| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 23 Feb 2007 12:42:17 Onderwerp: Problemen met Addons installeren. |
|
|
Ik hoor nogal wat mensen klagen dat ze hun addon maar niet juist geinstalleerd krijgen...
Ik ga niet nog een voorbeeld geven van hoe je een addon moet installeren, ik ga wel even een tip geven hoe je kunt checken. Dus bij deze:
Stap 1
Ga naar de map C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\Addons. (dit is de standaard map waar world of wacraft wordt ge?nstalleerd. Het hoeft dus niet per se in C:\Program Files\ te zijn.)
Als je een Addon hebt gedownload, moet je die altijd uitpakken (zie Topic: 'Hoe installeer ik de Guildbank of een andere addon')
Dan krijg je altijd een aantal mapjes, meestal Interface\Addons\GuildbankAccount (dit geldt voor de guildbank)
Of voor Atlas:
Interface\Addons\Atlas
Zorg er altijd voor, dat als je iets uitgepakt hebt, dat het mapje met de naam van je addon (bijv. Guildbankaccount) IN de map Addons staat.
De map addons kun je herkennen aan het plaatje hierboven. In deze map staan nog wat mapjes van Blizzard.
Zorg er dus voor dat jou mapje GuildbankAccount, Atlas, enz. enz. tussen deze Blizzard mapjes komen te staan.
Het is ingewikkeld, maar als je het eenmaal door hebt, valt het wel mee.
Groetjes Moon _________________

Laatst aangepast door Moondawn op 9 Okt 2007 13:27:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Feb 2007 12:42:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:45:12 Onderwerp: |
|
|
Ik heb wat hulp nodig met Auctioneer. Deze doet het om ??n of andere reden niet op bepaalde chars en op andere wel.
Op bijvoorbeeld mijn Orc Lock, geen probleem, doet het. Op Marakoen, geen probleem, doet het. Maar op Marawar laadt hij gewoon totaal niet.
Iemand idee?n om dit op te lossen? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 19 Apr 2007 12:47:08 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | Ik heb wat hulp nodig met Auctioneer. Deze doet het om ??n of andere reden niet op bepaalde chars en op andere wel.
Op bijvoorbeeld mijn Orc Lock, geen probleem, doet het. Op Marakoen, geen probleem, doet het. Maar op Marawar laadt hij gewoon totaal niet.
Iemand idee?n om dit op te lossen? |
Als je je character scherm hebt (dus als je ingelogd bent), kan je op de button 'Add-ons' klikken. Daarbij kun je voor elke character de addons instellen die hij moet laden.
Check eens voor de zekerheid of je hem bij Marawar wel aangevinkt hebt. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 19 Apr 2007 16:15:23 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | Ik heb wat hulp nodig met Auctioneer. Deze doet het om ??n of andere reden niet op bepaalde chars en op andere wel.
Iemand idee?n om dit op te lossen? |
weet je zeker dat je hem wel hebt aan gezet op die chars:
/auctioneer load always
dan laad hij voortaan atlijd meteen als je inlogged op die char _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 20 Apr 2007 14:59:02 Onderwerp: |
|
|
Hij staat aangevinkt en als ik typ /auctioneer load always dan doet hij dat ding van "type /help for list of actions"  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 20 Apr 2007 18:27:19 Onderwerp: |
|
|
dan moet je maar misbruik maken maken van miju auctioneer, ik heb askprice aan staan.
dus /w mij , of typ in guild chat dit : whats [itemlink] worth?
en dan /w ik je mijn auctioneer resultaten terug, werkt alleen als ik online ben ofc.
en probeeer anders ff auctioneer opnieuw te installeren _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 20 Apr 2007 21:53:48 Onderwerp: |
|
|
leip bij mij doet ie het gewoon altijd op al mijn chars, maar bij mij doet ie het niet als ik wowecon aan heb staan, maar het zou moeten werken _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|