FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Denk aan onze kinderen!!!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Eiland 2 Forumindex -> algemeen eiland 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wendy

BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 21:27:19    Onderwerp: Denk aan onze kinderen!!! Reageren met citaat

Lieve mensen,

het mooie weer komt er weer aan en steeds meer kinderen gaan weer buiten spelen.
Om ongelukken te voorkomen wil ik iedereen vragen om weer iets minder hard te rijden.
Ik hou af en toe mijn hart vast zo hard rijden mensen door de straat.
Haast of niet, die ene minuut maakt dan ook niet meer uit.

Denk aan onze kinderen en misschien ook wel die van uzelf!

Alvast bedankt,
alle kinderen van het eiland en hun ouders.

P.S. Zou het een idee zijn om drempels, bloembakken of iets dergelijks te plaatsen? Sowieso hekjes onder de poorten zodat de kids niet in een keer door kunnen fietsen, maar ook vaart moeten minderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 19 Mrt 2009 21:27:19    Onderwerp:

Terug naar boven
Maroesja

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 10:12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vrees dat ook vaak mensen van ?buitenaf? de snelheid overtreden... Misschien is in dat geval betere aanduiding duidelijker, hoewel het vaak meer een kwestie is van gewoon niet doen dan van echt niet weten... Alleen al daarom ook de kinderen goed leren te kijken voordat ze de straat oversteken. Het is heel erg, dat we kinderen moeten leren om de wijste te zijn, maar het kan zeker geen kwaad! Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
ameswever

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2009 22:38:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste eilandbewoners,

Ik las onderstaand bericht en het bericht op de site zelf hierover. Ik word hier erg verdrietig van en verbaas mij hierover. We wonen met zijn allen op dit eiland, hoe kan het zo zijn dat er nog bewoners zijn die zich dit niet aantrekken en gewoon hard blijven rijden. Ik snap het echt niet. Er wonen zo veel jonge kinderen op dit eiland. Houd hier ajb rekening mee. 20 rijden (of zelfs minder) is echt niet zo'n ramp hoor!

Esther Wever
Terug naar boven
Nathalie

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 09:46:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft er al iemand een suggestie bij gemeente/wijkbeheer gedaan voor hekjes bij de poorten?
zo ja, wat is de status?
zo nee, dan wil ik wel tekenen als er meer draagvlak nodig is!

Nathalie
Terug naar boven
rietje baas

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 08:39:05    Onderwerp: hard rijden Reageren met citaat

Helaas valt het ook mij nog steeds op dat er belachelijk hard gereden wordt en ik herken hierbij helaas heel veel mensen van ons eiland zelf.
In ons toch wel korte straatje, Schenge, hoor je de auto's voorbij scheuren en dat is niet af en toe.
We zien zelfs geregeld aso's die, soms zelfs knetter-, hard over de stoep rijden. waar zit je verstand?????
Ook zien we vaak auto's die 's morgens vroeg nog even vlug om een kleine fietser heen rijden, is het jullie wel eens opgevallen hoe veel kleintjes fietsen, handel er dan ook naar! en pas je snelheid aan!!
Helaas helpen hekjes en poortjes hier niet voor en kunnen we alleen maar hopen dat iedereen verstandig wordt.
Misschien zien wij veel omdat we veel met onze honden aan de wandel zijn maar hoe dan ook hier moet iets aan gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nathalie

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 09:38:34    Onderwerp: Reageren met citaat

In bijvoorbeeld de Pleinen zie ik veel "victor Veiligs" staan http://verkeersmaatje.nl/shop/index.php?module=producten&action=show&id=50&cpath=22&cat=22

Is dat iets om te bekijken of we dat aanschaffen als 'buurt'? wellicht dat we nog iets kunnen doen met het fonds wijken en kernen??

Nathalie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Eiland 2 Forumindex -> algemeen eiland 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: