Meduvs
|
Geplaatst: 6 Apr 2008 19:40:20 Onderwerp: Apply Hunter Meduvs |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
De naam van mijn character is Meduvs. Ik ben een Night Elf hunter.
Ik heb nog alts, waaronder 2 lvl 70. Een warlock en een shaman.
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
16 jaar
3. Hoe lang speel je al WoW?
2 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je?
Dat weet ik niet maar ik zit er elke dag wel 2 uur achter, soms meer soms minder.
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Voornamelijk met pvp, maar ik wil graag wat meer gaan raiden.
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Het leek me leuk om een pet te hebben en het bevalt me nog steeds heel erg.
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Ik ben BM specced, en zou respeccen mits het een build is waar op dat moment ook echt behoefte aan is en niet gewoon een gril van een paar mensen.
41/20/0
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Ik zit net met dit character op deze realm, ben vandaag vanaf Daggerspine getransferred hierheen. Ik zat in de guild The Blade Order, deze was op het moment bezig in Mount Hyjal
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Nee
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Ik heb ze allemaal, behalve Groupcalender, maar die kan ik natuurlijk downloaden
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Mijn addons zijn gathering proffs, skinning 375, en mining heb ik laten vallen LW voor in de plaatst genomen.
Maar dat is nog erg laag.
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Ik zeg wat ik ervan vind en zal het met de rest van de guild overleggen.
Als ik denk een oplossing heb, dan zal ik dit delen met de rest. En als ik denk dat iets niet goed gebeurt, dan zal ik dit ook gewoon vriendelijk vertellen en niet gelijk iemand voor noob uitmaken.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Het overleggen met de desbetreffende persoon en een officer.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Het met hem erover hebben en het er desnoods met een officer/guildmaster over praten.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Mijn gear is niet ge-enchanted en nog niet gegemmed zoals je kan zien.
Hiermee wacht ik liever tot ik wat betere gear heb. Ik hoop dat dit geen bezwaar is
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Killrog&n=Meduvs
Alleen op het moment is hij niet aanwezig, want ik ben vandaag pas getransferred naar deze realm, dus staat hij nog niet goed op de Armory |
|