| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 16 Jan 2008 15:54:54 Onderwerp: Imba Marawar en Spookloek ^^ 2 man horde raid! |
|
|
Hallo Hollanders ,
Gister besloten Marawar en ik Orgrimar binnen te vallen en daar de boel op stelten te zetten
Na bij de brug in The Barrens aan te zijn gekomen gingen we op onze trouwe tijgers en reden de hoofdstad van de horde binnen. Als gekken reden we de instance in Orgri binnen want dit was natuurlijk de enige plek waar we veilig waren.
Na heel RFC uitgemoord te hebben maakten we ons klaar voor een pijnlijke dood omdat we verwachten dat er wel wat mensen ons stonden op te wachten. Maar wat bleek! Er was helemaal niemand! Tenminste dat dachten we...
Nadat Mara even wat NPC's had aangevallen waardoor het "Orgrimar is under attack" even leuk in beeld kwam bij de hordes renden we weer als gekken richting "de slurf van Orgrimar" (die belachelijk lange gang waar je als horde doorheen vliegt). Hier bleken dat er wat level 70's ons aan het opwachten waren. Marawar werd door een mage gesheeped (blij toe zie je die lelijke staart niet meer) en ik werd gedood waarna marawar volgde. Na een leuke corpserun ressde we en zetten het op een lopen. Marawar kon helaas niet ontkomen en werd (alweer) gedood. Natuurlijk liep ik toen terug om mijn *kuch* gerespecteerde guildie *kuch* te helpen bij zijn volgende ress. Toen we eenmaal de stad uit waren besloten we onze leuke middag voort te zetten in Undercity. Daar komen was nog een heel gedoe omdat de guards van de Zeppelin je eraf schieten maar door snel het ruim in te rennen wisten we toch bij de stad van de Forsaken te komen. Hier gingen we via de sewers de stad in en besloten we de Banshee queen en haar garde uit te schakelen. Na flink wat guards killen chargede we erin en 5 seconden later was het gevecht beslist. Helaas niet de Queen maar wij hadden het loodje gelegd. We hadden haar gelukkig wel tot 98 (!) procent gekregen
Toen vonden ook wij het wel genoeg en besloot mara (lafaard dat hij is) bij de spirit healer te ressen en dan zijn HS te gebruiken. Ik wilde natuurlijk wel laten zien dat ik niet voor de poes was dus ging in cat form lekker stealthy de stad uit.
Al met al was het een geslaagde middag en was dit een heel lang en nutteloos verhaal maar ik verveelde me
Hier nog een screenie trouwens, Mara en ik n?t voordat we RFC uitliepen in wat we dachten een hele grote group hordes te zijn maar wat eigenlijk alleen wat NPS's waren:
|
 |
|
Geplaatst: 16 Jan 2008 15:54:54 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |