Maroesja
|
Geplaatst: 15 Aug 2010 19:59:34 Onderwerp: toenemende overlast van vliegtuigen? |
|
|
Per 1 november is er een nieuw besluit van kracht dat waarschijnlijk ertoe leidt dat wij meer overlast zullen hebben van vliegtuigen hier in Floriande.
Zie ook: http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/haarlemmermeer/article6285242.ece/Meetpunt-vliegtuigen-Floriande-
Ik wil voor het Witte Weekblad een artikel schrijven hierover en ben benieuwd naar bewonersreacties. Vind je het de spuigaten uitlopen? Of is dat nu eenmaal zo als je in de buurt van Schiphol woont? Of heb je wel recht van spreken als je zelf ook met het vliegtuig op vakantie gaat of je werk afhankelijk is van de economie die draait op Schiphol? Of is het een kwestie van weten dat je bij Schiphol woont, maar met elkaar eraan werken de overlast zo min mogelijk te houden?
Ik hoor graag jullie reacties. Ik neem alleen reacties op die zijn voorzien van een (voor- en -) achternaam. Je mag ook mailen naar info@creatxt.nl.
Dank! _________________ Ik ben Maroesja en woon sinds 2004 op eiland 2. Ik ben freelance tekstschrijver en interim communicatieprofessional (www.creatxt.nl). |
|