| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Danielito Soldaat 2e Rang
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 12:35:43 Onderwerp: |
|
|
Ik moet dinsdag en donderdagavond trainen tot en met juni, uiteraard train ik ook ergens voor hetgeen inhoudt dat ik zondagmiddag een wedstrijd heb.
Ik kan altijd wel tot na 12en dus dat is geen probleem en avonden in de week moet zeker lukken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 12:35:43 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elenor
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 17:23:41 Onderwerp: |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden.
Opzich elke dag, maar liever niet op maandag en donderdag.
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
Sowieso tot 10 uur, als het langer duurt moet ik per dag effe kijke
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
Ja, maar niet vaker dan 3 keer |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shatac Soldaat
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 09:48:24 Onderwerp: |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden
eigenlijk zondag niet rest van de week wel
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
ja liefst 7 uur ofzo
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
ja moet lukken laadte tijd ging het nie maar gaat nu wel lukken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
warlukas
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:01:12 Onderwerp: |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden
-opzich kan ik iedere dag wel, behalve bepaalde data, ivm werk, dan ben ik meteen een paar dagen tot 3weken uit het net, maar laat ik vantevoren weten.
-op de dagen dat ik kan kan ik gewoon de hele avond, bijzonderheden daargelaten natuurlijk
-ja tenzij vantevoren natuurlijk aangegeven. _________________ live slow die old |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Borek
|
Geplaatst: 1 Mrt 2008 17:07:31 Onderwerp: |
|
|
Ik ben op het moment hard bezig met gear maar duurt niet lang meer tot ik decent gear heb bij elkaar gehaald.
Ik ben trouwens Elemental Shaman gegaan, ik wilde eerst Enchantment maar elemental licht mij beter en het is beter voor raids tenminste dat heb ik gehoord.
1. Op welke dagen kan je NIET raiden.
Ik kan bijna op elke dag wel raiden maar soms niet omdat ik stage heb als beveiliger bij FC Groningen ^^ dus soms moet ik 's avonds werken maar dat gebeurt haast nooit dus ik denk dat ik altijd wel mee kan.
Net als boven.
Jah |
|
| Terug naar boven |
|
 |
shatac Soldaat
|
Geplaatst: 1 Mrt 2008 23:44:18 Onderwerp: shatac |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden. alleen op zondag wordt moeilijk
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.jep geen probleem
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt). ja moet lukken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|