| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 13:46:05 Onderwerp: Nieuwe members van de Rode Phoenix (voor TFD) |
|
|
Yo hollanders...
Het begon allemaal een aantal weken geleden, toen ons Dileah'tje terug van weggeweest was . (Ja, hij is verantwoordelijk voor de rest van dit verhaal ^___^)
Als Nederlandse guild is het moeilijk om nieuwe members te trekken, en n?g moeilijker om goede Nederlandse spelers aan te trekken.
Een andere Nederlandse guild, die met hetzelfde probleem zit als wij; 'De Rode Phoenix' - is een social raiding guild, evenals TFD. Nu zitten we eigenlijk allebei met het probleem dat we niet verder komen met 25-mans raids, omdat het juist zo moeilijk is om goede nieuwe members te krijgen.
DRP hebben Karazhan bijna - (misschien op het moment dat ik dit getypt heb wel al helemaal) - clear.
TFD heeft Karazhan al een tijdje clear, en zit al ver in Zul'Aman.
Allebei kunnen we er niet aan toe komen om naar de 'grotere' raids te gaan.
Op een regenachtige dag kwam Dileah er mee dat hij het zo zonde vond dat er zo veel 'kleine' Nederlandse guilds waren. Dileah z'n broer (Myristates) is trotse eigenaar van een andere Nederlandse guild (namelijk DRP), en hij heeft wat lopen praten met z'n broer over enige samenwerking tussen onze twee guilds...
...Dat zou natuurlijk een geweldig plan zijn! Dan kunnen de 25-mans raids meteen op gang komen, en met de nodige organisatie zitten we zo in TK / SSC.
In eerste instantie was het de bedoeling dat er een samenwerking tussen de twee guilds zou ontstaan. Helaas heeft DRP ook last van een aantal members die zijn weggegaan (iets waar wij de laatste tijd ook even door geteisterd werden).
Wat voor guild is DRP
Uiteindelijk is het plan een beetje aangepast. Myristates (de GM van DRP) en ik hebben een lange tijd lopen babbelen over de twee guilds...Wat we merkten was dat onze normen en waarden eigenlijk heel dicht bij elkaar in de buurt liggen. Dit maakt het eigenlijk heel erg gunstig om een soort van 'samenwerking' te organiseren tussen TFD en DRP.
Doordat er eigenlijk wel een beetje vaart achter de samenwerking gezet moet worden, zijn we op een andere beslissing uitgekomen.
De members van DRP zijn stuk voor stuk volwassen mensen, die voor hun plezier spelen. Ze hebben net zoveel potentie als wij, en willen dolgraag verder raiden.
Ik heb zelf al contact gehad met een aantal members van DRP, en ze
passen perfect goed thuis in het interieur van TFD ^_^.
Wat is nou het plan?
Het plan is geworden:
- De members van DRP trekken bij ons in, en zullen zich (misschien) wat moeten aanpassen aan onze 'guild-normen & waarden.'
- We mixen de oud-members van DRP en TFD in groepen voor Karazhan. Zo leren we elkaar goed kennen, en kunnen zij kijken wat onze manier van raiden is.
- Hierna is het tijd om aan het grote werk te beginnen, en kunnen we starten aan Gruul's Lair / Loot Reaver / enz. ^_^
- Omdat we natuurlijk niet ieder??n kennen uit DRP, kunnen we altijd rekening houden met mensen die zich niet helemaal thuis voelen in TFD, of mensen die toch niet helemaal thuishoren in TFD.
Ik weet zeker dat er uiteindelijk een goede groep members over blijft, en dat we met een hechte groep de 25-mans raids kunnen verkennen!
Wanneer gaat dit gebeuren?
We zijn van plan om deze stappen op korte termijn uit te voeren. Denk hierbij dus dat we binnen een weekje graag alle members hebben kunnen verwelkomen in TFD!
Denk eraan dat het voor hun best 'eng' is om in zo'n grote, sterke ( ) guild te joinen. We bestaan immers al meer dan een jaar, en als je als nieuwe member in zo'n guild komt, is het toch allemaal even wennen.
Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het tijd wordt voor de 25-mans raids, en dat we w??r een stapje hogerop komen met de guild.
Wat we hebben gepland is een perfecte manier om dit tot uitwerking te laten komen.
Dit is alleen mogelijk als iedereen zich 100% inzet, en dat we elkaar gewoon goed leren kennen.
Als je vragen hebt, twijfel dan niet om hier even een berichtje achter te laten of om even te whisperen in-game.
Verwelkom de nieuwe members met open armen, en je zult zien dat alles helemaal goedkomt!
Succes, en 'Have fun!'
Moondawn _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 13:46:05 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 14:57:53 Onderwerp: |
|
|
stiekem hoopte ik al op zoiets
nice
we zien ze wel aankomen  _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 15:14:50 Onderwerp: |
|
|
samen zijn we sterk welcome peepz ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 15:16:29 Onderwerp: |
|
|
Ik hoopte al dat dit zou gebeuren.
Ik ken de members van DRP verder niet, maar ik ken Dileah en heb er al het vertrouwen in dat de TFD spirit zal blijven en alleen maar zal groeien.
Ik verwelkom deze members in ieder geval met open armen  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 15:38:28 Onderwerp: |
|
|
Dit is zeker een stap in de goede richting goed werk mensen
En ze hebben maar 1 70 feral druid, en die is nog niet echt raid viable gief epixxx _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 16:39:09 Onderwerp: |
|
|
WHAAHAHAHA <3
lekker mensen   
van harte welkom iedreen uit de rode phoenix  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
doosje Korporaal

|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 17:18:40 Onderwerp: |
|
|
en dan gaan we heel lief doen met zn alle zodat ze blijven.
en dan is BT binnen 2 maanden tog wel clear neem ik aan ^^ _________________ for the horde!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 17:58:34 Onderwerp: |
|
|
woooeeettt zeker naaiisss.. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 18:04:13 Onderwerp: |
|
|
idd ssc/tk clear over maandje _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 19:09:53 Onderwerp: |
|
|
Onze manier van raiden?
Kill the trash, Pwn the boss.
Ja toch? _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
D@ggoth
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 19:37:15 Onderwerp: |
|
|
Om maar meteen met de deur in huis te vallen..
Ingame heet ik Daggoth lvl 70 Balance druid, speel volgens mij al een jaar wow. Kara net neit gecleared..jammer maar ja. Hoop hiet meer kansen te krijgen.
Heb 375 leatherworking en JC.
Realife ben 25 jaar, kom uit het geweldige en mooie brabant.
Werk is een apart verhaal maar krijg betaalt ongeacht de situatie.
Ooh en de functie is elektromonteur, richting de automatisering
En met het online zijn .... ligt eraan of ik zin hebt. Of met de alt bezig in de Broederschap guild. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Azara
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 20:21:48 Onderwerp: |
|
|
Heyhey iedereen,
Ik ben Azara...aka David
ik zat al aardig tijdje in DRF, al wat karazhan gedaan enzo...
ik ben een rogue, met LW en Skinning 375 enne...
ik zit nog op school ben nu bijna 16 en hou van tekenen,
en ik kijk er naar uit om samen met jullie te raiden
tc
groete,
Azara(zo doen ze dat tog in een Brief/Mail) hehe  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 20:33:52 Onderwerp: |
|
|
Woot!
Een balance druid!
Ben je panzerkin? _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Stilgar
|
Geplaatst: 11 Mrt 2008 23:59:03 Onderwerp: |
|
|
Hey all,
Ik ben Stilgar, ook afkomstig uit DRP. Ben 23 en in het dagelijks leven studeer ik geschiedenis aan de UU. Omdat ik er niet al te veel energie in steek ben ik redelijk veel online.
Ik speel atm vooral op mijn prot pala. Heb ook n mage die door het leven gaat als Thufirhawat. Mn mage is momenteel 'farming gespect', om mn pala te kunnen onderhouden. Bij Thufirhawat kan je ook techt voor al je enchanting en tailoring behoeften (375/375). |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 12 Mrt 2008 08:20:33 Onderwerp: |
|
|
Gief prot pally  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Mrt 2008 08:20:33 Onderwerp: |