ventoux dus dacht eens kijken hoe ver dat is vanaf boirg dóisans. Hemelsbreed is het best goed te doen met 212 km. Alleen is het verre van de snelste weg. Duurt bijna 4 uur met de auto. Snelste weg is bijna 277km over de autobaan iets langer als 3 uur. Wordt net iets te lang om een eventueel dagtripje vanuit bourg te doen.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:47:02    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
De man van iemand op het werk ging deze week naar de Ventoux dus dacht eens kijken hoe ver dat is vanaf boirg dóisans. Hemelsbreed is het best goed te doen met 212 km. Alleen is het verre van de snelste weg. Duurt bijna 4 uur met de auto. Snelste weg is bijna 277km over de autobaan iets langer als 3 uur. Wordt net iets te lang om een eventueel dagtripje vanuit bourg te doen.

wat mij betreft is het te doen. het airco he...dat verlicht al veel tijdens zo'n rit tov vorige keren.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:07:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dat je overhaald kunnen we dat best een dag doen. Heb je in iedergeval wel de dag om
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:10:22    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Als dat je overhaald kunnen we dat best een dag doen. Heb je in iedergeval wel de dag om

in dat geval kunnen we gaan kijken naar een onderkomen in Bourg. Ben em 1x opgereden en dat was geen succes. totaal ruim 2.5 uur over gedaan. nu wil onder de 2 uur.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:30:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Zet maar eens wat links neer als iemand wat vind. Buzz ken je nog de top van de Ornon? Daar lag 1 ding en daar zouden we ook eventueel kunnen verblijven. Mooi pittoresk en idyllisch
Terug naar boven

Geplaatst: 11 Mei 2011 21:30:54    Onderwerp:

Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:52:37    Onderwerp: Reageren met citaat

overigens...wil dan wel een dag extra blijven als we de ventoux gaan doen.dus 6 ipv 5 dagen.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:03:35    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
overigens...wil dan wel een dag extra blijven als we de ventoux gaan doen.dus 6 ipv 5 dagen.

lijkt me voor niemand een probleem. Buzz kan schitterend koken he Cool
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:02:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb nog eens gezocht. Qua appartementen e.d. vind ik het slim pickens qua aanbod. Heb eens op hotels gezocht en dat hoeft ook niet echt superduur te zijn. In onderstaande link een hotel aan de voet van de Alp met een grote "triple" room voor maar 66 euro per nacht. Zal wel weer niet goed hebben gekeken.

http://www.la-cascade.com/index.php?l=en&p=home

Zou zoiets ook kunnen of zijn we echt op zoek naar een appartement? Zeg het maar dat weet ik in welke richting ik moet kijken
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 06:52:44    Onderwerp: Reageren met citaat

vind alles best.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 13:00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
vind alles best.

dan begin maar eens mee te zoeken voor wat fatsoenlijks.

@Buzz: heb ooit iets meegekregen dat op die camping waar jij ben geweest vorig jaar ook iets van appartementen waren? heb je daar nog een link van ofzo
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 20:59:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben dat hotel (La Cascade) ook al tegen gekomen. Was het goedkoopste wat ik ben tegen gekomen in een snelle zoektocht.
Waar wij de vorige keer hebben gekampeerd RCN Belledonne), zijn geen 'blokhutten' meer beschikbaar. Daarnaast zijn die in het hoogseizoen sowieso belachelijk duur.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 21:12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Ben dat hotel (La Cascade) ook al tegen gekomen. Was het goedkoopste wat ik ben tegen gekomen in een snelle zoektocht.
Waar wij de vorige keer hebben gekampeerd RCN Belledonne), zijn geen 'blokhutten' meer beschikbaar. Daarnaast zijn die in het hoogseizoen sowieso belachelijk duur.

Zal eens een prijsopgave vragen aan dat hotel via de site. Lijkt me dat de kosten 66 euro zijn voor een kamer en niet per persoon maar je weet het nooit... Iemand idee wat ze met half board bedoelen? denk iets met de snowboarden voor de winter of anders halfpension? ontbijt kost 8 euro of zoiets. Beetje vaag.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 12:07:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb al antwoord gekregen op mijn vraag:

Citaat:
Hello Bjorn,

Unfortunately our triple room is booked for most of that week, we do have a quadruple room (double and two single beds, bathroom with shower and WC) available if that is of any interest to you? Half-board means bed, breakfast and evening meal, the half-board price per person per day for three people in that room would be 50 euros. The actual room price is 76 euros per night and breakfast costs 8 euros per person.

Regards,

Judy
HOTEL LA CASCADE

Die triple room zal dan wel 1 tweepersoons bed en 1 los bed zijn geweest. Als we willen is deze kamer dus beschikbaar voor bovenstaande prijs. Heb de prijzen opgevraagd met aankomst op maandag 1 augustus en vertrek op zondag 7 augustus. Zijn dus 6 nachten. Als we interesse hebben moeten we niet al te lang wachten denk ik voordat deze ook vol is. Is dit voor iedereen acceptabel qua prijs of wordt dit te duur?

6 nachten zou dan 6x50 zijn dus 300PP. Enige wat erbij komt is dan eventueel eten tussen de middag en reiskosten.

Als het te duur wordt moeten we nog verder zoeken. Buzz, Brazz laat maar wat weten. Mij lijkt het acceptabel maar kan alleen voor mezelf spreken
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 12:15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

BTW heb nog een mail naar ze gestuurd want nu ik het nog eens lees raak ik in de war door de "half-board price" en de "actual-price" Even voor de duidelijkheid gevraagd of het nu 50PP per nacht is INCL. eten of dat de rest er nog bovenop komt. Lijkt me niet maar voor de duidelijk even nagevraagd
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 18:05:36    Onderwerp: Reageren met citaat

€300 voor overnachting + eten voor 6 nachten is mij wat te veel. Komt ook nog benzine en tol enzo bij.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 20:32:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
€300 voor overnachting + eten voor 6 nachten is mij wat te veel. Komt ook nog benzine en tol enzo bij.

dat ken he. Bent niet de enige voor wie het te duur is. MrBrazz heeft laten weten dat hij moet kiezen tussen Madrid met nieuwjaar en dit Alpentripje omdat hij het financieel niet rond krijgt. En dus voor Madrid kiest.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 07:16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de vorm nog even antwoord op mijn vraag en er blijken dus geen haken en ogen aan te zitten

Citaat:
Hello Bjorn,

Yes if you booked half-board it would be 50 euros per person per night so a total of 300 euros per person (plus the local taxe de sejour which is 0,37 euros per night). Half-board includes food and accomodation.

76 euros is the price that someone pays if they just take the room with no food, it is the normal room price and no you wouldn't pay that on top of the half-board price. Does that make sense?

Kind regards,

Judy
HOTEL LA CASCADE

Jammer dat het hem niet gaat worden denk dat het de mooiste optie was qua locatie en prijs.

Buzz wat heb je voor die camping betaald vorig jaar? Ontbijt en avondeten zit dus wel in die 50 euro per dag he. Maargoed.

@Brazz: wat hebben we vorig jaar betaald voor La foret de Maronne dan? zal toch ook zoiets zijn geweest qua prijs
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 07:42:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ja was zoiets vergelijkbaars.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 12:05:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle feiten op een rijtje wordt het dan een lastig verhaal

Buzz, zonder Brazz (en zijn auto) zullen de kosten er niet lager op worden als wij wel zouden gaan. Vervoer is dan ook een ander verhaal. Ik wil op zich nog steeds gaan maar dat wordt een duur verhaal aangezien ik niet met mijn eigen auto ga rijden. Heb al gekeken om er eentje te huren. Op zich te doen en zie het altijd als een optie alleen zal dat buiten de prijsklasse van Buzz gaan vallen.

Wat dat betreft houdt het verhaal dan ver op of heb je nog andere ideeen Buzz? Zelf wil ik nog steeds gaan, desnoods alleen maar dat kan ik altijd nog bekijken.
Terug naar boven
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 13:45:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorig jaar betaalden we voor 3 nachten p.p. € 31,50. Dus dat viel enorm mee. Dat was wel na het hoogseizoen, dus eind augustus/begin september. Het weer zat toen ook enorm mee, dus heb wel positieve ervaringen daarmee.
Jij (bros) zal wel binnenkort je vakantie moeten aanvragen, he? En dat mocht niet later dan augustus zijn?
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 21:14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook goede ervaringen met half september vorig jaar maar kan ook gruwelijk tegenvallen denk ik. Wat betreft de vakanties zit ik gebonden aan eerste weken van augustus. Linssen is dicht van 25 juli tm 15 augustus. Aangezien ik ook al een week begin juli heb voor de Dolomieten en 3 weken met kerst/nieuwjaar kan ik alleen in die weken. Wordt dan augustus aangezien ik waarschijnlijk de laatste week van juli nog door kan werken.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:07:57    Onderwerp: Reageren met citaat

officieel niet mee. vandaag rekening van 400 euro voor de gemeentelijke belasting, ajb. nog net niet het faillisement maar de reserves voor Vegas zijn weer teruggestort haha. tripje london staat ook op de helling in ieder geval...
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 07:13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
officieel niet mee. vandaag rekening van 400 euro voor de gemeentelijke belasting, ajb. nog net niet het faillisement maar de reserves voor Vegas zijn weer teruggestort haha. tripje london staat ook op de helling in ieder geval...

Zo terecht
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 07:35:38    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:

Zo terecht

hierdoor gaat dat tripje nu zeker weten door. principekwestie.
Terug naar boven
Master Puk
Vuelta "10,11,12,13"/Giro "13"

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 20:27:13    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:

slechte begroting... zal je zeker een aantal strafpunten opleveren.
Terug naar boven
Jornowski
Tourwinnaar 2011

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 16:48:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Van een samenstelaccountant mag je meer verwachten inderdaad...
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 17:47:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Puk schreef:
MrBrazz schreef:

slechte begroting... zal je zeker een aantal strafpunten opleveren.

achja begroting heb ik niet.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 17:47:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Jornowski schreef:

..... pfff
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 20:03:09    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
Jornowski schreef:

..... pfff

zon inkoppertje had je wel kunnen verwachten he
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 12:12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me dat dit topic gewoon geschikt blijft voor het geplande tripje in juli volgend jaar.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 18:07:33    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Lijkt me dat dit topic gewoon geschikt blijft voor het geplande tripje in juli volgend jaar.

lijkt me idd al vast te staan. heb op t werk al laten weten dat ik er dan niet ben. of ik vrij krijg moet ik officieel nog afwachten, maar geen problemen normaal.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2011 17:56:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Als we details gaan plannen heb ik dit hotel altijd in het achterhoofd gehouden:

http://www.la-cascade.com/

Heb hier vorig jaar al eens mee gemaild en vind het nog altijd super qua ligging. Hotel waar we laatste keer zaten was op zich ook goed alleen die idiote bergweg was op een begeven moment wel klaar
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 18:59:56    Onderwerp: Reageren met citaat

@Brazz:

Hoe staan de zaken ervoor mbt tot dit tripje in juli? Hebben het er on en off wel over gehad maar weet niet in hoeverre dit nog reeël is sinds je China ideeën e.d.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 22:58:13    Onderwerp: Reageren met citaat

nog actueel. maar als we gaan boeken we toch pas vlak van tevoren hadden we afgesproken...?
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2012 13:15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
nog actueel. maar als we gaan boeken we toch pas vlak van tevoren hadden we afgesproken...?

Ja hadden we het wel over gehad alleen het liep spaak op het vervoer aangezien je of naar de Trois Ballons wilde rijden of hiernaartoe. Wat dat betreft is er niks veranderd dus afhankelijk van jouw standpunt hierin.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 21:32:19    Onderwerp: Reageren met citaat

heb nog eens nagedacht over wat te doen, maar alpentripje laatste week van Juli lijkt me toch wel ideaal. zoals al eerder aangegeven boeken we pas enkele weken van tevoren, dus ik zie geen probleem.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 22:00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
heb nog eens nagedacht over wat te doen, maar alpentripje laatste week van Juli lijkt me toch wel ideaal. zoals al eerder aangegeven boeken we pas enkele weken van tevoren, dus ik zie geen probleem.

ik ook niet als jij bereid bent te rijden wat je eerder aangegeven hebt niet te zullen doen (tenminste niet Trois Ballons en Alpen)
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2012 20:10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ligt eraan, als je een nieuwe auto hebt vind ik dat jij moet rijden, maar aangezien dat er niet in gaat zitten zie ik geen andere oplossing.

maar mocht die nieuwe auto er wel komen ben je de 2 daaropvolgende keren mooi aan de beurt (mochten die er ooit nog komen).
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2012 23:13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
ligt eraan, als je een nieuwe auto hebt vind ik dat jij moet rijden, maar aangezien dat er niet in gaat zitten zie ik geen andere oplossing.

maar mocht die nieuwe auto er wel komen ben je de 2 daaropvolgende keren mooi aan de beurt (mochten die er ooit nog komen).

had het niet beter kunnen stellen wat ik trouwens al eerder heb gedaan in exact deze bewoording maar toen was het voor jou geen optie.

Maargoed in dat geval wil ik zeker gaan. Moet alleen eens checken of we relatief kort ervoor nog kunnen boeken of dat het een drukke periode daar is.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 29 Feb 2012 08:29:00    Onderwerp: Reageren met citaat

nee is geen drukke periode. maar later boeken zal ergens na de GFEM zijn, dus dat valt allemaal wel mee. La Foret de maronne is altijd nog een optie mochten we niets vinden haha
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2012 13:25:35    Onderwerp: Reageren met citaat

MrBrazz schreef:
nee is geen drukke periode. maar later boeken zal ergens na de GFEM zijn, dus dat valt allemaal wel mee. La Foret de maronne is altijd nog een optie mochten we niets vinden haha

hotel wat ik paar post hierboven heb staan lijkt me meest gunstige. Maar moet ik wel plaats zijn. La foret is niet ideaal maar altijd een optie.
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2012 20:24:02    Onderwerp: Reageren met citaat

bros1987 schreef:
Hotel La Cascade is closed for renovation. We will re-open in spring 2012 with a new bar and restaurant.

klink goed
Terug naar boven
MrBrazz
Giro "11-12"

BerichtGeplaatst: 9 Mrt 2012 13:27:46    Onderwerp: Reageren met citaat

heeft buzz geen interesse om na de Trois Ballons (mocht hij besluiten mee te gaan) wat dagen Alpen mee te pikken. Bart zal toch niet meegaan en op de fietskar kunnen 3 fietsen... Of kan je geen vrij vragen op t werk?
Buzz Lightyear
Tourwinnaar 2010

BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 12:36:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik dit jaar nog naar de alpen ga zal dat na augustus zijn als ik hopelijk ben afgestudeerd. Kan ik er wat meer van genieten en ben ik hopelijk ook beter in vorm.
Terug naar boven
bros1987
Tourwinnaar '12-13'

BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 18:51:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Buzz Lightyear schreef:
Als ik dit jaar nog naar de alpen ga zal dat na augustus zijn als ik hopelijk ben afgestudeerd. Kan ik er wat meer van genieten en ben ik hopelijk ook beter in vorm.

Brazz formuleert zich misschien wat slecht. Gaan ook niet direct na de Trois Ballons maar laatste week juli. Zit verdacht kort op augustus Cool
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ethushekkiforum Forumindex -> Vakantie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: