FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

De Guildbank

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Plug-Ins + Guildbank
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2007 22:08:05    Onderwerp: De Guildbank Reageren met citaat

Exclamation Als je de guildbank nog niet hebt ge?nstalleerd, ga dan naar het sticky onderwerp: 'Hoe installeer ik de Guilbank (of een andere addon?)'. Exclamation

De Guildbank is een handige addon, die voor iedereen bruikbaar is. We willen het niet verplicht maken voor iedereen, maar je kunt er voor een leuke prijs (gratis), items afhalen die andere guildmaten er op hebben gezet. Echter, hier moet je natuurlijk wel wat voor doen. Smile
Nadat je de guildbank hebt gedownload, en geinstalleerd, is het tijd om ermee aan de slag te gaan. Rolling Eyes

Stap 1

Open je guildbankaccount. Dit doe je door /gba te typen. Dan zie je een soortgelijk scherm:

Item Name - Spreekt voor zich, de naam van het item dat op de guildbank staat
Category - De categorie waar het item in hoort.
Value - De waarde van ??n item (dus als er 20 in een stack zitten, moet je deze waarde x 20 doen), die de guildbank heeft aangewezen voor het item. Als je een item opstuurt, krijg je deze waarde bij je Credit-saldo opgeteld.
Qty. - Quantity, ofterwijl hoeveelheid van het item. Als er 20 items staan, maar je hebt er maar 15 nodig, kan dat ook.
Your Current Credits: - Dit is het aantal credits dat je hebt opgebouwd door items naar de guildbank te sturen.

Naast Your Current Credits staat een lijstje met andere characters...Dit zijn jou andere characters, en kan je zien hoeveel credits je daarop hebt.

Stap 2 - Hoe stuur ik Items op naar de Guildbank?

Er zijn momenteel 2 guildbanks; eentje voor armor, en eentje voor andere spullen (in de toekomst kunnen dit er meer worden, in verband met ruimtegebrek). Deze namen staan overigens ook in de guild-information in het spel (mocht je het eens vergeten Wink).

Flyingarmor: Stuur hier al je armor naar toe, onder armor verstaan we alle Head, Neck, Feet, Legs, Trinkets, Ringen, Off-Hand enz, enz.
Flyingbank: Hier kan je al je andere items naartoe sturen. Weapons, Trade-goods, Recepten, en alle andere troep!

Je krijgt dan voor de items een bepaald aantal credits toegewezen. Hoe beter het item, hoe meer credits je ervoor krijgt.

Belangrijk: Het kan zijn, dat je geen items in de guildbank ziet staan. Het werkt als volgt:
    Mijn account (moondawn + alts in de guildbank) dragen allemaal een 'database' bij zich, waarin staat wat voor items er op de guildbank staan. Alle mensen die de add-on hebben geinstalleerd, en samen met mij online zijn, zien deze database ook. Hun addon onthoud welke items er op de guildbank staan, dus als ik offline ga, kunnen zij de items blijven bekijken.
    Vanaf het moment dat zij samen met de guildbank [i](Moondawn + alts, flyingbank, etc) online zijn, dragen zij ook die database bij zich. Zij verspreiden ook de database naar mensen uit de guild, die hierna online komen. Is iedereen offline, is de database weg, en moet er weer gewacht worden tot de guildbank terug online is.

Stap 3 - Hoe haal ik items van de guildbank af?

Als je een leuk item hebt gezien, en je saldo met credits laat het toe, kun je een mailtje sturen naar de desbetreffende guildbank (Is het armor van flyingarmor, of zijn het overige items, een mailtje naar flyingbank). In dit mailtje moet staan;

<item name>
<item level>
<aantal>

Daarna word zo snel mogelijk het item naar je toe gestuurd...(De kosten zijn dan al van het aantal credits afgehaald.)

Let op: Witte en Grijze items (armor en weapons!) tellen NIET mee voor de guildbank, alleen witte trade-goods mogen meedoen.

Mochten er nog vragen zijn, barst los, en schaam je niet Very Happy.

Groetjes,

Moondawn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger

Geplaatst: 6 Feb 2007 22:08:05    Onderwerp:

Terug naar boven
Sjorsiehj
Sergeant

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 22:00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

even een vraagje waar kun je nu de GB downloaden want de link is kapot en ik weet niet welke versie van welke GB we hebben

b.v.d. Sjorsiehj

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 00:32:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is hem:

http://wowui.incgamers.com/?p=mod&m=3972

Heb gelijk de link even aangepast in het originele bericht Smile, thnx voor je opmerking.
Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 16:24:58    Onderwerp: Reageren met citaat

mooi, dan kan ik gelijk weer ff wat credit opbouwen, want ik heb iets van 8/9 stacks netherweave en ben te lui ze te verkopen Laughing

Terug naar boven
Chainsawclaw
Korporaal

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 16:48:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Die netherweave mag je ook wel naar mij sturen hoor
Sjorsiehj
Sergeant

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 21:40:51    Onderwerp: Reageren met citaat

sorry al opgestuurd als je credits hebt op de GB dan kan je ze der afhalen

het waren alweer 9stacks netherweave en nog 1stack runecloth Cool

BTW moon hoe open je de GB want ik heb geen icoontje bij mijn minimap en de /GB command werkt ook niet

Terug naar boven
Chainsawclaw
Korporaal

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 21:46:31    Onderwerp: Reageren met citaat

heb je hem geactiveert bij "addons" rechts onderin bij het character select scherm?
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 22:01:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjorsiehj schreef:
sorry al opgestuurd als je credits hebt op de GB dan kan je ze der afhalen

het waren alweer 9stacks netherweave en nog 1stack runecloth Cool

BTW moon hoe open je de GB want ik heb geen icoontje bij mijn minimap en de /GB command werkt ook niet

het is ook /gba
Sergeant

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2007 08:49:03    Onderwerp: Reageren met citaat

oeps Laughing

alsnog bedankt

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Plug-Ins + Guildbank Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: