| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Dec 2007 19:49:07 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 19 Dec 2007 23:10:35 Onderwerp: |
|
|
waardeloos _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
|
Geplaatst: 19 Dec 2007 23:12:08 Onderwerp: |
|
|
mja ziet er goed uit
weet niet of je de points hebt maar unbridled wrath zou mischien wel handig zijn voor extra rage..
maarja wat weet ik er van _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 20 Dec 2007 10:43:21 Onderwerp: |
|
|
| micha schreef: | mja ziet er goed uit
weet niet of je de points hebt maar unbridled wrath zou mischien wel handig zijn voor extra rage..
maarja wat weet ik er van |
Unbridled wrath is onnodig omdat dat ten eerste weinig rage oplevert en alleen als je slaat. De meeste rage haal ik uit damage die ik op me krijg. Unbridled Wrath is alleen zwaar nodig als je damage doet omdat je normaliter minder rage krijgt van alleen damage doen. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
|
Geplaatst: 20 Dec 2007 15:50:06 Onderwerp: |
|
|
mja jij zit altijd te miepe dat je geen rage krijgt
dus ik d8.... maarja wat weet ik er van
ziet er overigens goed uit hoor  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
eltharion Korporaal
|
Geplaatst: 21 Dec 2007 09:21:12 Onderwerp: |
|
|
Als je rage wilt neem je een paar hunters mee die een shitlode of damege kunnen maken en laat je ze een voor een redirect op je zetten terwijl we hun een drietal dikke attacks doen, komt alles goed  _________________ If it ain't dutch... it ain't much. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 23 Dec 2007 21:29:29 Onderwerp: |
|
|
perfect..
nouja.. perfect is een groot woord - waarom die 5% crit?? stop um gwn in die extra 4 defense of imp thunder clap..
tanks zijn voor klappe opvange niet voor dmg (behalve panzerkins dan) _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjorsiehj Sergeant
|
Geplaatst: 23 Dec 2007 22:13:33 Onderwerp: |
|
|
Ziet er goed uit, maar wat weet ik ervan...
@ Sander : Panzerkin 4 Life ;D _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 16:47:56 Onderwerp: |
|
|
please imp thunder clap echt lekker voor initial aggro, niet meteen dat die X target linea recta naar healer loopt en hem 1 hit
haal die crit weg, de build van kogel moet je nemen _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 17:25:17 Onderwerp: |
|
|
Die crit is vreselijk handig!
Zorgt voor veel meer aggro en meer rage.
Toch raad ik ook aan om ergens in de prot build wat weg te snoepen om die thunder clap te krijgen want dat is ook imba maar houd die crit! _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

|
Geplaatst: 7 Jan 2008 21:46:33 Onderwerp: |
|
|
doe dan +3 crit maar cker imp thunder clap.. en btw die build van kogel is echt perfect _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 7 Jan 2008 22:52:39 Onderwerp: |
|
|
| Sander schreef: | | doe dan +3 crit maar cker imp thunder clap.. en btw die build van kogel is echt perfect |
Perfect zou ik het niet noemen. Cruelty is een must-have. Punt. Kogel heeft een paar keuzes gemaakt die ik nooit zou maken. Ik gebruik TC bijna nooit bij multi-tanken omdat ik anders vaak CC kan breken, daarom drop ik imp TC. Daarnaast betwijfel ik hoeveel die extra damage die het doet nou ook aan extra threat oplevert.
Het gaat om tanking style. Het ging mij erom of mijn build een goede build was met de punten die ik heb ge?nvesteerd buiten die imp TC om  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 8 Jan 2008 15:39:49 Onderwerp: |
|
|
Ik zeg ja  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

|
Geplaatst: 8 Jan 2008 21:17:50 Onderwerp: |
|
|
wowza wat een verhaal.. ik zeg nee ^^, pull dan gwn back en dan TC 8D _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Jan 2008 21:17:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
|