FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

MaraKoen

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Introductie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2007 11:19:32    Onderwerp: MaraKoen Reageren met citaat

Yo mensen, ik ben het, KoentJ Very Happy

Ben al een tijdje member maar heb besloten dat ik verder wil op de paladin en mijn lock (die helaas horde is, sorry mensen Sad) dus mijn andere chars Maramag en Marasham gaan weg en al dat geld gaat naar mijn andere char (Ik word rijk gek Very Happy).

Zal ook ff mijn naam uitleggen, ik ben begonnen met de char Marashku omdat ik dat vet kon klinken. Momenteel heet mijn lock zo, dus als je ooit een Orc Lock tegenkomt met deze naam, dan weet je dat ik dat ben Wink. Aaaaanyway, daarna heb ik al mijn alts een andere uitgang gegeven uitgaand van de class die het was (sham van shammy bijvoorbeeld). Bij deze wou ik dat niet doen, ik zag het niet als een alt, maar als een nieuw begin bij de allied side. Vandaar mijn echte naam die eraan vastzit.
Over namen gesproken, op praktisch alle andere sites die ik gebruik kun je me vinden als DareDevilGuy (naam bedacht toen ik 12 was, don't ask). Dus als je die naam ziet, don't be afraid to ask of ik het ben Wink.

Toegevoegd is een foto, geanimeerd door een maat van mij.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 24 Feb 2007 11:19:32    Onderwerp:

Terug naar boven
Skystormer
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 09:51:39    Onderwerp: Reageren met citaat

welcome aboard daredevil.

Have fun
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Introductie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: