FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

De 25-mans raids komen eraan! (Vragenlijstje voor iedereen!)
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Danielito
Soldaat 2e Rang

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 12:35:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet dinsdag en donderdagavond trainen tot en met juni, uiteraard train ik ook ergens voor hetgeen inhoudt dat ik zondagmiddag een wedstrijd heb.

Ik kan altijd wel tot na 12en dus dat is geen probleem en avonden in de week moet zeker lukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 15 Feb 2008 12:35:43    Onderwerp:

Terug naar boven
Elenor

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 17:23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Op welke dagen kan je NIET raiden.
Opzich elke dag, maar liever niet op maandag en donderdag.

2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
Sowieso tot 10 uur, als het langer duurt moet ik per dag effe kijke

3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
Ja, maar niet vaker dan 3 keer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shatac
Soldaat

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2008 09:48:24    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Op welke dagen kan je NIET raiden
eigenlijk zondag niet rest van de week wel

2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
ja liefst 7 uur ofzo

3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
ja moet lukken laadte tijd ging het nie maar gaat nu wel lukken
Terug naar boven
warlukas

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2008 13:01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Op welke dagen kan je NIET raiden
-opzich kan ik iedere dag wel, behalve bepaalde data, ivm werk, dan ben ik meteen een paar dagen tot 3weken uit het net, maar laat ik vantevoren weten.

-op de dagen dat ik kan kan ik gewoon de hele avond, bijzonderheden daargelaten natuurlijk

-ja tenzij vantevoren natuurlijk aangegeven.
Borek

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2008 17:07:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben op het moment hard bezig met gear maar duurt niet lang meer tot ik decent gear heb bij elkaar gehaald.

Ik ben trouwens Elemental Shaman gegaan, ik wilde eerst Enchantment maar elemental licht mij beter en het is beter voor raids tenminste dat heb ik gehoord.

1. Op welke dagen kan je NIET raiden.

Ik kan bijna op elke dag wel raiden maar soms niet omdat ik stage heb als beveiliger bij FC Groningen ^^ dus soms moet ik 's avonds werken maar dat gebeurt haast nooit dus ik denk dat ik altijd wel mee kan.

Net als boven.

Jah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shatac
Soldaat

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2008 23:44:18    Onderwerp: shatac Reageren met citaat

1. Op welke dagen kan je NIET raiden. alleen op zondag wordt moeilijk

2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.jep geen probleem

3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt). ja moet lukken
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: