| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 13 Mei 2007 04:21:43 Onderwerp: Nieuwe rang in de guild. |
|
|
Vanaf Zondagnacht, 5:00 hebben we er een nieuwe rang bij. De rang heet 'schandpaal' en is bedoeld voor de iets minder sympathieke mensen onder onze guildies ^^.
Deze rang krijg je toegewezen als je een keer bent gewaarschuwd voor bijvoorbeeld spam, ruzie maken, schelden, zeuren (enz.). Als je na ??n keer waarschuwen nog steeds door gaat, krijg je de rang Schandpaal toegewezen.
In deze rang kun je alleen lezen wat er in de guildchat gebeurd, maar je kan zelf niet praten!
De co-Gm's houden bij hoe vaak je in de Schandpaal bent gezet. Je kan twee keer de rang toegewezen krijgen, en de keer daarna krijg je een kick.
Hierbij hebben we gelijk de rangen 'soldaat' en 'soldaat 2e rang' samengevoegd. Dit betekend dat er 1 rang is voor level 1 - 19.
Er is ook een rang 'Dekzwabber' bijgekomen. Dit is voor de nieuwe mensen in de guild, zodat het voor ons duidelijk is wie er allemaal nieuw zijn in de guild. Zijn we er van overtuigd dat je mag blijven, dan krijg je de normale rang toegewezen.
Zo, dit was het kleine stukje over de nieuwe rangen. Nu nog de nieuwe rangnamen!
Groetjes, Moon _________________

Laatst aangepast door Moondawn op 25 Mei 2007 09:10:06; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Mei 2007 04:21:43 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
nickman Sergeant
|
Geplaatst: 13 Mei 2007 08:47:18 Onderwerp: |
|
|
goed gedaan moon
ik vind het wel mooie rangen zo kunnen wij ook beter bijhouden wie er nieuw is of vervelend _________________ genees
lvl 38
human priest
blacksmitting & minning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 13 Mei 2007 12:37:56 Onderwerp: |
|
|
Fijn dat er eindelijk een manier is om mensen op hun plek te wijzen zonder ze meteen te kicken ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jodelaar Soldaat 2e Rang

|
Geplaatst: 13 Mei 2007 13:10:04 Onderwerp: |
|
|
goed bedacht _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dithje Korporaal

Geregistreerd op: 14 Feb 2007 Berichten: 77 Woonplaats: Bij Den Bosch
|
Geplaatst: 13 Mei 2007 21:10:15 Onderwerp: |
|
|
hadden we het ergens over gehad moon?? mmm, lol/
x _________________ Just Dith It! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 14 Mei 2007 11:52:07 Onderwerp: |
|
|
zeer mooie rank maarja de rest van de ranks is niks daar moeten we nog maar eens over denken
Niet dat het mij wat uit maakt wat voor rank ik ben maarja ik kijk naar het hele plaatje  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|