| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bigpoppa
|
Geplaatst: 24 Mrt 2008 16:59:09 Onderwerp: [Accepted] Apply Fury war |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?: Bigpoppa Warrior Human en ik heb nog een 70 warlock.
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?: 16
3. Hoe lang speel je al WoW?: Ongeveer anderhalf jaar.
4. Hoe veel uur in de week speel je?: Uhhm verschillend ik hou het niet echt bij :p
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?): Meestal een instance soms pvp voor de rest niks
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?: Uhhm dat je er wel veel mee kan doen. En ja Warlock daar heb ik eingelijk wel meer mee geraid dan deze
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?: 17/44/00 Fury uhhm ik denk het niet ik hou niet zoveel van tanken paar keer gedaan.
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?: Met deze niet echt veel was met de tijd Ex post facto op me warlock heb ik in evil orange/sanctuary/craze gezeten. Kheb ervaring in kara/gruul/maggy/ssc/tk.
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?: Me neef zit erin en ik denk dat het wel kan doen xD
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?: Yep
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?: Mining/blacksmith ze zijn niet hoog kmoet het nog lvlen khad er nooit echt tijd voor
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?: Raid leader een /w geven of in /raid het ff uitlegge.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?: niks volgende keer beter
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?: hem een /w geven
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?: nope
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Bigpoppa |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Mrt 2008 16:59:09 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 25 Mrt 2008 11:55:45 Onderwerp: |
|
|
Ik vind de gear en de ervaring op zich voor zichzelf spreken. En zelf ben ik een fan van fury warriors (omdat ik het niet meer kan zijn D , dus ik stem voor ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 25 Mrt 2008 12:02:38 Onderwerp: |
|
|
Nice maat van me zat ook in craze nivo daar is wel hoog dus je zal een goeden aanwinst zijn denk ik zo  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|