| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 15 Nov 2007 01:41:32 Onderwerp: Nieuwe rangen! |
|
|
1 Guild Leader - Moondawn
Rechten: Promoten / Demoten. Kicken / Inviten. Public + Officer Note. Guild Control
Co Guild-master
Alleen de meest betrouwbare en informatieve mensen komen in aanmerking voor een co-GM functie. Mensen die een groep kunnen begeleiden en problemen kunnen oplossen. Ze zijn veel bezig in de guild, en kunnen als aanspreekpunt worden beschouwd.
Ze beschikken over alles wat de Generalen ook hebben.
Rechten: Promoten / Demoten. Kicken / Inviten. Public + Officer Note.
Generaal
Mensen die echt interactief in de guild bezig zijn. Daaronder valt dus alles wat met de guild te maken heeft. Ventrilo, Guildbank, Forum(Website), Guildchat, Instances met de guild. Niet te beroerd om als het nodig is te helpen. Deze mensen zijn vaak online.
Rechten: Public Note, Guild Chat.
Kapitein
Gezellige mensen, die leuk in de guildchat bezig zijn. Niemand irriteerd zich aan de kapitein. Deze rang zit al een tijdje in de guild, en is ook niet te beroerd om te helpen. Deze rang is meer voor de casual spelers, die veel spelen. De stuurman is positief 'aanwezig' in de guildchat.
Rechten: Public Note, Guild chat.
Stuurman
Deze rang krijgen de Soldaten, die goed gedrag vertonen. Onder goed gedrag valt alles in de guildchat en instances. Dit zijn de mensen die af en toe online zijn, en gezellig meedoen in de chat, maar niet actief in het instancen en andere guild-activiteiten.
Rechten: Guild Chat
Soldaat
Zo snel als een Dekzwabber goed gedrag vertoond, wordt hij/zij gepromoveerd naar soldaat...Dit is minimaal een week nadat deze persoon is ge?nvite, en dit kan oplopen tot maximaal een maand.
Hierna worden de soldaten gepromote naar Stuurman.
Rechten: Guild chat.
Dekzwabber
Nieuwe mensen in de guild, alleen de eerste week tot maand na toelating. Zo kunnen we goed zien wie er nieuw zijn in de guild. Op goed gedrag wordt deze persoon gepromoveerd naar Stuurman. Als men na een maand nog niet gepromoveerd is, volgt er een guildkick.
Rechten: Guild chat.
Schandpaal
Geen mogelijkheid tot interactie in de guild. Dit als de guildie zich slecht gedraagt.... Onnodig uitschelden van anderen bijvoorbeeld.
Rechten: Niets _________________

Laatst aangepast door Moondawn op 31 Dec 2007 18:57:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Nov 2007 01:41:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 15 Nov 2007 08:38:39 Onderwerp: |
|
|
ziet er ckr vet uit. maar miss handig om ook een alt/officir alt rank in te voeren aangezien er veel mensen zijn met alts in de guild.
is maar een idee  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 15 Nov 2007 09:29:42 Onderwerp: |
|
|
er is ook een alt rank, maar deze staat niet weergegeven in dit topic. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dithje Korporaal

Geregistreerd op: 14 Feb 2007 Berichten: 77 Woonplaats: Bij Den Bosch
|
Geplaatst: 16 Nov 2007 00:33:18 Onderwerp: |
|
|
Ja hoor, daar is dithje weer!
Weet je, helemaal goed dit systeem.....alleen, ik vind dat je zoiets niet moet koppelen aan wel of niet veel aanwezig zijn.
en wat is veel en wat is niet veel?
beetje concretiseren kan geen kwaad....
Ik vind mijzelf bijvoorbeeld weer wel veel beter bezig als de functie stuurman die ik nu heb....
Iemand met kapitein achter zijn naam heb ik zelfs nog nooit gezien, ik weet nu nog niet eens zijn naam.
ik vind het dus een beetje vaag systeem...
alweer pissen edwin en ik buiten de pot.
Daar mag ook wel eens iets aan gedaan worden...
p.s: moet wel kritisch blijven natuurlijk... _________________ Just Dith It! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 16 Nov 2007 00:39:05 Onderwerp: |
|
|
hoi dith,
Zoals in de message al staat is alles nu nog even onder voorbehoud en wordt aan alles nog gewerkt.
Een dezer dagen zal alles precies zo zijn zoals wij willen. Er wordt nu dus nog aan gewerkt. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
bladeshaen
|
Geplaatst: 16 Nov 2007 02:16:31 Onderwerp: |
|
|
| heel goed idee moon |
|
| Terug naar boven |
|
 |
eltharion Korporaal
|
Geplaatst: 20 Nov 2007 19:42:25 Onderwerp: |
|
|
ziet er allemaal netjes uit!! _________________ If it ain't dutch... it ain't much. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 20 Nov 2007 22:18:01 Onderwerp: |
|
|
ik zit nog een beetje met dat generaal en kapitein beetje wazig nog. _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 21 Nov 2007 10:58:45 Onderwerp: |
|
|
Ben het een beetje met Dith eens, zijn al heel wat daagjes voorbij en ben nog steeds stuurman. Dat ik door inactiviteit geen generaal meer ben dat snap ik, maar stuurman? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Delomir Soldaat
|
Geplaatst: 21 Nov 2007 13:54:54 Onderwerp: |
|
|
Ik snap het verschil tussen Kapitein en Generaal niet helemaal, ze hebben namelijk precies dezelfde rechten.
Dith, ik denk dat ik de persoon ben met kapitein rank die je nog nooit gezien hebt? Whisper me een keer ingame, ben best wel vaak online. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dithje Korporaal

|
Geplaatst: 21 Nov 2007 21:59:15 Onderwerp: |
|
|
he, fijn dat ik wat bijval krijg
Mara en ik zijn erg gezellig in de guild chat als we er zijn
En we willen echt wel helpen, toch?
Ik help de alts van de verschillende mensen wel eens met al mijn verschillende, en voor dit guild lage level, alts en char.
Dus, ik vind dat wij goed bezig zijn en al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang bij het guild zijn.
Daar valt ook wat voor te zeggen, voel me haast de inboedel van het guild, haha.
x _________________ Just Dith It! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dithje Korporaal

|
Geplaatst: 21 Nov 2007 21:59:49 Onderwerp: |
|
|
Enne, delomir! Ik ga je een keer /w! lol  _________________ Just Dith It! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 22 Nov 2007 00:12:09 Onderwerp: |
|
|
Hey, even een antwoord @ Delomir
De verschillen tussen Kapitein en Generaal zijn nog niets. Net als Soldaat en Stuurman, niet echt veel.
Het is alleen voor de co-GM's een indicatie. Later kunnen er natuurlijk nog wel enige privileges bijkomen.
@ Dithje:
Helaas geen plek meer voor de rang 'Guildmascotte' .
Maar toch even een antwoord waarom sommige mensen w?l die hogere rang krijgen, en sommigen niet.
Alleen gezellig kletsen in de guildchat is natuurlijk niet genoeg om een hoge rang te verdienen. En sommige mensen die minder lang in de guild zitten hebben een hogere rang, mede doordat ze vaker instances doen, en / of op ventrilo zitten. Zich wat meer 'mengen' in het spel.
Natuurlijk wegen we het sociale gedeelte ook erg zwaar af, en daar hebben we ook rekening mee gehouden Dith ^^. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 11:51:35 Onderwerp: |
|
|
| Moondawn schreef: | @ Dithje:
Maar toch even een antwoord waarom sommige mensen w?l die hogere rang krijgen, en sommigen niet.
Alleen gezellig kletsen in de guildchat is natuurlijk niet genoeg om een hoge rang te verdienen. En sommige mensen die minder lang in de guild zitten hebben een hogere rang, mede doordat ze vaker instances doen, en / of op ventrilo zitten. Zich wat meer 'mengen' in het spel.
Natuurlijk wegen we het sociale gedeelte ook erg zwaar af, en daar hebben we ook rekening mee gehouden Dith ^^. |
Daar wil ik dan toch bij zeggen dat ik me een beetje buiten de boot voel vallen. Ik snap net zo goed als ieder ander dat ik nogal inactief ben de laatste tijd, maar helaas, studie gaat voor. Daarnaast als ik online ben is het enige wat ik doe instance's runnen dus ik heb het idee dat ik wel degelijk actief ben op dit vlak. Hetzelfde vind ik voor Dith gelden.
Het is jammer dat mensen die zo lang zoveel voor de guild gedaan hebben die het even wat drukker hebben buiten WoW meteen zo benadeeld worden. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 22 Nov 2007 12:35:06 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | Moondawn schreef: | @ Dithje:
Natuurlijk wegen we het sociale gedeelte ook erg zwaar af, en daar hebben we ook rekening mee gehouden Dith ^^. |
Daar wil ik dan toch bij zeggen dat ik me een beetje buiten de boot voel vallen. Ik snap net zo goed als ieder ander dat ik nogal inactief ben de laatste tijd, maar helaas, studie gaat voor. Daarnaast als ik online ben is het enige wat ik doe instance's runnen dus ik heb het idee dat ik wel degelijk actief ben op dit vlak. Hetzelfde vind ik voor Dith gelden.
Het is jammer dat mensen die zo lang zoveel voor de guild gedaan hebben die het even wat drukker hebben buiten WoW meteen zo benadeeld worden. |
Ik vind niet dat je benadeeld word. Je gaf zelf al aan toen je weer pas online kwam: "Wie zijn jullie allemaal? Ik ken al die namen niet?!". Het gaat er niet alleen om hoe je tegenover de guildmasters staat, maar ook hoe je algemeen bekend staat in de guild.
En nog even in het algemeen:
Dat de rangen nu klaar zijn betekent niet dat er niet gepromote zal worden. Rangen zijn er juist om je reputatie te verbeteren en over verloop van tijd veranderd dit natuurlijk. Als je een lage rang hebt, ga jezelf dan eens na hoe dit precies komt...En verbeter deze punten  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Nov 2007 12:35:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
|