| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 31 Mrt 2007 16:44:35 Onderwerp: Keylogger Marawar |
|
|
Ik was vandaag aan het browsen op het WoW Warrior forum en zag een "this woman is sex" topic, ik ben nieuwsgierig, en verwacht ??n of ander model, dus een man wezende, klik ik. Uiteindelijk blijft dit een keylogger te zijn.
Ik heb research gedaan en al mijn spyware dingen en virusscanners erdoorheen gejaard en zelfs wat andere programma's gedownload. Niks gevonden. Ik heb een mailtje naar blizzard gestuurd waar ik na 3 uur nog geen antwoord op heb.
Ik schijt hem nu om op WoW te komen omdat iok bang ben dat mijn accoutn wordt gestolen en al mijn spullen verkocht en gedelete.
Dit betekent dat ik binnenkort waarschijnlijk mijn computer moet formateren en ik dus een tijdje niet online zal zijn. Dat, of er moet snel een duidelijke oplossing komen.
Nu wil ik er even bij melden dat ik wel mee wil doen met de Guildquiz, dus Moon, kun je mij misschien de vragen toemailen? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 31 Mrt 2007 16:44:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2007 22:08:28 Onderwerp: |
|
|
Oh my, dat is echt rot! Wat zou je vriendin er wel niet van denken :O
haha nee hoor ik vind het echt kut
Weet je zeker dat het een keylogger is? Ik hoop dat je snel een berichtje terug krijgt van blizzard!
Guildquiz komt voor de bakker maat! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 31 Mrt 2007 22:28:39 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | Oh my, dat is echt rot! Wat zou je vriendin er wel niet van denken :O
haha nee hoor ik vind het echt kut
Weet je zeker dat het een keylogger is? Ik hoop dat je snel een berichtje terug krijgt van blizzard!
Guildquiz komt voor de bakker maat! |
Het is zeker dat het een keylogger is, want meer mensen hebben die ink meegemaakt. Ik heb alles gedaan wat ik kon om hem eraf te halen maar mijn scanners hebben niks opgepikt. Een paar mensen zeiden dat omdat ik Firefox gebruikte en het misschien op tijd heb weggedrukt er niks is, maar ik durf niet in te loggen voor ik een antwoord heb van Blizzard en ze hebben bevestigd een back-up van mijn huidige status hebben gemaakt zodat als er iets gebeurt ik mijn spullen terug kan krijgen.
En wat mijn vriendin ervan zou denken? Die zou denken "'tis een kerel, toch?" :p
Maar ja, ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn. Ik had er opgerekend vandaag nog level 43 te zijn met de Polearm drop uit Ulda, maar ja  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 2 Apr 2007 11:51:00 Onderwerp: |
|
|
Dat sucks, beter zekerheid ja. Ik zal in de gaten houden als ik online als je account online komt. Dan stuur ik een berichtje naar je. Bij geen reactie ga ik van het ergste uit dan. _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 2 Apr 2007 15:04:51 Onderwerp: |
|
|
| Skystormer schreef: | | Dat sucks, beter zekerheid ja. Ik zal in de gaten houden als ik online als je account online komt. Dan stuur ik een berichtje naar je. Bij geen reactie ga ik van het ergste uit dan. |
Is goed, als dit voorkomt, mij het liefst meteen mailen op: daredevilguy@gmail.com
Dan kan ik blizzard snel mailen en hopen dat mijn spullen nog nieot weg zijn. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Night Sergeant

Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 248 Woonplaats: Kolham (ligt bij Groningen)
|
Geplaatst: 2 Apr 2007 15:19:42 Onderwerp: |
|
|
en dan nu.........de vertaling van keylogger? _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 2 Apr 2007 16:07:25 Onderwerp: |
|
|
is een programmatje die logingegevens (uit je cookies ook) doorstuurd naar iemand anders. Zo ook bijvoorbeeld creditcard gegevens.
Maar op een wow site hoogstwaarschijnlijk wow gegevens. _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|