| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 13:05:10 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | Ik vind niet dat je benadeeld word. Je gaf zelf al aan toen je weer pas online kwam: "Wie zijn jullie allemaal? Ik ken al die namen niet?!". Het gaat er niet alleen om hoe je tegenover de guildmasters staat, maar ook hoe je algemeen bekend staat in de guild.
En nog even in het algemeen:
Dat de rangen nu klaar zijn betekent niet dat er niet gepromote zal worden. Rangen zijn er juist om je reputatie te verbeteren en over verloop van tijd veranderd dit natuurlijk. Als je een lage rang hebt, ga jezelf dan eens na hoe dit precies komt...En verbeter deze punten  |
Je verdraaidt woorden. Panfluit kwam on en ik zei "Haha, ik zie mensen die ik niet ken, ik voel me oud en inactief". Panfluit bleek toen Sword te zijn. Daarnaast zie ik juist best weinig echt nieuwe mensen die al hoog zitten op de ranks op ??n of twee na. Ik heb niet het gevoel dat ik veel van deze mensen niet ken.
Ik blijf erbij dat ik stuurman heel laag vindt. Ik voel me eigenlijk een beetje beledigd. Ik bedoel, hoe lang ben ik nu inactief geweest? Dat weegt totaal en compleet niet op tegen hoeveel tijd ik daarvoor in de guild heb gestopt. Dat ik geen generaal ben snap ik al, zoals ik eerder al zei, maar ik voel me een beetje beledigd dat omdat ik een tijd druk ben geweest ik meteen zo op de zijlijn wordt gezet. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 13:05:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 22 Nov 2007 13:23:21 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: |
Je verdraaidt woorden. Panfluit kwam.......omdat ik een tijd druk ben geweest ik meteen zo op de zijlijn wordt gezet. |
De rangen zijn gemaakt nadat je weer terug in-game kwam. Ik vind toch dat je redelijk lange tijd weg bent geweest, maar als je weer regelmatig online komt, wat ik niet betwijfel, dan zal er vast en zeker iets veranderen aan die rang. En je hebt inderdaad veel werk geleverd voor de guild, v??rdat je weg was, ik ga er nog eens even naar kijken . _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 30 Dec 2007 20:54:21 Onderwerp: |
|
|
uhmm. beetje laat maar co-gm kan toch ook invite?  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|