| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Nov 2007 11:46:10 Onderwerp: Totale verhaal (deel 3) |
|
|
Omg, ik voel me in het volgende verhaal ernstig misbruikt...Ik vind wel dat we er met zn allen iets leuks van hebben gemaakt
Iedereen mocht 3 woorden gebruiken, en omstebeurt zeggen...
Ok?, schrik niet...Het is 16+...
'Het is geel en als je er op gaat staan wordt het rood'......Een kuikentje.
""In the barrens stond ooit eens een oude orc, die nogal onrustig rond stond te staren, want er kwamen ally?s vanuit de verte aangerend. Ze leken niet bepaald ge?nteresseerd in de ouwe orc, die agressief naar Oggrimmar belde en tegen zijn bondgenoten vertelde wat hij had gezien: ?Nou, ik zag vandaag bij de slager een lelijke moonKIP geslacht worden, hij heette Moondawn, het was zielig, maar zijn verdiende centen werden nu op het aanrecht gelegd. De orc slager hakte toen zijn hoofd doormidden en verdeelde het over de hongerige orcs die bij de bloedende moonkin stonden te dansen.
Maar plotseling waren we weer terug aangekomen bij de invasie van de alliance bij crossroads. De orcs verdedigden en wonnen gemakkelijk van de gehandicapte alliance met Rido. Samen waren ze lang en gelukkig gescheiden. Dit alles gebeurde heel lang totdat Rido het niet meer kon houden. Hij vocht tegen zijn schaduw en overwon?OFC.
De volgende dag had hij spijt dat hij de huilende Moondawn niet had geholpen, omdat hij Moon eigenlijk wel een lieve aardige, gezellige met een grote kippenjas. Maar het was niet echt sexy, die kippenjas, omdat het ernstig leek op een bebloede kuikenjas. Daarom deed boomkip een vreemd dansje."" _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Nov 2007 11:46:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Nov 2007 11:47:19 Onderwerp: |
|
|
?n wat is nu de moraal van dit verhaal? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 19 Nov 2007 18:14:00 Onderwerp: |
|
|
wordt geen moonkin, die zijn niet geliefd  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Nov 2007 18:39:44 Onderwerp: |
|
|
| micha schreef: | wordt geen moonkin, die zijn niet geliefd  |
Jij wilde nog kinderen krijgen? _________________
 |