| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 14 Jan 2008 17:41:46 Onderwerp: UI hulp gevraagd |
|
|
Ok, al sinds ik begon met WoW spelen zuig ik met add-ons. Sinds ik ben begonnen met raiden heb ik natuurlijk een aantal add-ons erbij gehaald (CTraid, Deadly boss mods, Cooldowntimers, NatureEnemyCastBars etc.) en deze lopen lekker. Nou heb ik altijd al gedroomd van een goedwerkende UI die werkt voor zowel mijn warrior als mijn shaman (die nog hard aan het levellen is). Nou ja, dromen is overdreven maar ik zie overal mensen met lekkere UI's, en ik loop rond met de standaard WoW met Titanbar.
Ik wil best wel wat tijd steken in een nieuwe UI (niet nu, van het weekend of zo :p) maar dan heb ik wat add-on advies nodig. Nu zat ik dus even naar het "UI topic" hier te kijken en zag dat een aantal mensen liepen met een UI die lijkt op wat ik zou willen.
Zo zie ik bijvoorbeeld bij allen mooie frames voor bij de characters, ik heb vernomen dat dit Xperl Frames is. Hier heb ik al even naar gekeken maar ik ben een add-on n00bje en snap geen anus van hoe ik dit in moet stellen, iemand die hier hulp bij weet? ^^
Daarnaast zien de hotkey bars bij Neon, Spook en Nick er zeker uit zoals ik ze ook wel zou willen hebben (misschien horizontaal iets langer en iets minder hoog verticaal). Daarnaast wil ik graag ook twee "Chat frames" zoals praktisch iedereen dat daar heeft. Welke add-on is dat? Ik zie dit ook vaak op andere plaatjes, een general chat ding en een combat log. Dit kan ook met normale WoW maar komt het niet uit met de hotkey bar. Wat ik dan wil is de hotkeys in het midden, dan links "General chat" en rechts "Combat", of ipv combat raid zoals men heeft, maar dan heb ik een mod nodig die mijn combat bijhoudt (Ik ben van plan de mod Recount te gaan gebruiken ipv damage meters, die houdt bepaalde combat dignen bij, dan heb ik de combat niet nodig, iemand ervaring mee?).
Nou, ik heb grootse plannen maar niet het inzicht om het te verwezenlijken. Als men dus advies heeft omdat ik van het instellen geen anushaar snap, stel ik dat op prijs. Of weet iemand misschien van een goede UI compilatie die goed geschikt is voor tanks maar ook DPS (zodat mijn shammy niet achterblijft)?
Much <3 _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Jan 2008 17:41:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 14 Jan 2008 18:10:01 Onderwerp: |
|
|
Lang verhaal zeg
Nou ik gebruik zelf voor mijn UI x-perl unitframes wat als je het instaleert het al best wel perfect doet , als je dan nog dingen niet snapt /w me maar ingame.
Die action bar addon is Bongos2 en is wat lastiger om goed af te stellen. Hiervoor kan je anders misschien een filmpje zoeken op youtube of gewoon aan jan en alleman vragen .
Voor een chatmod addon moet je bij iemand anders zijn want die heb ik niet en vind ik ook niet nodig _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 14 Jan 2008 22:54:07 Onderwerp: |
|
|
die chat shit is gewoon stadaardt, je kan gewoon je scherms duplicaten en dan kiezen wat je er wel en wat je er niet in wilt zien.
idd vaak is de unitscreens x-perl, ik kan je eventueel ook wel helpen dit in te stellen, net zoals bongos. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 14 Jan 2008 23:08:24 Onderwerp: |
|
|
Het is gewoon een kwestie van de mods die jij wilt downloaden en installeren, en dan heel veel prutsen
met bongos(bars) kan je grote/hoogte/waar allemaal instellen naar eigen keuze
Chat scherm is idd gewoon standaard wow. _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|