FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

WOZ

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Eiland 2 Forumindex -> algemeen eiland 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maroesja

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 19:22:48    Onderwerp: WOZ Reageren met citaat

Ik ben even benieuwd wat een re?le WOZ-waarde is. Ik woon in een Atalanta woning zonder uitbouw, vrijwel alles standaard (eenvoudige keuken, badkamer en toilet, zolder niet afgetimmerd wel een veluxraam).

Onder het koopaanbod zie ik dat een Atalanta woning voor 249.000 te koop stond en is verkocht. Weet niet wat de daadwerkelijke verkoopprijs is geworden.

Wat zou mijn huis op de markt waard zijn? WOZ geeft aan 276.000, dat vind ik een mooie prijs, maar is dat ook wat het echt oplevert? Ik hoop dat jullie een idee hebben of dat onder de eilandbewoners zich een makelaar bevindt die op basis van wat ik zo beknopt schrijf kan aangeven wat ik kan en mag verwachten. Niet omdat ik wil verkopen, maar uiteraard om te bepalen of ik straks de gemeente niet te veel betaal...

Ik hoor het graag! Bedankt.

Geplaatst: 27 Feb 2009 19:22:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Nathalie

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 19:57:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Maroejsa,

ik kan geen antwoord geven op jouw vraag wat een reeele waarde van je huis zou zijn. Wel dat ons huis blijkbaar 17% in waarde is gestegen. Shocked Voor onze WOZ waarde mag de gemeente het morgen overnemen Wink
Het lijkt me dus dat we protest gaan aantekenen, want dit is echt van de zotte!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maroesja

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2009 16:36:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ten opzichte van vorig jaar is het met 10% gestegen bij ons
Erwin.Wendy

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2009 14:00:06    Onderwerp: VRAGEN OVER WOZ-WAARDE? Reageren met citaat

Eiland 2 heeft sinds kort een makelaar!!

Vrijehuizenmarkt-makelaar Wendy Hertroijs, gevestigd aan de Middelplaten 1 staat voor u klaar om vragen te beantwoorden cq. advies te geven m.b.t. de WOZ-waarde. Stuur uw vraag per mail en ze zal z.s.m. contact met u opnemen!

wendy@vrijehuizenmarkt.nl
www.vrijehuizenmarkt.nl

Overweegt u uw huis te verkopen?
Vrijehuizenmarkt is een landelijke makelaarsorganisatie met de laagste courtage 0,5 % vanaf ? 500.000,-- met een minimum van ? 2500,-- op basis van ?no cure no pay?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
peter

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2009 16:07:20    Onderwerp: Reageren met citaat

De waarde van onze woning is van 312.000 naar 441.000 gestegen (41%!!!). Voor dat bedrag zou ik 'm meteen verkopen.
Kennekijk heeft de gemeente geld nodig en proberen ze het via de ozb belasting binnen te harken. Ik teken uiteraard bezwaar aan.
Spijtig genoeg moeten we nu ook al de ambtenaren gaan controleren.
Als ik kan de reele waarde van mijn huis kan checken, dan kunnen de heren ambtenaren dat toch ook?
Ben ik nou zo.....
Peter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Forum Eiland 2 Forumindex -> algemeen eiland 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: