| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 23 Jan 2008 16:17:31 Onderwerp: Duidelijkheid over de raid-groups. |
|
|
Aangezien er veel onduidelijkheid over de raidgroups is, wil ik even wat dingen ophelderen ^^. Wij hebben een tijd laten rondgaan (zowel in de MOTD, als op het forum zelf) dat iedereen die mee wil gaan raiden, even een seintje moet geven op het forum, of persoonlijk via de GM's. Dit is niet door iedereen gebeurd - dus gaan we er vanuit dat er een aantal mensen zijn die niet mee willen raiden. (Wil je het wel, en heb je nog geen seintje gegeven ~ doe dat dan alsnog )
Er is op het moment GEEN vaste raidgroup, maar we wisselen een aantal mensen op woensdag af. Wees dus niet bang, deze tijd komen er dus voor iedereen (die er klaar voor zijn) kansen.
Wat is de bedoeling?
De bedoeling is dat er twee raidgroups komen, ??n voor Karazhan, en ??n voor Zul'aman.
Het feit dat het erg moeilijk is om deze tweede raidgroep op gang te laten komen, weerhoud ons er niet van om door te blijven zoeken; daarom hebben wij (als [co-]Gm's) een recruit op het realm forum gezet. We hopen dat daar nog wat mensen op af komen, en in het mooiste geval, een aantal healers / tanks.
Wat hebben we nu?
Ok?, er zal wat duidelijkheid in moeten komen; daarom heb ik deze 2 lijstjes opgesteld hoe we het in de toekomst zouden willen hebben, als de twee volledige groepen zijn opgesteld.
Group 1 (Zul'Aman)
Badbullet
Spookloek
Pacifix
Neon
Elenor
Moondawn
Panfluit
Doosje
Spellsteal
Gnomemax
Group 2 (Karazhan)
Marawar
Djw
Drukarl
Guillaumie
.... Healer ....
*afwisselende DPS'ers die mee willen naar Karazhan*.
En dan?
Vanaf het moment dat we twee raid-groups hebben naar Karazhan en Zul'Aman, zullen we er qua gear snel op vooruit gaan.
Dit betekent dat er een kans komt om 25-man raids te gaan starten, zoals Gruul's Lair.
Tot nu toe lijkt is het nog onmogelijk om dit tot stand te laten komen, maar....
Als iedereen zijn best doet - en alles aan zijn gear doet wat er kan (PvP-en, Instances, Heroics), misschien dat je leuke Nederlandse mensen kent die het misschien wel zien zitten om te joinen - dan gaan we er hard op vooruit, en zal de tweede groep er snel(ler) zijn!
Lat0rs ,
Moondawn _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 16:17:31 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 16:40:05 Onderwerp: |
|
|
5 casters voor ZA... zo zullen de rogues/hunters/ melee nog steeds weinig meekunen
en de mensen die ZA gaan kunnen ofc op andere dagen gerust kara healen/tanken/dps
mja eerst ff wat betere pve gear halen
komt wel goed (k) _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 17:10:18 Onderwerp: |
|
|
hopelijk vinden jullie snel nog healer(s) voor de 2e groep, want dat is een beetje een probleem... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 17:50:32 Onderwerp: |
|
|
Is het dan misschien ook een idee om iedere week een aantal mensen uit de ZA groep te wisselen met de mensen in de Kara groep? Zo komen deze mensen namelijk ook nog eens in ZA. Dit zeg ik natuurlijk uit een persoonlijk standpunt waar ik Kara helemaal te gek vind, maar best wel eens ZA af en toe in wil
Edit: Hier wil ik ook even aan toe voegen dat het erop lijkt dat de volledige groep die nu normaliter (ongeveer) Kara runned dan een ZA groep wordt. Door alleen maar mensen zonder ervaring (op Djw, mij, Guill en Karl na) Kara in te sturen wordt dat wel een zooitje denk ik. Misschien dat het dus een idee is dat we toch echt eerst alle DPSers alle bosses in Kara al eens gezien hebben door voorlopig iedere week proberen te roteren. Hierdoor zal men de taktieken al weten waardoor de "nieuwe" progress in Kara een stuk vlotter zal verlopen (ik noem dit de "nieuwe" progress omdat bijna de hele oude groep doorloopt naar ZA. Hierdoor zullen alle bosses eigenlijk opnieuw gedowned moeten worden omdat je de hoogst gegearde mensen mist, als jullie snappen wat ik bedoel). Maar ik neem aan dat hier al rekenign mee gehouden wordt ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 17:59:36 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | Hier wil ik ook even aan toe voegen dat het erop lijkt dat de volledige groep die nu normaliter (ongeveer) Kara runned dan een ZA groep wordt. Door alleen maar mensen zonder ervaring (op Djw, mij, Guill en Karl na) Kara in te sturen wordt dat wel een zooitje denk ik. Misschien dat het dus een idee is dat we toch echt eerst alle DPSers alle bosses in Kara al eens gezien hebben door voorlopig iedere week proberen te roteren. Hierdoor zal men de taktieken al weten waardoor de "nieuwe" progress in Kara een stuk vlotter zal verlopen (ik noem dit de "nieuwe" progress omdat bijna de hele oude groep doorloopt naar ZA. Hierdoor zullen alle bosses eigenlijk opnieuw gedowned moeten worden omdat je de hoogst gegearde mensen mist, als jullie snappen wat ik bedoel). Maar ik neem aan dat hier al rekenign mee gehouden wordt ^^ |
hoeveel mensen met kara ervaring hadden we toen groep 1 er in ging, en kijk hoe snel dat is gegaan
je hebt er nu 4 met ervaring in kara grp , zover er komen er miss meer bij. toen groep 1 erin ging hadden we 1 a 2 mensen met ervaring. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 23 Jan 2008 19:11:12 Onderwerp: |
|
|
..................  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 24 Jan 2008 18:32:51 Onderwerp: |
|
|
Kan hier een link komen naar die post op het realmforum zodat we in de gaten kunnen houden wie er applyen  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 25 Jan 2008 08:04:15 Onderwerp: |
|
|
Damn you tard mark , Nouja toch bedankt  _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
chinca Soldaat
|
Geplaatst: 25 Jan 2008 12:10:31 Onderwerp: |
|
|
Mensen dit is opgelost
de offtank word crane en de healer word midnightlady.
dus groep 2 is er nu .
nu hebben we 2 warriors en 3 healers |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 25 Jan 2008 12:17:30 Onderwerp: |
|
|
| chinca schreef: | Mensen dit is opgelost
dus groep 2 is er nu .
Maar ga jij nu op Djw tanken dan? Nogal onduidelijkheid over mijn opsitie op het moment ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chinca Soldaat
|
Geplaatst: 25 Jan 2008 13:19:13 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | chinca schreef: | Mensen dit is opgelost
dus groep 2 is er nu .
Maar ga jij nu op Djw tanken dan? Nogal onduidelijkheid over mijn opsitie op het moment ^^ |
neen jij blijft tank crane is offtank en ik speel op midnightlady is shaman healer. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
|
Geplaatst: 26 Jan 2008 12:21:13 Onderwerp: |
|
|
cooooooool kara 2 is er  _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

|
Geplaatst: 26 Jan 2008 21:51:20 Onderwerp: |
|
|
oke hier nog even wat duidelijkheid over de 2e kara groep ^^
Tanks:
Marawar
Crane
Bossly
Healers:
Drukarl
Guilamie
Midnightlady
DPS:
We zijn van plan de dps af te wisellen zodat iedereen even snel kans maakt op goede gear, en we dus ook sneller kunnen door stromen naar de 25 man raids. Tot nu toe hebben deze mensen zich ingeschreven als DPS, sta je er niet tussen maar wil je wel mee als dps vul ff hier de apply in http://gratisforums.com/flyingdutchmen/viewtopic.php?t=527&postdays=0&postorder=asc&start=30 :
Rido
Hunterobin
Sjorsieh
Dunter
Stanislav
Danielito
Eventueel Bossly als Crane er is en kan tanken.
We zoeken nogwel een leider voor de 2e raid group, en ook is het nog niet heel duidelijk op welke tijden en dagen er precies door wie geraid kan worden. Ik vraag jullie dus hierbij om ff in dit topic: http://gratisforums.com/flyingdutchmen/viewtopic.php?t=527&postdays=0&postorder=asc&start=30 nog een keer te zetten op welke dagen je kan raiden en tussen welke tijden, en ook of je het ziet zitten eventueel de groep te leiden( tactics, marks dkp etc.)
Voor de rest zal groep gaan raiden met hetzelfde DKP systeem en dezelfde regels als groep 1 , aangezien dit ook het makkelijkste is voor de opkomende 25 man raids, ik zou deze mensen ook willen vragen de benodigdheden voor de raids goed in de gaten te houden, zodat je daar ook niet tegen problemen aan loopt.
Als laatste wil ik groep 2 heel veel succes wensen in Karazhan, niet alles zal altijd even gemakkelijk gaan, maar uiteindelijk zullen jullie er zeker komen, en een goede voorbeiding is het halve werk. Succes mannen! _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
chinca Soldaat
|
Geplaatst: 26 Jan 2008 23:44:11 Onderwerp: |
|
|
| Ik zal wel de raidleader zijn en mara zal de tactiek voor zen rekening nemen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Jan 2008 23:44:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |