| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 27 Jan 2008 14:23:29 Onderwerp: |
|
|
| chinca schreef: | | Ik zal wel de raidleader zijn en mara zal de tactiek voor zen rekening nemen. |
Inderdaad. Djw en ik hebben dit al besproken, ik zal de marks/taktieken voor mijn rekening nemen en Djw zal de DKP bijhouden en wie er op welke avond mee gaat. Op deze manier wordt de last verdeeld.
Ook zal Djw de master looter worden en ik hem meehelpen de "gewone drops" te looten. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Jan 2008 14:23:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 27 Jan 2008 15:40:57 Onderwerp: |
|
|
Waarom zit Hunterrobin opeens zomaar niet meer in zeg maar de Group 1 die dus naar Zul'Aman gaan.. Er was gezegd dat hij de hunter van groep 1 was en nu zomaar opeens gekickt is zonder dat hij het weet, erg freaking onbeleefd zoiets doe je niet zomaar. En waarom is hij gekickt? Hij moest toch van Moondawn respeccen om te trappen, snappen mensen dat dan niet dat zijn DPS dan minder is? erg onbeleefd niet normaal.
 _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 27 Jan 2008 15:45:39 Onderwerp: |
|
|
Hunterrobin vroeg aan Pacifix waarom hij er niet in zit en het niet eens tegen hem gemeld is, Pacifix zei dat ie op het forum moest kijken. Ik ging op het forum kijken maar NERGENS iets te bekennen onder het Raid tab van WAAROM Hunterrobin er niet meer inzit. En waarschijnlijk heeft Spellsteal ze plek ingenomen maar is het niet over het ALGEMEEN bekend dat mage's meer damage doen dan hunter..? Er zijn uitzonderingen maar dat zijn ze niet allemaal...... Als nog het is erg onbeleefd iemand te kicken zonder dat ie het weet. En dan zeggen dat ie op het forum moet kijken en er dan nix staat... _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 27 Jan 2008 15:51:37 Onderwerp: |
|
|
ik zei FFS post je probleem en waarom je het ern niet mee eens bent op het forum dat wordt er naar gekekenen.post ook meteen je argumenten meer op het forum dan bespreken we dit!
ZA is moeilijk wij proberen de beste groep op te stellen, dit hebben we naar onze mening gedaan, jouw argumeten om ons ongelijk te bewijzen graag. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 27 Jan 2008 18:58:44 Onderwerp: |
|
|
Ten eerste wil ik even vragen, waarom Robin zelf niet ermee komt dat hij niet mee kan. Ben jij robin zijn woordvoerder?
Ten tweede, we hebben de groep gemaakt zoals wij denken dat hij het beste is, sommige mensen zijn nog niet klaar voor ZA, dus die zullen nog even Karazhan moeten doen. Lijkt me duidelijk toch? Je geeft zelf al aan dat Robin zijn DPS gewoon t? laag ligt.
En...M?eten respeccen van mij? Ik heb gezegd dat als hij mee wil gaan raiden dat hij het beste MMS/Survival kan speccen, omdat dat gewoon een goede spec is, vooral in Karazhan (waar een hunter vrijwel de enige CC is die we hebben).
Anyway, ik wil het er nog wel even met je over hebben, in-game.
Laters,
Moon _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 27 Jan 2008 23:14:36 Onderwerp: |
|
|
| Turok20310 schreef: | | ALGEMEEN bekend dat mage's meer damage doen dan hunter. |
Ik moest lachen _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 28 Jan 2008 17:03:26 Onderwerp: |
|
|
nog ff vraagje..
we hebben veel hunter(rogue) waarom namen we die dan zo weinig mee?
mischien stomme vraag maar alle hunters komen nu in groep 2
terwijl er zat al heel lang in guild zaten. mochten die eerder nooit mee?
of wouden ze die niet mee?
mja nu ligge die wel achter op gear.
mja we zullen zien wat we kunen doen  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 29 Jan 2008 01:10:46 Onderwerp: |
|
|
| micha schreef: | nog ff vraagje..
we hebben veel hunter(rogue) waarom namen we die dan zo weinig mee?
|
lol  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 11 Feb 2008 17:20:20 Onderwerp: |
|
|
blabla bla en hij moest respeccen van jouw anders mocht ie niet mee, en waaarom ik dat zeg omdat hij het niet zegt tegen JULLIE.... denk denk _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 11 Feb 2008 18:01:22 Onderwerp: |
|
|
Mage > Hunter voor ZA
ZA=Humanoids/Beasts
+dps ofc wel handig op zich  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 11 Feb 2008 18:03:11 Onderwerp: |
|
|
| Turok20310 schreef: | | ALGEMEEN bekend dat mage's meer damage doen dan hunter. |
DPS=gear+skill
niet class....... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 11 Feb 2008 18:08:42 Onderwerp: |
|
|
Tuurlijk is het wel class, verschilt echt veel hoor.
Ik weet niet of jij op langere bossfights met een elemental sham een rogue bij kan houden
En btw, voor Halazzi gief huntard over mage _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

|
Geplaatst: 16 Feb 2008 19:59:26 Onderwerp: |
|
|
hmm.. er zijn zat mages die minder dps doen dan hunters, en kijk bijv naar de top hunter dps van RK, valanthe, die staat regelmatig in top 3 en wss boven zat mages. en ik zou toch voor een mage kiezen bij halazzi als de hunter bijv. de helft van mijn dps of zo doet. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 16 Feb 2008 23:47:33 Onderwerp: |
|
|
Als een hunter maar de helft van jou dps doet dan is het met recht een huntard.
Hoewel je dps nu wel imba is aangezien je fire spec bent  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chojinselur Soldaat
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 11:13:07 Onderwerp: |
|
|
ach jah ik ben de dikste shaman elemental dpser in de guild!!
*maar ja we hebben ook maar 1 elemental shaman ghehe * _________________ Dileah lvl 70 elemental shaman
Choijnselur lvl70 night elf rogue *retired*
*wOot sta op 6 epix nog 2 te gaan en bay bay* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 11:13:07 Onderwerp: |
|
|
|
|