| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 24 Mei 2007 11:55:44 Onderwerp: Nieuwe patch notes |
|
|
Damn moet je dat allemaal zien, die leuke dingetjes
www.wow-europe.com/en
280% snelheid flying mount ..... WOOT!!!
Stem je aankopen ook af op de patch.
Primals en motes zullen binnenkort ligt in prijs verlagen (droprate is gestegen)
ook nieuwe recipees zijn er bij gekomen voor professions. _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Mei 2007 11:55:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 24 Mei 2007 13:35:35 Onderwerp: |
|
|
Het staat niet in de patch notes, maar ik had ook vernomen dat de epic bs wapens van level 70 minder primals etc. nodig hebben. Oftewel, joepiedepoepie ^^
Alleen jammer dat fury warriors nou ALWEER een hele dikke nerf hebben gekregen  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Skystormer Site Moderator
|
Geplaatst: 24 Mei 2007 15:46:37 Onderwerp: |
|
|
Enkele skills van de warriors zijn omlaag gehaald.
Ook de Adamantite armor set voor blacksmiths wordt lastiger te maken. _________________ Level 68 NE Warrior (fury build)
Enchanting 312/375
Tailoring 322/375
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 25 Mei 2007 08:33:03 Onderwerp: |
|
|
Sky, die 280% mount was er al. Nu zijn er alleen twee speciale versies bijgekomen ^_^.
Maaaarrrrrr...Druids kunnen nu wel hun 280% epic flightform krijgen. (Go Debby en Moon, jullie zijn de beste!).
Balance druids zijn gelukkig niet generfd. Wel een beetje gebuffd! M'n Insect Swarm doet meer damage FEEST!..
Feral wel weer een beetje generfd. *Cries, Debby...Daar gaat ons arena team *
Sorry Marakoen warriors verdienen een dikke buff...Want ze zijn gewoon ?berslecht
Njah voor de rest wat vage dingetjes in-game. Zoals de 'legendary' enchants . vanaf nu zijn alle enchants in /2 Trade channel - oranje gekleurd.
Ik vond het zelf wel superhandig, dat je sindskort kan zoeken in je profession screen. Ik heb zelf Leatherworking, en als ik dan een bepaalde pattern zocht; moest ik heel de lijst afgaan. Nu kan je gewoon lekker zoeken.
Dus; wel een goede patch naar mijn mening. (Alleen m'n CT_Mod deed raar! Wordt vast wel gefixd). _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 25 Mei 2007 08:38:24 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | | Maaaarrrrrr...Druids kunnen nu wel hun 280% epic flightform krijgen. (Go Debby en Moon, jullie zijn de beste!). |
en moeten daar nog steeds 5000G betalen voor hun 300 ridingskill....
*lagt Debby en Moon uit*
dan zouk liever dat kleine beetje extra geld er ook nog wel voor neertellen, om niet als een paarse kraai door de lucht te hoeven vliegen.
of je gaat gewoon voor die uber vette netherdrake _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 25 Mei 2007 08:40:16 Onderwerp: |
|
|
| pacific schreef: | | Moondawn schreef: | | Maaaarrrrrr...Druids kunnen nu wel hun 280% epic flightform krijgen. (Go Debby en Moon, jullie zijn de beste!). |
en moeten daar nog steeds 5000G betalen voor hun 300 ridingskill....
*lagt Debby en Moon uit*
dan zouk liever dat kleine beetje extra geld er ook nog wel voor neertellen, om niet als een paarse kraai door de lucht te hoeven vliegen.
of je gaat gewoon voor die uber vette netherdrake |
Ok? ok?. Je hebt gelijk...die 5000 gold had ik niet verwacht. MAARRRR wij hebben wel al in totaal 2000 gold bespaard op de flying mounts!.
Dat is meer dan de paladin en warlock, met hun 'gratis' mount. (En Doosje, nu niet gaan bitchen dat je 70s moet betalen ) _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 25 Mei 2007 16:25:31 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | Sorry Marakoen warriors verdienen een dikke buff...Want ze zijn gewoon ?berslecht
Njah voor de rest wat vage dingetjes in-game. Zoals de 'legendary' enchants . vanaf nu zijn alle enchants in /2 Trade channel - oranje gekleurd. |
Ten eerste, niet alleen enchants zijn oranje, ook andere craftings. In ieder geval, ik heb ook LW crafts oranje gezien.
En warriors blijven generfed worden. Soms ook indirect door bijvoorbeeld feral buffs de patch voor TBC live ging. Ik vind het supergeil voor de ferals dat ze eindelijk ook echt heel goed kunnen tanken. Maar ze zijn nu echt vaak beter dan warriors
En dan wordt onze DPS tree ook nog eens generfed. Ik begin me af te vragen of blizzard hun eigen classes wel snapt.. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|