| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Magstro
|
Geplaatst: 29 Nov 2007 20:42:21 Onderwerp: Magstro |
|
|
nou ik ben Huib van Leeuwen, ook wel bekend als Magstro..
ik schrijf dit topic eigenlijk omdat toen ik in de guild ging ik 2 dagen later 2 maanden offline zou gaan.. waarvan nu 1 maand voorbij is.
dus plz kick mij niet
nog wat info.
ik ben 15 jaar oud en mijn hobby's zijn: skaten, en beetje op internet rondhangen, en mijn muziek smaak varieerd van pop tot metal
in wow is mijn main een level 70 human mage.
voor TFD zat ik in eerst the Fellowship, Soldaten van Oranje, Everlasting en heel even MIH.
mijn interesses in wow zijn eigenlijk alleen maar.. pvp misschien een keertje kara ofzo
mijn spec is dan ook 17/--/44
,M
ps. bedankt voor het lezen van dit vage verhaal XD _________________ Fuck world peace!
I want a pony. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Nov 2007 20:42:21 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 30 Nov 2007 09:03:59 Onderwerp: |
|
|
welkom  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 1 Dec 2007 17:54:36 Onderwerp: |
|
|
Ik geloof dat je al gekickt bent omdat je na een maand niet actief geweest te zijn je sowieso gekickt word
Maar je mag er vast wel terug in over een maandje
Alvast welkom terug  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 2 Dec 2007 11:26:57 Onderwerp: |
|
|
Magstro is nog niet gekicked, en ik heb in zijn note gezet dat hij niet gekicked moet worden. khoop dat de andere GM's zig daar dan ook aan houden. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Magstro
|
Geplaatst: 6 Dec 2007 19:12:50 Onderwerp: |
|
|
dankje wel
ondertussen nog maar 25 dagen te gaan!
Goed nieuws: heb nu super mario galaxy om de tijd te doden  _________________ Fuck world peace!
I want a pony. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|