| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 9 Okt 2007 14:15:34 Onderwerp: KLH Threat Meter |
|
|
In een instance overaggro?n kan erg vervelend zijn. Daarom is er een add-on uitgevonden die weergeeft hoeveel threat je hebt.
Het laat ook de threat van de tank zien. Zo snel als je meer threat hebt als de tank; krijg je de aggro.
Let wel op dat je alleen de threat ziet van de party-members die ook de add-on hebben geinstalleerd!
Je kan de add-on via de volgende link downloaden:
http://www.curse.com/downloads/details/4204/ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Okt 2007 14:15:34 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Badbullet Schavuit

|
Geplaatst: 9 Okt 2007 14:53:08 Onderwerp: |
|
|
Een andere optie is Omen, beetje zelfde stijl als KTM maar dan net iets anders.
P.S. een combinatie van beide mods is goed, aangezien Omen de KTM data gelinked krijgt, en vervolgens als KTM data terug stuurt.
2 is vaak beter dan 1 _________________
FOR THE HORDE! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 10 Okt 2007 08:27:54 Onderwerp: |
|
|
Mij is aangeraden Omen te gebruiken en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een stuk beter vind, en ook een stuk overzichtelijker  _________________
375 Mining/375 Skinning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 08:31:36 Onderwerp: |
|
|
| Debby schreef: | Mij is aangeraden Omen te gebruiken en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een stuk beter vind, en ook een stuk overzichtelijker  |
Ik heb Omen uitgeprobeerd maar deze gaf mij alles behalve een re?ele waarde. Ik stond bovenaan met 60% en verloor aggro op mobs die geen aggro-shifts hadden. Niet ??n keer maar meerdere keren (aan een shadow priest). Dat ik aggro verlies aan een shadow priest is niet zo vreemd, het enige punt is dat het op Omen niet werd weer gegeven en toen ik KTM weer aanzette wel.
Kan aan mij liggen natuurlijk. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 16:13:18 Onderwerp: |
|
|
het ligt altijd aan jou  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

Geregistreerd op: 18 Sep 2007 Berichten: 60 Woonplaats: The Netherlands
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 17:31:26 Onderwerp: |
|
|
KTM geeft je agro weer op waar je mee in combat bent.
Omen geeft agro van wat je hebt ge-target!
ALs jij alles vol DoT kan je inderdaat agro krijgen (in je rug) van mobs terwijl dat wat je target nog steeds door de tank bezig word gehouden.
(Omen geeft nu aan dat tank meer agro heeft dan jij, terwijl er 2 mobs op jouw in staan te pompen)
- Ook kan het helpen als je de laatste versie hebt gedownload.
- Eveneens helpt het als je ook KTM hebt (maar het gewoon dicht laat zitten, ge-minimaliseert, zit je dan toch niet in de weg). _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Badbullet Schavuit

|
Geplaatst: 26 Okt 2007 13:12:40 Onderwerp: |
|
|
en ik moet zeggen, ik vind het beter om de threat te zien van mijn target dan van alles waarmee je in combat zit (irritant als tank, imo)
Ook kan het idd helpen om beiden te gebruiken, Omen past dan als het goed is de waarden aan m.b.v. de data die deze met KTM erbij krijgt. de combinatie ervan kan beter zijn (dat verschilt net weer per persoon)  _________________
FOR THE HORDE! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 25 Mrt 2008 16:48:05 Onderwerp: |
|
|
let ff op dat je morgen met patch 2.4 je omen update, want alle addons die met combat logg werken zullen anders kaput gaan, onder andere:
Grim Reaper
Omen / Ktm
DBM / Bigwiggs
Damage Meter / Recount
etc. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|