| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 29 Jan 2007 11:18:32 Onderwerp: Forum Regels (Lees dit eerst even) |
|
|
Nieuw forum, nieuwe start, met een schone lei beginnen. We willen dat dit forum d? communicatie wordt/is van onze guild. Om het hier goed te laten lopen moeten er natuurlijk wel wat regeltjes worden gemaakt. Nou, bij deze:
Username:
- Gebruik als forum username dezelfde als je main character.
Laten we het hier gezellig houden:
- Dat betekent, lekker beleefd zijn. Natuurlijk mag je altijd je mening laten horen, maar doe dat wel op een leuke manier. Laat ook eens wat van je horen bij een thread, zo houden we het hier in leven en krijgt iedereen zin om hier wat te posten. Worden er vragen gesteld waar je een antwoord op weet, is het een kleine moeite om even een reply te posten. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit wel moet lukken. Mocht het nou echt niet lukken kunnen we altijd nog de regel nemen: Schelden of zonder respect met elkaar omgaan is een strafpunt. Dan kunnen we later altijd nog bekijken hoeveel strafpunten een verbanning oplevert.
Spammen
- Spam is erg vervelend, dit maakt het forum onoverzichtelijk. Onder spammen verstaan we 2 of meer keer achter elkaar posten in dezelfde thread. Hiervoor is een mooite 'Edit' button uitgevonden. Heb je iets gepost maar ben je iets vergeten te vermelden? Klik dan even op die button en dan kan je lekker je verhaal compleet maken.
Signature
- Het is voor iedereen erg leuk en soms ook handig om te zien wat voor level je bent en welke professions je hebt. Voor de beginnende levels is het natuurlijk onzin om elk uur het level in je signature aan te passen, maar doe dit gewoon ??n keer in de paar dagen. Wat moet er allemaal in je signature staan? Nou hier komt het, luister en huiver:
- Race en Class (eventueel ook welke talent build je hebt gekozen)
- Level van je character
- Professions (en de levels daarvan)
- Eventuele Alts (andere characters op dezelfde realm)
Dus even een voorbeeldje voor diegene die het niet snappen:
Moondawn:
Level 42 Night Elf Druid
Skinning 265 en Leatherworking 215
Andere Char's: Moondust.
Nou dat was toch niet zo moeilijk?
Headers
- Nog even een klein dingetje over de Headers (Algemene Discussie, Trade, Off-topic en Technische problemen) en de daarin beschikbare Fora.
Post je thread in het goede forum. Zo is het voor iedereen overzichtelijk. Mocht je het in het verkeerde forum posten verplaats jij (of de moderator) het even naar het goede forum.
Nou, dit was het zo wel denk ik. Aan de gezelligheid in onze guild te merken moet het niet zo moeilijk zijn om ons hier aan te houden. Mocht deze aankondiging nou worden gewijzigd, zal ik voor het onderwerpsnaam : 'Update 1', 'Update 2', enz... zetten. Zo kan je zien of er nieuwe regels bij komen.
Goed dat jullie dit hebben gelezen (ook heel veel respect als je tot hier gekomen bent)
Groetjes,
Moondawn |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 11:18:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jelle Korporaal
Geregistreerd op: 16 Feb 2007 Berichten: 56 Woonplaats: heerhugowaard
|
Geplaatst: 24 Mrt 2007 21:41:47 Onderwerp: |
|
|
ik zag dat bij iedereen staan alleen wist niet hoe het werkte dus nou weet ik het en eb ik het ook neergezet dus bedankt voor de tip  _________________ lvl 41 feral nelf druid
tailoring 277/300
skinning 300/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

Geregistreerd op: 18 Sep 2007 Berichten: 60 Woonplaats: The Netherlands
|
Geplaatst: 20 Sep 2007 00:47:24 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | Spammen
- Spam is erg vervelend, dit maakt het forum onoverzichtelijk. Onder spammen verstaan we 2 of meer keer achter elkaar posten in dezelfde thread. Hiervoor is een mooite 'Edit' button uitgevonden. Heb je iets gepost maar ben je iets vergeten te vermelden? Klik dan even op die button en dan kan je lekker je verhaal compleet maken. Smile |
hmmz... al gebroken voor ik het las.
Maar ik was niet aan het spammen, maar op mezelf reageren. omdat niemand anders het doet. Misschien ben ik wel te ongeduldig....
misschien moet ik maar eens naar bed gaan inplaats van jullie forum lezen en overal op reageren.
ja ik denk dat ik naar bed ga... *Gaap* truste.... ZzZzZzZzzz _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 20 Sep 2007 06:57:34 Onderwerp: |
|
|
Kritwo houdt ervan om graag veel te vertellen, graag tot in de diepste details. Ik weet het, want zijn eigen forum op Steamweedle staat ook aardig volgespammed
Ik zal proberen hem een beetje in toom te houden... _________________
375 Mining/375 Skinning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|