| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 2 Jan 2008 14:07:45 Onderwerp: Kijken of je uncrittable bent (vooral handig voor tanks) |
|
|
Als je dit typt in wow: /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(2.6-(GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
kan je zien of je uncrittable bent.
Is het getal 0 of negatief dan ben je uncrittable.
Is het getal positief dan moet je nog wat aan je defense/resilience werken. _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Jan 2008 14:07:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
eltharion Korporaal
|
Geplaatst: 2 Jan 2008 16:52:25 Onderwerp: |
|
|
Ik ben dan wel geen tank maar dat is wel verdomd handig.
grtz _________________ If it ain't dutch... it ain't much. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 17 Jan 2008 18:30:27 Onderwerp: |
|
|
Oej... Nadat ik dit command even wat beter bekeken had zag ik dat er ergens 2.6 stond. Dit is het percentage wat druids met 3/3 SotF moeten hebben om crit immune te worden. Ik betwijfel dus of dit voor warriors ook goed werkt of die dus veel te lage waarden krijgen en dus denken dat ze crit immune zijn maar het eigenlijk niet zijn...
Ik denk dat hij voor warrior veranderd moet worden in:
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(5.6-(GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)
maar dit weet ik niet zeker aangezien ik dit commandje niet gemaakt heb maar van het druid forum heb geplukt _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|