Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 6 Apr 2008 23:09:09 Onderwerp: The Flying Dutchmen; in the end. |
|
|
Hey guildies,
17 januari 2007 werd er een nieuwe guild opgericht, voor naabjes en nederlanders only. Het duurde even, maar na een lange tijd, hadden we onze eerste level 70'er, waar we supertrots op waren.
Na verloop van tijd kregen we steeds meer mensen die bij de gezelligste Nederlandse guild wilde horen...
...Onze eerste level 70'ers werden beloond met een feestje in SW, en onze eerste Karazhan raid werd een feit.
Er waren wat tegenslagen, maar veel mensen hebben zich altijd sterk gehouden en geloofden dat The Flying Dutchmen een goede guild zou worden.
Nu zijn we aangekomen bij een nieuw tijdperk van nieuwe members, en nieuwe raids. Ik heb meer dan een jaar met veel moeite en inspanning aan de guild gewerkt, en ik ben er ook meer dan trots op wat we met z'n allen hebben gepresteerd.
Helaas is het ook een tijdperk waarin ik het t? druk heb, waardoor ik mijn taak als guildmaster niet meer goed kan uitvoeren. Ik heb geen tijd meer om moeite te steken in het recruiten van nieuwe members, en het tevreden houden van oude members. Ik kan mijn tijd ook niet meer opbrengen voor het organiseren van raids, en het onderhouden van de guild.
Ik speel WoW voor mijn plezier. De laatste tijd heb ik helaas steeds minder plezier in WoW, en moet ik steeds meer tijd gaan stoppen in andere werkzaamheden, zoals werk en school. Ik kan het niet meer opbrengen om de taken die van een guildmaster verwacht worden tot stand te laten komen.
Ik ben bang dat ik jullie nu moet vertellen dat ik een break van WoW neem (lees: van mijn guildmaster-schap).
Ik heb in de loop der tijd veel vrienden gemaakt in de guild. Mensen waarmee ik al meer dan een jaar speel, maar die ik eigenlijk helemaal niet ken in RL.
Het is een gewoonte geworden om gelijk de pc aan te zetten, en WoW op te starten, om even met deze mensen te praten. Ik merk echter zelf, dat het de laatste tijd daarbij blijft, en dat ik steeds meer tegen de gameplay van WoW op kijk, waardoor ik alleen nog maar in-game chat.
Een hele avond in Shattrath staan, om alleen even een babbeltje te maken met mensen, is nu de normaalste zaak van de wereld.
De tijd (en geld) die ik in WoW stop, kan ik goed gebruiken voor andere dingen. Ik heb geen plezier meer in het spelen, alleen nog maar in de mensen die ik er ken.
Ik wil benadrukken dat dit geen overhaaste beslissing is van me. Ik loop hier al weken mee in mijn hoofd...Maar heb de knoop nooit durven door te hakken.
Het spijt me dat ik dit tegen jullie moet zeggen; maar er zal geen andere oplossing van mijn kant zijn. Er zijn geen opties om de taak van guild-master over te geven aan iemand anders.
Wat ik jullie wil vragen is om in groepen, of individueel, op zoek te gaan naar een andere guild.
Aan alles komt een einde, en helaas ook aan deze gezellige tijd van TFD.
Mensen uit de guild die ik mag, weten mij nu (en hierna nog steeds) te vinden via msn, hotmail, gsm of rooksignalen.
The Flying Dutchmen heeft jullie stuk voor stuk een volgestopte knapzak meegegeven, die jullie in de toekomst kunnen gaan gebruiken.
Heel veel succes verder, en ik hoop dat jullie hebben genoten van je tijd hier, en mijn keuze respecteren.
Groeten,
Nick 'De kip' (Inderdaad...eens een kip, altijd een kip )
Ik vertel hierbij alvast dat ik de guild zondagavond 13 april zal disbanden. Iedereen krijgt dus nog de gelegenheid om op zoek te gaan naar een andere guild, en om met de rest te bespreken wat er zal gebeuren. _________________
 |
|