| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 11:45:25 Onderwerp: |
|
|
Ik kom aangerend en zie opeens een tank voor me staan, maakt een wat brommend geluid. Zeker zo'n oude tank met nog een ontvlammingstechniek. Ruik die stank en denk damn dat is net puur gas. pak snel uit jelle zijn rugzak een loden plaat en hou die voor me. _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 11:45:25 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 24 Mrt 2007 09:16:49 Onderwerp: |
|
|
wordt wakker. ik merk dat ik van god nieuwe ogen heb gekregen. IK KAN WEER ZIEN. , in ieder geval zie ik sky met een loden plaat de andere kant ingericht staan, hij zit hij niet. ik pak mijn magnum half automaat en schiet die flikker keihard door zijn flikker. verder zie ik nog een paar vendjes meer vechten. dus ik pak mijn superschaap en lanceer hem.. hij vliegt omhoog en terug richting................. _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jelle Korporaal
Geregistreerd op: 16 Feb 2007 Berichten: 56 Woonplaats: heerhugowaard
|
Geplaatst: 24 Mrt 2007 21:05:09 Onderwerp: |
|
|
mij en ik gooi hem door naar moon en ik pak guaw een atoombunker uit me rugzakje en ik ga binnen zitten ik pak mijn 50 mm geweer uit mijn zak en schiet die af met een stuiterkogel erin en ik schiet maar de kogel gaat scheef door de terugslag en vliegt tegen de muur en gaat net op de ingang van de tank af (die ik nog open had laten staan) en hij vliegt naar binnen stuitert rond en vliegt samen met de kogel in de loop van de tank uit de loop en de kogel in die loop ontploft als ienet buiten is en dan volgt er een enorme knal>>>> _________________ lvl 41 feral nelf druid
tailoring 277/300
skinning 300/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|