| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Borek
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 17:47:20 Onderwerp: [Accepted]Apply level 65 Shaman |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Borek, Draenei, Shaman dit is mijn enige character.
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
Ik ben 23 jaar oud.
3. Hoe lang speel je al WoW?
Ik speel nog niet echt lang dit is al wel de vierde cd key die ik heb gebruikt voor WoW. Ik speelde hiervoor een heletijd final fantasy XI
en soms nam ik even een pause om weer WoW te doen. maar nu ga ik helemaal voor WoW want ik ben gestopt met FFXI.
4. Hoe veel uur in de week speel je?
10 uur per dag ongeveer als het niet langer is. soms werk en school maar vaak vrij dus dan speel ik bijna de hele dag.
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Ik ben nog geen level 70 maar ik zit veel in instances.
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Shaman kan bijna alles doen damage met spells melee en healing dat vind ik het mooiste van shaman..
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Ik ben nu elemental maar als ik level 70 ben wil ik gaan voor enchantment tree.
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Ik zat in Broederschap en ik heb daar niet echt veel meegemaakt.
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ik ken Dileah irl en door hem ben ik op deze server ^^
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Enige Addon die ik gebruik op het moment is atlas-loot ik heb nog niet echt addons nodig gehad denk ik.
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Skinning/Mining bijde rond de 360 ik wil later blacksmithing doen maar eerst nog even geld verdienen met bijde.
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Ik ben nog geen level 70 dus raids heb ik nog niet gedaan.
Ik zou in iedergeval nog niets doen mischien als ik het wat meer gedaan heb kan ik hier antwoord op geven.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Volgende keer beter.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Niets tenzij het te erg word zou ik iemand met een hogere rang inlichten. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 17:47:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|