| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Night Sergeant

Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 248 Woonplaats: Kolham (ligt bij Groningen)
|
Geplaatst: 10 Apr 2007 17:39:55 Onderwerp: Tijdelijke server "switch" |
|
|
Ik zit al een tijdje te denken om voor een tijdje (dus niet voor altijd) een andere server te proberen, want ik heb altijd al op Kilrogg gezeten.
Nu ben ik tot de conclusie gekomen om dat w?l te proberen.
Het zal hoogstwaarschijnlijk (ik weet het wel zeker) een pvp server worden, welke dat weet ik nog niet, dat horen jullie nog.
Ik zal dus ook niet veel online meer zijn. Je kunt me kicken als je wil (liever niet )
Ik zal af en toe wel es op Kilrogg komen en kijken hoe het gaat, verder blijf ik wel gewoon op het forum.
Nu kan het ook zijn dat ik als jullie mis dat ik dan gewoon weer terugkom.
Ik hoop dat jullie nu genoeg weten, zo niet kun je me altijd via het forum
PM'en of je stuurt gewoon een mailtje naar mij of whatever.
P.S. Als iemand met mij mee wil (het maakt me niks uit als er geen mensen mee gaan) dan kun je wel meegaan  _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Apr 2007 17:39:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Night Sergeant

Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 248 Woonplaats: Kolham (ligt bij Groningen)
|
Geplaatst: 10 Apr 2007 17:59:08 Onderwerp: |
|
|
En het wordt...............................: Karazhan PvP, als je wilt komen kben Horde  _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 10 Apr 2007 19:36:48 Onderwerp: |
|
|
| Night schreef: | En het wordt...............................: Karazhan PvP, als je wilt komen kben Horde  |
Jammer Night....We zulllen je missen *cries*
Je houdt het toch niet lang vol . Je zult ons veel te veel missen om een andere server te gaan spelen ^^...
haha
groetjes moon. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Night Sergeant

|
Geplaatst: 11 Apr 2007 08:44:48 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | | Je zult ons veel te veel missen om een andere server te gaan spelen ^^... |
Dat kan ongetwijfeld wel gebeuren, ik blijf wel op teamspeak, dus je kunt altijd nog met me praten  _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 11 Apr 2007 18:05:21 Onderwerp: |
|
|
Have fun Night, en zie je snel weer. Onmogelijk dat je ons niet gaat missen  _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Night Sergeant

|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:27:42 Onderwerp: |
|
|
kheb ff guild regels gelezen, en daar staat dat als je lvl 20+ bent en een maand niet online komt, dan wordt je gekickt, zonder geldige reden.
Nu kan het voorkomen dat ik bij.v gewoon langer dan een maand niet online ben, omdat ik tijdelijk op een andere server zit.
Is dit nu een goede reden om langer dan een maand niet online te zijn??
Dat is het enige wat ik ff wou weten _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:44:26 Onderwerp: |
|
|
| Night schreef: | kheb ff guild regels gelezen, en daar staat dat als je lvl 20+ bent en een maand niet online komt, dan wordt je gekickt, zonder geldige reden.
Nu kan het voorkomen dat ik bij.v gewoon langer dan een maand niet online ben, omdat ik tijdelijk op een andere server zit.
Is dit nu een goede reden om langer dan een maand niet online te zijn??
Dat is het enige wat ik ff wou weten |
Nee sorry, dat vind ik geen goede reden. Onder goede redenen versta ik dat je bijvoorbeeld op vakantie bent. Of dat je een maand moet stoppen met spelen in verband met examens. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|