| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 15 Aug 2007 09:26:38 Onderwerp: De eerste Karazhan-run! |
|
|
Heee mensen...!
Het is dan eindelijk zo ver! Onze eerste Karazhan run is geschied . Dinsdagavond 15 augustus zijn we naar de toren in Deadwind pass geweest, maar dat liep niet geheel vlekkeloos . Doordat Debby en Gnomemax al eens eerder die week naar Karazhan waren geweest met een andere groep, waren er een aantal misverstanden.
Gnomemax kon sowieso niet meer met ons mee, doordat hij met de andere group 2 bosses had gekilled (en dan wordt je instance gesaved, en kan je alleen nog maar met diezelfde group mee naar de raid, totdat de instance wordt gereset).
Debby was ook met een andere group meegeweest, en op een duistere manier is bij haar ook de instance gesaved. We hebben Debby leider van de raid gemaakt, zodat we toch nog naar binnen konden, nadat Gnomemax was vervangen door Pwnix.
De 'originele' group van Debby had echter de eerste boss al gekilled, dus die konden wij niet meer killen.
Helaas pindakaas, maar als die-hard raiders ( ) zijn de vliegende hollanders gelijk doorgegaan naar de tweede baas.
Het was de bedoeling dat we allemaal even de sfeer zouden proeven van het raiden met TFD, en dat is zeker gelukt! Het ging erg goed, we hebben alle trash-mobs tot Moroes kunnen killen.
Het was voor (bijna) ons allemaal de eerste keer dat we in Karazhan waren, dus dat we al die trashmobs hadden gekilled is een goede prestatie!
We zullen binnenkort veel meer raids gaan organiseren, en naar aanleiding van gisteravond, heb ik er volle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen .
Het was hartstikke gezellig, en iedereen is weer wat wijzer geworden. Op naar de tweede run, en mogen er nog veel runs volgen!
Greets Moon.
P.s. Hier nog een leuk fotoo'tje voordat we de instance ingingen! (Excuus voor de grote kip op de voorgrond... )
|
 |
|
Geplaatst: 15 Aug 2007 09:26:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 15 Aug 2007 10:15:48 Onderwerp: |
|
|
De "grote kip" op de voorgrond is niet erg maar waarom staat Pwnix helemaal achteraan? _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 15 Aug 2007 15:14:04 Onderwerp: |
|
|
Je kan echt merken wie er weer graag gezien wil worden en alle aandacht op zichzelf wilt vestigen  _________________
375 Mining/375 Skinning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kaisernero Soldaat

|
Geplaatst: 15 Aug 2007 15:48:45 Onderwerp: hhehehh |
|
|
Het begin is er en het einde is nog laaaaaaaaaannnnnnnnnnnnngggg niet in zicht
Ben blij dak er bij ben geweest, vond aan elkaar wennen best meevallen, denk dat het eigenlijk best goed ging.
Alleen moeten we voordat we echt gaan starten een aantal dingen met elkaar goed overleggen.
Zoals de loot! anders krijg je binnen de gezellig en saamhorigheid die er nu heerst scheuren en dat moeten we ten aller tijden zien te voorkomen.
Maar nogmaals was super..... _________________ Let the healing begin, kaiser is on the move! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 15 Aug 2007 16:13:03 Onderwerp: ^^ |
|
|
was een leuke run, ging echt goed:P en idd jamemr van dat attun al dood was want die hadden we kunnen hebben^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Silkey Soldaat

|
Geplaatst: 15 Aug 2007 17:58:30 Onderwerp: |
|
|
Hey mensen,
Ik vond het super om weer eens te raiden.
Was een lange tijd geleden...
We gaan de goede kant op _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vortigus Soldaat 2e Rang

Geregistreerd op: 28 Jul 2007 Berichten: 28 Woonplaats: Kartonnen Doos onder de Erasmusbrug
|
Geplaatst: 16 Aug 2007 00:02:46 Onderwerp: |
|
|
ik heb nog gezocht op de site maar is er een lijst met ploegen want ik ben nu 2 keer met een andere guild wezen raiden in Karazhan maar iets meer duidelijkheid zou ook fijn zijn want ik wil ook wel eens een keer met jullie natuurlijk en btw jongens gefeliciteerd met de eerste run hoop dat we de volgende keer met zn allen kunnen  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kaisernero Soldaat

|
Geplaatst: 16 Aug 2007 06:58:11 Onderwerp: Idd |
|
|
| Vortigus schreef: | ik heb nog gezocht op de site maar is er een lijst met ploegen want ik ben nu 2 keer met een andere guild wezen raiden in Karazhan maar iets meer duidelijkheid zou ook fijn zijn want ik wil ook wel eens een keer met jullie natuurlijk en btw jongens gefeliciteerd met de eerste run hoop dat we de volgende keer met zn allen kunnen  |
Misschien is het inderdaad goed en duidelijk om de groep te vermelden op site/forum.
Dat is voor iedereen duidelijk en beter, en tevens een loot systeem vermelden zodat iedereen vtv. weet waar hij/zij aan toe is.....
grazie  _________________ Let the healing begin, kaiser is on the move! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 23 Aug 2007 09:51:06 Onderwerp: |
|
|
En wie mist het weer eens vanwege zijn vakantie
Volgende keer ben ik mee, en zorgen we er voor dat iedereen mee kan :p _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|