| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dominic
|
Geplaatst: 2 Apr 2008 14:39:50 Onderwerp: [Accepted] rogue level 70 |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts? Video / Gnome / Rogue heb wel alts maar op andere servers
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd? 26
3. Hoe lang speel je al WoW? 3 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je? volgens mn vrouw teveel dus denk zo een 20/30 uur:)
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?) instances(heroics) pvp zo nu en dan en raids:)
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld? de brute kracht hehe in zo een klein gnoompie heel erg leuk en gewoon een zeer leuke class om te spelen heb hem pas 4 maanden nu maar geniet er enorm van
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt? 41/20/0 uiteraard ben ik daar bereid toe
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen? ja heb ik gezeten heb daar veel mee geraid onder andere MH BT maar wil gewoon een goed raidende NL guild word gek van al die andere komafs en hun gebrekkige engels:)
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen? Ken er niemand.. Maar de naam trekt me aan en natuurlijk zoals ik al zag de raidresultaten dat heb ik nooit eerder gezien van een NL guild:)
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien? uiteraard
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je? ik vertel t een raidleader en hoop dat hij er dan mee iets gaat doen zo niet dan maar een repairbill
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen? Wachten op de volgende keer ?
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen? Het vertellen aan een officer, CL of GM en dan hopen dat ie er wat mee doet
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
uhmmmm..... op t moment niet..
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Video |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Apr 2008 14:39:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 2 Apr 2008 15:43:52 Onderwerp: |
|
|
Zozo, een t6 rogue.
Moet zeggen dat de ervaring en gear indrukwekkend is, al helemaal voor een apply naar een guild die net met 25-mans begint ^^
Dat je die hoge raids op wil geven voor lagere raids met nederlanders zegt ook wel wat over je instelling denk ik, die me dan redelijk gezellig moet lijken ^^
Ik stem voor een ja. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 2 Apr 2008 16:01:02 Onderwerp: |
|
|
als 't geen 2 april grap is ^_^
Edit:
hele mooie gear ^^
gief pro dps :d _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 2 Apr 2008 17:16:43 Onderwerp: |
|
|
`Gief T6 rogue , en idd wat mara zei dat je BT opgeeft voor een NL guild zegt denk ik wel iets, goede dps kunnen we natuurlijk altijd gebruiken  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 2 Apr 2008 17:21:30 Onderwerp: |
|
|
srry de t6 rogue spots zijn al vol...nee grapje zomg we zijn nu al zo imbah dat we t6 mensen aantrekken  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|