| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vortigus Soldaat 2e Rang

Geregistreerd op: 28 Jul 2007 Berichten: 28 Woonplaats: Kartonnen Doos onder de Erasmusbrug
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 17:03:07 Onderwerp: Er was eens..., een groep mensen |
|
|
Zoals de titel al zegt er was eens een groep mensen die ook wel bekend staan als The Flying Dutchmen.
en voor deze mensen ben ik niet te beroerd om eens wat te organiseren qua Guildmeeting om een dag wat leuks te doen met z'n allen zeg maar.
Maar daar heb ik wat hulp bij nodig...
Post hieronder je idee?n over wat je leuk lijkt om te doen en ook wat voor afstand je wilt/kan reizen, want ik wil graag dat iedereen die mee wilt ook mee kan natuurlijk.
bv. ik vind Paintballen wel tof maar ja ik kan het natuurlijk niet maken om jullie bont en blauw te schieten kan je niet meer gamen namelijk als ik 10 schoten op je kont heb gelost
wat mij ook gezellig lijkt is bv een dag naar de Efteling of whatever, you name it.
Post zoveel mogelijk opties en na jullie reacties kan ik dan richtlijnen trekken en eventueel een Poll maken.
Groetjes en /salute Kevin aka Vort _________________

Laatst aangepast door Vortigus op 27 Sep 2007 20:48:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 17:03:07 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 20:19:11 Onderwerp: |
|
|
ik vind het echt goed van je dat je dit inigitief doet,
maar verder kan ik wel in de buurt blijven. en ik moet jullie wel kunne vertrouwen ^^. _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vortigus Soldaat 2e Rang

Geregistreerd op: 28 Jul 2007 Berichten: 28 Woonplaats: Kartonnen Doos onder de Erasmusbrug
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 20:47:49 Onderwerp: |
|
|
| micha schreef: | ik vind het echt goed van je dat je dit inigitief doet,
maar verder kan ik wel in de buurt blijven. en ik moet jullie wel kunne vertrouwen ^^. |
ik en een paintballgun gaan goed samen hoor Rido vertrouwen tuurlijk maar ik vroeg om suggesties gaarne deze dan ook te geven  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
superelfie
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 20:50:20 Onderwerp: karting |
|
|
hey ik zou bijvoorbeeld voor degenen die dicht bij kortrijk wonen,zou k daar wel graag eens gaan karten als dat kan,zou wel tof zijn met paar mensen van de guild gaan karten fzo!!
 _________________ ik weet momenteel geen naam dus ja.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Turok20310 Soldaat
|
Geplaatst: 27 Sep 2007 20:53:35 Onderwerp: |
|
|
Lekker paintballen in Sparenwoude, voor degene die dat kennen
Ik weet niet echt hoever ik dan zou mogen ligt eraan, dus als we een idee hebben laat het weten dan zie ik wel of ik kan.
Paintballen heb ik nog nooit gedaan dus wil ik wel doen, ik ben natuurlijk ook in voor andere dingen of  _________________ Is eigenlijk: GNOMEMAX
GNOMES RULEZZ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 27 Sep 2007 21:18:27 Onderwerp: |
|
|
Ik ga dus echt niet paintballen....Ik ben een vrouw...wat heb ik daar te zoeken?
Ik vind het zelf gewoon cool om in de Efteling als 'The Flying Dutchmen' met zijn allen in de nieuwe attractie The Flying Dutchmen gaan zitten
(P.S. ik vind paintballen te jongensachtig..en aangezien ik denk ik het enigste meisje zal zijn die mee gaat ) _________________
375 Mining/375 Skinning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vortigus Soldaat 2e Rang

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 02:50:17 Onderwerp: |
|
|
| Debby schreef: | Ik ga dus echt niet paintballen....Ik ben een vrouw...wat heb ik daar te zoeken?
Ik vind het zelf gewoon cool om in de Efteling als 'The Flying Dutchmen' met zijn allen in de nieuwe attractie The Flying Dutchmen gaan zitten
(P.S. ik vind paintballen te jongensachtig..en aangezien ik denk ik het enigste meisje zal zijn die mee gaat ) |
Ik ben een keer totaal gepwned met Paintballen door een dame Deb dus maar ja dat van de Efteling lijkt me wel vet ja ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 08:55:01 Onderwerp: |
|
|
Alleen jammer dat het een beetje ver weg is voor sommige mensen. Maar anders kan ik misschien wel rijden ofzo. Of anders dat we al een slaapfeestje doen bij iemand die in een gigantisch landhuis woont ofzo (niet ikke dus mijn moeder wordt gek als hier opeens 12 jongens rondlopen ) _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
shanyah Korporaal

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 09:24:28 Onderwerp: |
|
|
debby de flying dutchmen is dit gehele seizoen gesloten omdat hij niet goed werkte dus dat gaat helaas niet.. verder zou ik kijken in de buurt van utrecht en omgeving ofzo aangezien de guildies uit heel nederland komen zou ik het op zijn minst een beetje centraal houden.. en paintballen lijkt mij ook wel leuk nog nooit gedaan =D en vort als je mij op mijn kont raakt dan kun je wel wat terug verwachten =D
groetjes _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 15:03:59 Onderwerp: |
|
|
Als het paintballen word, dan richt iedereen natuurlijk op mijn kont
(toch Vorti??? ) _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 28 Sep 2007 15:49:42 Onderwerp: |
|
|
paintballe is wel leuk,
maar het is denk ik meer de bedoeling dat we gewoon gezellig iets gaan doen
beetje buurten en zuipen
en dus niet elkaars kont bont en blau schieten
maare als je het ergens doet moet je wel zorgen dat je er met OV kunt komen.
ik vind een pretpark altijd goed ^^ _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 28 Sep 2007 16:45:16 Onderwerp: |
|
|
Ik houd van de Efteling.
Papier hier word ik helemaal happy van. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vortigus Soldaat 2e Rang

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 19:24:20 Onderwerp: |
|
|
| Debby schreef: | Als het paintballen word, dan richt iedereen natuurlijk op mijn kont
(toch Vorti??? ) |
HELL YEAH!  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kaisernero Soldaat

|
Geplaatst: 28 Sep 2007 19:32:43 Onderwerp: Maakt me niet uit wat..... |
|
|
Helaas doet mijn internet heel vreemd op het moment dus damn damn weinig of maar heeeeellllll errrrug kort online:(
Maar wat ik nou ff kwijt wilde kev, deb en de rest.....
Ik ga mee......
Koning, keizer admiraal NERO kenne ze allemaal  _________________ Let the healing begin, kaiser is on the move! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
superelfie
|
Geplaatst: 28 Sep 2007 19:45:49 Onderwerp: duinrell |
|
|
Nu het woord pretpark gevallen is,kunnen we misschien eens naar duinrell gaan,een leuk pretpark voor jong en oud,ergens in wassenaar tegen Den haag  _________________ ik weet momenteel geen naam dus ja.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Sep 2007 19:45:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |