FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

De Guild - Veranderingen.

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Tips
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2007 19:08:24    Onderwerp: De Guild - Veranderingen. Reageren met citaat

Om er een beetje variatie in te houden, moeten er dingen veranderd worden. Het is leuk, als iedereen zijn inbreng kan geven, en niet alles van de kant van de Gm's komt. Dat is voor jullie ook het leukst.

Nu heb ik aan jullie een vraag. Als de rangen veranderen, wat voor namen zouden jullie dan aan de guildrangen geven? (momenteel zijn dit soldaat, korperaal, sergeant, maarschalk, enz.)
Het mag grappig zijn, serieus, enz.

Ook wil ik graag nog dingen zien die jullie aan de guild toegevoegd willen zien. Regels bijvoorbeeld. Waar moeten er volgens jou regels voor komen. Waar irriteer je je aan? (Als je het niet openlijk wilt zeggen, kun je me altijd pm'en)

Zou leuk zijn als je even reactie geeft Smile

Groetjes,

Moon

Geplaatst: 4 Mrt 2007 19:08:24    Onderwerp:

Terug naar boven
Sjorsiehj
Sergeant

BerichtGeplaatst: 6 Mrt 2007 19:49:53    Onderwerp: Reageren met citaat

k denk dat het wel grappig zou zijn als je de ranks naar bosses van WOW vernoemd

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Debby
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 7 Mrt 2007 07:10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook nog wat verzonnen:

01 - 10 : starter
11 - 20 : soldier
21 - 30 : private
31 - 40 : major
41 - 50 : sergeant
51 - 60 : colonel
61 - 70 : master

* switchen mag uiteraard als je denkt dat het niet zo'n goeie volgorde is, maar heb zomaar wat verzonnen Wink

Dat van Boss op het einde klinkt wel sterk, maar ik zou je dan meer als baas zien (elite ofzo) Razz

375 Mining/375 Skinning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 7 Mrt 2007 09:09:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het idee van WoW bosses heel vet. Maar ik dacht dat we het systeem ook gingen veranderen? Dus niet per level, maar misschien dat je de rangen op een manier maakt dat het persoonlijker is. Bijvoorbeeld een zware PvPer vernoemen naar een PvP-held it WoW. Een hardcore-raider naar bijvoorbeeld Onyxia of zo.
Het enige andere systeem dat je anders zou kunnen doen is mensen ranken geven op hoe lang ze er zijn, maar dan krijg je vriendjespolitiek Wink

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 7 Mrt 2007 10:31:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjorsiehj schreef:
k denk dat het wel grappig zou zijn als je de ranks naar bosses van WOW vernoemd

Het moet natuurlijk wel goed zichtbaar zijn, dat er mensen zijn met een lage rank, en mensen met een hoge rank. Ik denk dat als je boss-namen geeft, dat het net lijkt of iedereen een hoge rank heeft. Wel leuk en aardig, maar je kan niet goed onderscheid maken tussen wie een hoge rank heeft en wie niet.

@ Marakoen:
De manier gaat waarop de rangen te verkrijgen zijn gaat inderdaad ook veranderen, maar dan op een manier dat je pas guildpunten verdiend als je iets voor de guild doet. De manier waarop je die punten kunt verkrijgen zijn we nog aan het bekijken hoe we dat gaan doen, maar daar hoort iedereen nog meer over als we daarmee klaar zijn.
We zijn nu eenmaal geen PvP en raid-guild, en aangezien er maar maximaal 10 ranks in een guild mogen, is dat niet echt mogelijk wat je zegt.
Vriendjespolitiek is alleen maar goed, want dat betekent dat je veel vrienden hebt in de guild Wink. Haha Very Happy

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2008 21:13:38    Onderwerp: rangen systeem Reageren met citaat

hey guildies,

Ik heb eens ff gedacht over het rangen systeem, en heb zomaar eens wat op papier gezet, wie weet vinden jullie het iets.

-Heroes (Behoeft geen uitleg denk ik zo :p)

-Elites (De char?s die het hoogste lvl hebben behaald, het spel meester zijn, maar nog niet top gegeared zijn ofzo)

-Hier een tussen klasse, misschien Fighters ofzo, maar in ieder geval tot lvl 70, behoeft denk ik ook weinig verdere uitleg

-Rookies ( de mensen die net nieuw binnen zijn in de guild, nieuw binnen het spel, misschien zelfs Alts tot lvl 20, omdat de char toch eigenlijk nieuw is...)

Bovenstaand een beetje als standaard rangen systeem, op die manier hou je ruimte over om speciale rangen te creeeren, bijvoorbeeld:

-Sewer rats (mensen die nu schandpaal zijn, mensen die de guild leaven en weer terug willen en meer van dat soort dingen, lijkt me duidelijk)

-Dungeon Master (Soort van bonus rang voor mensen die een bepaald aantal hoog lvl dungeon?s en of raids succesvol hebben doorlopen)

-War Raider ( Soort van bonus rang voor mensen die maximaal in BG?s zitten, en bijv. een bepaalde hoeveelheid kills op hun naam hebben staan(is te controleren in de armory)).

Ik was me ff aan het vervelen toen ik dit bedacht, dus het is natuurlijk maar een klad, en je kunt er alle kanten mee op, maar misschien iets om een keer over na te denken.

groet Warlukas
swordmen
Korporaal

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2008 21:38:00    Onderwerp: Reageren met citaat

de rangen zijn zeg maar al tijd terug allemaal veranderd Very Happy
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2008 23:15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

toch fijn dat mensen er moeite voor doen Smile
en de ranken zijn wel goed enzo maar weet niet of het bij deze guild pas Smile
anyway ideeene mag altijd he Razz
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2008 10:16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Holy shit, deze topic komt van 4 maart 2007. Hahaha, en ik herinner het me gewoon. Ziek.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Chainsawclaw
Korporaal

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2008 15:29:04    Onderwerp: Reageren met citaat

<--- sewer rat dus?
eltharion
Korporaal

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2008 17:15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou ze inplaats van Sewer rats heel old scool "Leeroy Jenkins"noemen Laughing
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Tips Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: