FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fantasy Fighting
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Spelletjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Skystormer
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 17:27:53    Onderwerp: Fantasy Fighting Reageren met citaat

Ok je wil je botvieren op iemand...... Hier kan het.
Er zijn geen regels behalve dat het om humor gaat en dus geen echte verwensingen.
Je kan alleen iemand aanvallen die ook al binnen in de ring (door in dit topic te posten), auch ik voel me nu al target Twisted Evil

Verzin een zo'n maf mogelijke aanval (liefst 1 met waarmee je jezelf meer pijn doet dan iemand anders) om iemand aan te vallen. Je kunt niemand zo ver heen krijgen dat ie theoretisch niet meer zou kunnen meedoen. Wapens kunnen verzonnen worden en alles kan als wapen gebruikt worden. Very Happy
Het effect van een aanval mag je als aanvaller niet zelf posten, dit moet de verdediger zelf doen, gaat hij voor de klap of kan hij nog iets leuks met de aanval??
Nou daar komt het eerste slachtoffer, maak het lekkker makkelijk Very Happy

Ik stap in de ring, verdwaald kijk ik rond en zie niemand. Dus ga lekker op m'n ??nwieler rond fietsen.
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken

Geplaatst: 12 Feb 2007 17:27:53    Onderwerp:

Terug naar boven
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 19:11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Als toeschouwer kijk ik naar het eenzame jongetje dat op zijn eenwieler rondrijdt. Ik gooi hem voor de moeite een euro toe, maar per ongeluk valt ook het doosje punaises uit mijn jaszak.
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ik land net met mijn parachut op de plaats van..........(nog niet beshikbaar) land. val ik op een belg die daar net aan het graven is..... hij schrikt ervan en valt op een grote ronde bal. die de kand van het zielige kindje inrolt. *mischien wel eroverheen*
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

De bal inclusief de belg, rollen met grote snelheid de kant van het zielige kindje op! Het doosje punaises klapt open, en de belg en skystormer rollen door de doos met punaises. Ze rollen terug richting het gat waar de belg aan bezig was.
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok dit gaat fout: Zal de trend zetten:

Van mijn eenwieler vallend voor de euro, zie ik Micha zijn parachute opruimen, ook zie ik daar achter hem een spijkerbed staan. Snel pak ik mijn ventilator en zet die op volle kracht richting Micha,
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
micha
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:41:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ik hoor iets achter me.... kijk om.... zie een gigantisch spijkerbed mijn kant opkomen. probeer te bukken. het spijkerbed mist me lichaam... maar niet me hoofd. de pinnen rammen met alle geweld in me ogen..... auch....... ik val achterover met het spijkerbed. de spijkers breken af. maar blijven in me ogen hangen. ik ben blind maar huil niet omdat ik zon kerel ben.. en omdat ik zon goede oren heb hoor ik dat er op 10 m. een ventilator staat te brullen. ik zet de ventilator richting moondawn en gooi er 100 kuikentjes voor.....
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 20:49:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoor een gigantische knal achter me. Ik zie micha 10 meter verder op staan, hij staat te wankelen op zijn benen. Ik roep hem maar hij hoort me niet. Dan zie ik dat zijn ogen uit zijn oogkassen hangen.
Dan zie ik ineens een stuk of 100 kuikentjes op me af komen....Nee wacht, het zijn geen kuikentjes. Het zijn geelgeverfde mini-samuraizwaarden met donzige handvaten! Ik kan nog net op tijd wegspringen maar ondertussen word ik geraakt door een van de zwaarden. Ik werd precies in mijn kuit geraakt terwijl ik wegsprong, het vlees hangt eraf, en je kan precies mijn botten zien. Dit zal hem berouwen! En dit allemaal door dat jongetje dat op zijn ??nwieler fietste! Uit mijn broekzak haal ik een kanon, en ik stop de samuraizwaardjes erin. Ik zoek mijn aansteker maar ik kan hem niet vinden. Ik zie een flesje olie en lucifers liggen. Terwijl ik het kanon aan wil steken, valt de fles olie om, en mijn hele lichaam zit onder de olie. Ik hoop maar dat ik het kanon kan aansteken zonder dat ik een vonkje over me heen krijg.
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2007 23:32:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zie Moon klunzig staan doen met wat steentjes, en ik denk laat ik em helpen. Ik pak mijn mini hefboom, zoek een zware rots. richt op Moon, en spring aan de ene kant op de hefboom met vol gewicht.

De steen vliegt met een rotvaart de lucht in, en met rotvaart bedoel ik niet positief de vaart was echt rot. Hij gaat de lucht in en valt meteen op de grond, mij de lucht inslingerend richting moon, als dat maar goed gaat met al dat ijzerwerk aan me.
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
Moondawn
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 23:07:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben bang dat ik mezelf in de brand steek, met mijn kleding nog steeds volledig onder de olie, en met de lucifer en het doosje in mijn hand. Ik m?et Micha gewoon terugpakken, en ik wil het kanon afsteken.
Ik strijk met de lucifer langs het doosje en het begint te branden. Voorzichtig breng ik hem naar het aansteeklont van het kanon. Plots zie ik een grote boom mijn kant op komen en hoor ik een harde schreeuw. Ik zie Skystormer uit de lucht stormen ((*haha! die is goed verzonnen he!*)) Aan zijn lichaam hangt een ??nwieler, en een aantal ijzeren werken die ik niet herken. Het gebeurd allemaal in een flits. Ik krijg een gigantische klap voor mijn kop, en ineens word alles zwart. Terwijl de ijzeren pinnen die sky bij zich droeg, in mijn lichaam boren, voel ik het warm worden.
Ik besef kort daarna dat mijn kleding al in brand staat. Ik voel mezelf levend verbranden, en ik raak in paniek. Ik gooi de fles olie om, en plots staat alles in brand. Ik zoek naar de brandblusser, en heb hem gevonden. Eerst verlos ik mezelf van de hitte door met de brandblusser op me te spuiten.
Ik zie niet goed waar sky zit, dus leek het me een goed plan om een aantal brandblussers te gooien.
Ik haal uit mijn tas, een stuk of 20 zware, metalen brandblussers. Ik gooi ze stuk voor stuk naar binnen. Eerst even de borgpinnen eruit halen...Nu maar hopen dat daar binnen alles goed gaat.
Dan zie ik ineens dat ik in het verkeerde vakje heb lopen kijken in mijn tas. Door de hitte heb ik het vast verkeerd gezien; ik heb geen brandblussers naar binnen gegooid, maar handgranaten!
Site Moderator

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 17:45:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Als laatste redmiddle, trek een lading ......... marshmellows tevoorschijn. Begon net honger te krijgen, en met dat vuur zijn ze snel klaar. Lekker marshmellows in het vuur houden, plots uit het niets een lading granaten vliegen me kant op. Ik gooi me marshmellow stokjes (speciale stokjes gemaakt van zware metalen, is oh zo gezond dan) de lucht in, en spring snel uit het vuur.
Cooking 334/375
First Aid 375/375
Fishing 233/300
Terug naar boven
jelle
Korporaal

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 14:02:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kom binnenscheuren in me lambo ik knal tegen de ring vlieg door de voorruit en land in het kanon ineens is alles donker ik word naar buiten geschoten richting de ventilator de ventilator blaast me weerterug ik knal ergens tegenaan en wat ik me herinner is .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjorsiehj
Sergeant

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 20:24:34    Onderwerp: Reageren met citaat

K kom rustig binnenlopen met een nucleaire raket op me schouder en schiet em weg k word weggeblazen in de richting van.....

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jelle
Korporaal

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 22:33:39    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn lambo en vliegt naar binnen je trapt per ongeluk het gaspedaal in en rijd me over en rijd met 250kmh op moon af
Terug naar boven
Chojinselur
Soldaat

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2007 19:41:12    Onderwerp: Reageren met citaat

toen liet de almachtige Chojin een dikke scheet en werden jullie allen wakker.... Wink
Terug naar boven
jelle
Korporaal

BerichtGeplaatst: 2 Mrt 2007 09:50:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ik word wakker... met bandensporen over mijn gezicht ik sta op en denk van m?n wat een stank zeg ik pak een gasmasker uit mijn tas en doe hem om en zet een zonnebril op vanwege het vuur zo dat kijkt wat makkelijker dan haal ik ff een tank uit me rugzak en stap erin ik schiet een energiekogel naar choijn want die scheet stonk wel h??l ?rg zeg en dan gaat het fout het kanon staat per-ongeluk de andere kant op gericht en dan....
Terug naar boven

Geplaatst: 2 Mrt 2007 09:50:21    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Spelletjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: