FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Nieuwe rangen!
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 13:05:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Moondawn schreef:
Ik vind niet dat je benadeeld word. Je gaf zelf al aan toen je weer pas online kwam: "Wie zijn jullie allemaal? Ik ken al die namen niet?!". Het gaat er niet alleen om hoe je tegenover de guildmasters staat, maar ook hoe je algemeen bekend staat in de guild.

En nog even in het algemeen:
Dat de rangen nu klaar zijn betekent niet dat er niet gepromote zal worden. Rangen zijn er juist om je reputatie te verbeteren en over verloop van tijd veranderd dit natuurlijk. Als je een lage rang hebt, ga jezelf dan eens na hoe dit precies komt...En verbeter deze punten Smile

Je verdraaidt woorden. Panfluit kwam on en ik zei "Haha, ik zie mensen die ik niet ken, ik voel me oud en inactief". Panfluit bleek toen Sword te zijn. Daarnaast zie ik juist best weinig echt nieuwe mensen die al hoog zitten op de ranks op ??n of twee na. Ik heb niet het gevoel dat ik veel van deze mensen niet ken.

Ik blijf erbij dat ik stuurman heel laag vindt. Ik voel me eigenlijk een beetje beledigd. Ik bedoel, hoe lang ben ik nu inactief geweest? Dat weegt totaal en compleet niet op tegen hoeveel tijd ik daarvoor in de guild heb gestopt. Dat ik geen generaal ben snap ik al, zoals ik eerder al zei, maar ik voel me een beetje beledigd dat omdat ik een tijd druk ben geweest ik meteen zo op de zijlijn wordt gezet.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 22 Nov 2007 13:05:10    Onderwerp:

Terug naar boven
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 13:23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

MaraKoen schreef:

Je verdraaidt woorden. Panfluit kwam.......omdat ik een tijd druk ben geweest ik meteen zo op de zijlijn wordt gezet.

De rangen zijn gemaakt nadat je weer terug in-game kwam. Ik vind toch dat je redelijk lange tijd weg bent geweest, maar als je weer regelmatig online komt, wat ik niet betwijfel, dan zal er vast en zeker iets veranderen aan die rang. En je hebt inderdaad veel werk geleverd voor de guild, v??rdat je weg was, ik ga er nog eens even naar kijken Smile.
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 30 Dec 2007 20:54:21    Onderwerp: Reageren met citaat

uhmm. beetje laat maar co-gm kan toch ook invite? Razz
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: