FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Guillaumie

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Introductie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
meestereddy

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2008 19:50:44    Onderwerp: Guillaumie Reageren met citaat

Hoi mede guildy's
Guillaumie is mijn main. Ik speel ook wel af en toe op Floor, Ezeltjestrek (mijn bank) en ik ben van plan om een warlock (edtje) en een pala (alladdin) te gaan levelen in de toekomst.

In het normale leven ben ik Ed(dy) en ben docent op een school in Almere. Ik geef daar Mens en Maatschappij (ofwel aardrijkskunde, geschiedenis, economie, maatschappijleer en levensbeschouwing).

Ik ben in een relatie en ook zij speelt regelmatig in onze guild online in WoW: Laskisha of Lashawna.

Hopelijk spelen we gezellig verder met zijn allen!
Op naar nieuwe wateren, zodat de vliegende huillander weer nieuwe slachtoffers kan maken! Twisted Evil har har har... Twisted Evil

Ed

Geplaatst: 12 Jan 2008 19:50:44    Onderwerp:

Terug naar boven
chinca
Soldaat

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2008 22:54:20    Onderwerp: Reageren met citaat

lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Introductie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: