FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Moppentrommel!
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Humor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Oxzhor
Sergeant

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2007 22:37:51    Onderwerp: Komt een turk de kantine in Reageren met citaat

Komt een turk de kantine in gelopen en zegt tegen zijn collega turken;
wij gaan dagje weg met baas.Welnee zeggen de anderen wij hele slechte baas hebben.
Wij gaan toch een dagje weg met baas,baas zelf tegen mijn gezegt houd die turk vol.
Nou, wat baas gezegt hebben tegen jou dan ,vraagt de rest.
Baas hebben gezegt tegen mij als jullie zo door gaan met ze alleen,
gaan we met ze alleen naar de filiistijnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 19 Apr 2007 22:37:51    Onderwerp:

Terug naar boven
Debby
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 06:11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

(niet voor de gevoelige Belgen in onze guild)

Loopt een Belgische vader met zijn zoontje over het strand. Opeens ziet het zoontje wat in het water en vraagt: 'Pap? Wat vaart daar?'
Waarop de vader zegt: 'Oh zoon, dat is een hoovercraft!'
Zoontje: 'Kunt u dat spellen??'
Vader: 'O nee wacht, ik zie het al...het is een BOOT' Laughing

Een getrouwd stelletje heeft ruzie. De man heeft maar besloten om de eerste stap naar het goedmaken te zetten. Man: 'Lieverd, ik maak het goed met je. Zeg me maar wat ik moet doen om het goed te maken...'. De vrouw: 'Nou, ik wil morgen iets dat van 0 tot 100 gaat binnen 5 sec op de oprit hebben staan!' Man: 'Het zal moeilijk worden, maar ik zal kijken wat ik kan doen'.
De volgende dag zegt de vrouw tegen haar man: 'En...heb je het kunnen vinden??'....waarop de man zegt: 'Ga maar buiten op de oprit kijken!'. De vrouw stuift naar buiten toe en komt woedend weer terug naar binnen!!
Waarop de man zegt: 'Wat is er liefje? Vind je de weegschaal niet mooi???'

Een man vind een kaboutertje. Het kaboutertje zegt: 'Omdat jij de eerste bent die me hebt gevonden, mag jij van mij 1 wens doen!'. De man denkt diep na en zegt: 'Ok, ik hou zelf heel veel van Amerika, maar ben bang om te vliegen en te varen. En erheen rijden valt ook al niet mee. Ik wil dat je voor mij een brug maakt van Nederland naar Amerika toe'.
'Nou...' zegt het kaboutertje 'ik weet niet of me dat gaat lukken. Heb je niet nog een andere wens?'
De man: 'Ja, ik zou graag vrouwen willen begrijpen!'
Waarop de kabouter zegt: 'Ehm...wil je ook nog verlichting op je brug hebben? Staal of....' Laughing

375 Mining/375 Skinning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
shanyah
Korporaal

BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 12:39:01    Onderwerp: Reageren met citaat

De was machine is kapot en de vrouw vraagt aan haar man om deze te repareren.. waarop de man zegt staat er 'monteur' op mijn voorhoofd.. de vrouw loopt boos weg.. man gaat naar zijn werk.. als de man terug komt zit de vrouw met een brede lach op de bank.. de man vraagt wat er zo leuk is en de vrouw zegt 'de wasmachine is gemaakt, de buurman kwam langs en die heeft hem gerepareerd.' 'dat is mooi' zegt de man. 'Er was alleen 1 ding' zei de vrouw. 'Er stond wel iets tegen over. Ik moest of sex met hem hebben of een appeltaart bakken.' 'Zo dus je hebt een lekkere appeltaart gebakken.' zegt de man waarop de vrouw antwoord. 'staat er soms banketbakker op mijn voorhoofd.'
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Humor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: