FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

debby is 70!!! :D

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2007 22:04:35    Onderwerp: debby is 70!!! :D Reageren met citaat

ik weet dat debby me niet meer zo een leuke jongen vind. Sad
maar dat is geen reden om haar niet te feliciteren.
daarom wil ik los van alle dingen die gebeurt zijn, Debby toch hartelijk willen feliciteren met haar 70ste verjaardig (oftewel is ze lvl 70 geworden). ik hoop dat ze dit leest. en me vergeeft "alweer jah" dat ik zeeeer vervelend bezig was. ik hoop dat ze me spoedig bericht zal geven.

ze moet weten dat is het neit slecht bedoelt heb. Sad
anyway

DEBBY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE LVL 70 Very Happy

Geplaatst: 28 Mrt 2007 22:04:35    Onderwerp:

Terug naar boven
Debby
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2007 22:30:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi iedereen,

Ja, het is waar. Ik ben (nogmaals) uit de guild gestapt.
Ik zal even in het kort uitleggen wat er was gebeurt.

Omdat ik bijna lvl 70 was, zei ik elke keer hoeveel balkjes ik nog nodig had. Uiteindelijk zat ik aan mijn laatste balkje (spannend dus!).
Toen kwam Micha ertussen door in guildchat (met mijn naam!!) te zeggen: DING!
(je zag dus in de guildchat: Debby: DING!!)

Iedereen begon dus luid te joelen en grtz te roepen enzo, maar ik was nog helemaal niet gedingt, want Micha gebruikte mijn naam om DING te zeggen. Ik moest dus daarna aan iedereen vertellen dat ik nog geen lvl 70 was.
Eventjes was het stil en toen begon Marawar met: Debby: DING!!
Toen begon weer iedereen te juichen etc maar nog steeds was ik geen lvl 70 geworden!

Toen dit voor de 2e keer gedaan werd heb ik de knoop doorgehakt. Ik voelde me verraden enzo. Ik wist zeker dat als ik DING gezegd had als ik echt lvl 70 geworden was, iedereen zou zeggen: Micha, hou nou maar eens op! Zo is het genoeg!
En aangezien Micha mij al eens eerder tot waanzin had gedreven vond ik het dit keer ook genoeg.

Dus besloot ik weg te gaan van de guild en ALLEEN lvl 70 te worden zonder al dat gezeik aan mijn hoofd. Ik wil gewoon nu even een tijdje met rust gelaten worden. Misschien dat ik ooit nog wel een keertje terugkom, maar voorlopig wil ik even alleen gelaten worden.

Groetjes Debby (ondertussen idd al lvl 70)

P.S. bedankt Dereon voor de goede zorgen en steun, waardeer ik echt heel erg!!!

375 Mining/375 Skinning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Klapster
Soldaat

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2007 08:47:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt groot gelijk debby
en heel hartelijk gefeliciteerd met je lvl 70 het is je toch eerder dan mij gelukt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2007 11:12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

heel erg gefeliciteerd Deb. Ik vind het jammer dat het zo ver is gegaan en zoals ik al eerder zei, dat ik het deed was niet om jou lastig te vallen, maar omdat ik wist dat Mich de schuld zou krijgen, en ik hem uit wou lachen.

Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat je snel terugkomt want ik voel me dus wel verdomd schuldig en ik vind het zonde dat zo'n leuke meid omzoiets uit de guild stapt Sad

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Skystormer
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2007 11:38:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jep ik was gisteren in Hellfire Peninsula bezig en aangezien dit voor mij vrij nieuw was allemaal, heb ik guildchat niet in de gaten gehouden. Pas toen ik gekillt werd stapte je net uit de guild dus heb de chat zo ver mogelijk terug gekeken als dat het mogelijk was. Wat leek als een onschuldig grapje is uit de hand gelopen. Ik zat even te twijfelen met wat te doen, en hield het voor wat het was nadat je opgestapt was zodat je rustig je level kon halen.

Als het je goed doet, ik ben 4 keer door hetzelfde ding gesloopt toen ik de chat las. (damn spawntijd)

en gratz op je laatste ding
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
denjoker
Soldaat 2e Rang

BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 07:19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het zeer jammer dat Debby eruit is want velen zullen haar missen net zoals ik ;-(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Nieuws - Archief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: