| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hefastion
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 12:41:31 Onderwerp: [Closed] Hunter Apply |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Mijn naam is Michael in real en in-game Hefastion, Night-Elf en een Hunter , ik heb hier nog een 60 Mage en 43 warrior, maar deze hunter heb ik hierheen getransfert vanaf een realm waar ik nog een 70 Holy Priest heb, die komt hier ook heen binnenkort
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
Pffffff als ik het zeg voel ik me al snel oud -_- ben al 18 :O
3. Hoe lang speel je al WoW?
Bijna 2 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je?
Teveel Ben er elkedag wel
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Alts soms En als er raids zijn, ben ik daar natuuuuurlijk bij
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Er zijn erg weining mensen die weten hoe ze een hunter moeten spelen en ik wou het dus eens proberen, en moet zeggen dat het redelijk goed gaat DPS is goed, stats is goed dus leuk om een hunter te spelen. Ik heb ook nog Mage, Warrior, Rogue en Holy Priest gespeelt (speel ik)
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Mijn talent spec is Markmen hunter, ik ben altijd in voor respec wanneer dit nodig is
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Ik heb hiervoor in Contignent gezeten en Exalted in een andere realm, waren de 2 beste Alliance Guilds in raids, Me oude realm is erg dood Tvens waren Contignent en Exalted de enige 2 echte raid guilds daar Ik heb Karazhan, Gruul's Lair, The Eye en SSC ervaring
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ik heb hellaas geen idee van de mensen in de guild maar ben altijd in om met een nederlandse guild een gezellige dag te maken, en vooral met raiden Ik wil graag bij deze guild omdat ik altijd in een internationale guild heb gezeten, en nu maar eens zin heb in me moedertaal
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Jep Heb tevens ook Big Wigs een boss mod
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Engineer + Mining allebij 375!
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Doorgaan We doen het, of we doen het is me motto
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Ik zou na afloop overleggen met een officer Ik zou er opzich geen super probleem van maken aangezien we er vaker komen.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Ach, iedereen is anders ik let er niet bepaald op eigelijk
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Neuj niet echt bepaalde vragen
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
Aangezien ik net getransfert ben, is mijn profiel nog niet bekent op Armory. Ik vraag hiervoor of u mij wilt aanspreken in-game zodat u mij in-game kunt bekijken! Ik heb T4 parts, en full kara gear  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 12:41:31 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 13:07:20 Onderwerp: |
|
|
kom hem net tegen in IF, gear is inderdaad zeker nice, en een hunter met 25 man raid ervaring lijkt me handig.
en wat lekerre mellee dps is nooit weg in onze caster gevulde guild. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 15:13:54 Onderwerp: |
|
|
kzie dat het forum vinden gelukt is z'n gear ziet er ook goed uit, ik zeg ja iig _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 15:54:40 Onderwerp: |
|
|
Ik heb zijn gear niet gezien maar ervaring spreekt al voor een groot gedeelte. Ook moet ik zeggen dat de vragenlijst mooi ingevuld is.
Komt goed op mij over ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 17:53:01 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | Ook moet ik zeggen dat de vragenlijst mooi ingevuld is.
|
Dus jij houd wel van veel smileys? _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 20:13:12 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | | Citaat: | Ook moet ik zeggen dat de vragenlijst mooi ingevuld is.
|
Dus jij houd wel van veel smileys? |
idd echt sick veel smileys
btw loek.. als je de hele dag opt forum zit kan je net zo goed ene game card kopen.. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 21:29:26 Onderwerp: |
|
|
een hunter die ?cht verstand van z'n class als viable dps heeft ? ^^
GIEF _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 23:08:27 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | btw loek.. als je de hele dag opt forum zit kan je net zo goed ene game card kopen..
|
Ik heb proefwerkweek -_- en je weet dat er een ding is dat ik dan n??t doe ^^. Tja en wat moet je dan op een vrije dag _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 10:31:40 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | | Citaat: | Ook moet ik zeggen dat de vragenlijst mooi ingevuld is.
|
Dus jij houd wel van veel smileys? |
Ik zag het eigenlijk pas toen je het zei, hahaha.
Mja, bedoelde meer de antwoorden zelf  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|