| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 11:09:39 Onderwerp: Jou muzikaliteit? |
|
|
Ik ben wel eens benieuwd wat voor muzikale mensen we hier in de guild hebben, met verborgen talenten.
Ik zelf speel al 8 jaar jazzpiano, heb vorig jaar mn C diploma cum-laude gehaald . Ik speel ook in een Jazzbandje, en daar doe ik vooral piano en Fender Rhodes (check google), ook doe ik soms de tweede stem zingen, in de achtergrond.
Vertel, doen jullie nog iets meer aan muziek of blijft het bij zingen onder de douche?
Groetjes Moon _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 11:09:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
nickman Sergeant
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 07:32:04 Onderwerp: |
|
|
ik heb geen talent in de muziek,
het lijkt me wel leuk maar ik kan er niks van  _________________ genees
lvl 38
human priest
blacksmitting & minning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 13:42:36 Onderwerp: |
|
|
ik heb (bariton,cornet,trompet) gespeeld maar was er in geen goed
nu zing ik wel sta bekent als macro bostato. weet niet of jullie me kenne. pas geleden nog rood gezongen lol geintje  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 24 Feb 2007 11:24:48 Onderwerp: |
|
|
Ik speel zelf voornamelijk de drums. Rock is mijn specialiteit maar ik duik tegenwoordig in het diepe en probeer de jazz uit wat mij in mijn ogen sterk verbetert. Ik heb mijn B-diploma gehaald qua klassiek slagwerk en zit met mijn drumwerk al op C-niveau (volgens mijn leraren) maar moet alleen de xylofoon nog even onder de knie krijgen
Ik speel ook wat piano, maar dat heb ik mezelf voornamelijk aangeleerd om te kunnen componeren waar ik veel van mijn tijd en plezier in kan stoppen.
Ik volg ook muziek als hoofdvak in mijn Havo opleiding. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Maeglynn Soldaat

Geregistreerd op: 26 Mrt 2007 Berichten: 14 Woonplaats: Zevenaar / Oosterhout NB
|
Geplaatst: 3 Apr 2007 08:43:17 Onderwerp: |
|
|
Ik speel al 13 jaar dwarsfluit (heb mn D-diploma al ongeveer 3 a 4 jaar geleden gehaald) en al 6 jaar piano, beide heb ik geen les meer voor maar ik speel nog wel in een orkest met dwarsfluit. Oh heb ook nog een jaar gitaarles gehad maar dat werd toch iets teveel.
Ik wilde t liefst nog naar conservatorium maar moet eerst nog even kijken of dat gaat lukken  _________________ Maeglynn
Level 28 Human Mage
Skinning 151 / Herbalism 48
Andere chars: Zelysaha |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elessar Soldaat
|
Geplaatst: 3 Apr 2007 08:53:20 Onderwerp: |
|
|
Hehe ik leef voor muziek! Maar ben zelf jammergenoeg niet talentvol genoeg om het te doen  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 4 Apr 2007 09:18:58 Onderwerp: |
|
|
| Maeglynn schreef: |
Ik wilde t liefst nog naar conservatorium maar moet eerst nog even kijken of dat gaat lukken  |
Zullen we samen auditie doen ^^  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|