| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:10:17 Onderwerp: pacifix |
|
|
hoi allemaal ik ben afgelopen avond jullie guild gejoined en zal me nu ff voorstellen.
Ik Pacific en een klasgenoot van Moondawn, ben vrij verslaafd aan woW en bijna al mijn vrije tijd gaat daar in zitten.
Ben alijtd die-hard Horde en PvP-er geweest dus ben beniewd hoe dit met gaat bevallen. en ik kan eens mooi kijken of al mijn vooroordellen kloppen over de allience scum : Allemaal 12 jarige jongetjes met hoge stemmen die killen terwijl je met een mob aan het vechten bent :/
Ik speel nu 1 jaar en heb al redelijk wat game ervaring, ook met pre-TBC raiding. dus als je ergens vragen over hebt vraag maar raak in-game of over X-Fire (pacificnl)
Ben van plan vrij actief te gaan spelen op deze realm aangezien in mijn 67 undead warlock vrij zat ben op Ligthnings Blade.
Ik zie jullie wel in-game en miss volgen er ooit nog wel een wat fotos van Moon, Doosje en mij, aangezien wij alle 3 klasgenoten zijn. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:10:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
doosje Korporaal

|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:11:12 Onderwerp: |
|
|
jeej dan is er teminste al 1 iemand aan wie ik me omhoog kan trekken  _________________ for the horde!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:22:17 Onderwerp: |
|
|
Heee andere klasgenoot ^^...
Welkom in de guild binnenkort ben je bekeerd van de horde naar de alliance...haha!
Kijken of je vooroordelen waar zijn. Ik betwijfel het ( ) Maar dan moet je 's middags om 4 uur niet online komen . _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Night Sergeant

Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 248 Woonplaats: Kolham (ligt bij Groningen)
|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:31:19 Onderwerp: |
|
|
welkom in de guild, and have fun
En hetzelfde hoor: FOR THE HORDE!!  _________________ *Non-actief |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|