| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 13:35:39 Onderwerp: Patch 2.4 notes |
|
|
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html
Ik ben niet happy met de changes. Dikke nerfs voor de shamans, UI moet helemaal upgedate worden (NOES ), en geen requirement voor Hyjal en BT meer?! Zelfs de changes voor de warriors zijn bijna allemaal nutteloos (gief flurry met OH crit, lolzk?).
Ik vind het banaal dat ze de attunement voor BT en Hyjal weghalen en ook nog eens de optie bieden om zo door te lopen naar Vasj en Kael zonder de eerste bosses te downen. Ik zou misschien alleen die latste optie aanbieden, en dat gaande met een bepaalde quest of wat dan ook dat je met iemand moet praten NADAT je alle bosses al wel een keer hebt gedowned. Dat maakt tries op Kael en Vasj natuurlijk makkelijker voor een attunement maar zorgt toch voor genoeg moeite die nodig is.
Aan de andere hand zijn Kael en Vasj beduidend moeilijker (heb ik begrepen) dan de eerste paar bosses en Hyjal en BT, en kan op deze manier een gear gap overreden worden.
Wat zijn jullie meningen hier over? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 13:35:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 9 Feb 2008 15:00:02 Onderwerp: |
|
|
ik maak me zorgen om die UI changes ffs;/
geen zin om alles op nieuw inte stellen..
en waar zijn de druid nerfs >.> _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 15:30:52 Onderwerp: |
|
|
| Neon schreef: | | en waar zijn de druid nerfs >.> |
lol  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 15:36:33 Onderwerp: |
|
|
Ik keek net nog even de patch notes door en kwam dit tegen:
Non-corporeal Undead and Mechanical creatures are now susceptible to bleed effects.
Ik heb geen hekel meer aan undeads
Edit: Nu nog wel maar als 2.4 er is heb ik dat niet meer  _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 17:08:31 Onderwerp: |
|
|
Waar zijn de mage buffs?? en nog belangrijker
WEL:
| Citaat: | | Cheat Death: A combat log message will now show when this ability activates. |
En g??n cheat death nerf?? wtf
en g??n warlock nerf :S?
Lol @ | Citaat: | | If a player dies 50 times or more in a battleground, they will no longer be worth honor for the remainder of that battle. |
YAY @ | Citaat: | | Enchanting recipe to shatter a Void Crystal into two Large Prismatic Shards. |
woot enchanting toch beetje nuttig _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 9 Feb 2008 19:56:24 Onderwerp: |
|
|
zomg :
| Citaat: | | All 25- player raid bosses that drop set tokens will now drop an additional token! | Farm status enabled.
en kvind het wel meevallen met die jsammy nerfs xD _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 11:23:57 Onderwerp: |
|
|
| Pacific schreef: | | en kvind het wel meevallen met die jsammy nerfs xD |
Zijn ook geen vreselijke dingen, maar de oh-zo ?bere earth shield, noes  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 12:12:07 Onderwerp: |
|
|
Is alleen een nerf voor resto's.
Ik ben elem dus maak ik me er niet druk om. _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Delomir Soldaat
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 12:58:14 Onderwerp: |
|
|
Op MMO-Champion staan nu ook een groot aantal nieuwe engineering heads . Dat de attunement wegvalt vind ik wel een slim idee van Blizzard, het wijst er vooral op dat WotLK niet zo heel ver weg meer is. Zal waarschijnlijk toch deze zomer zijn.
Wie weet moet ik er toch maar eens over denken om met 2.4 terug te komen in WoW ipv met WotLK, die nieuwe instance lijkt me best cool. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 14:33:45 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | Pacific schreef: | | en kvind het wel meevallen met die jsammy nerfs xD |
Zijn ook geen vreselijke dingen, maar de oh-zo ?bere earth shield, noes  |
Als je dit een nerf vind:
| Citaat: | | Earth Shield: Mana cost reduced roughly in half, and charges reduced from 10 to 6. |
dan zie je wel dat je niet resto bent met je sjammy ^^, dit is echt een vette buff. Nu wordt het eindelijk rendabel om tijden bossfights earthshield te verversen. Wat eerst minder was omdat het 900 mana kosten, Nu dus ongeveer de helft, met nog steeds 6 charges, das best een lekkere buff imo _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 14:44:19 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | | dan zie je wel dat je niet resto bent met je sjammy ^^, dit is echt een vette buff. Nu wordt het eindelijk rendabel om tijden bossfights earthshield te verversen. Wat eerst minder was omdat het 900 mana kosten, Nu dus ongeveer de helft, met nog steeds 6 charges, das best een lekkere buff imo |
Autsj, dies onder de gordel ^^ _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 10 Feb 2008 17:51:36 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | | Citaat: | | dan zie je wel dat je niet resto bent met je sjammy ^^, dit is echt een vette buff. Nu wordt het eindelijk rendabel om tijden bossfights earthshield te verversen. Wat eerst minder was omdat het 900 mana kosten, Nu dus ongeveer de helft, met nog steeds 6 charges, das best een lekkere buff imo |
Autsj, dies onder de gordel ^^ |
Niet onder de gordel hoor, maar heel erg waar. Ik ben geen resto en het ook niet van plan te worden eigenlijk :p Ik dacht zelf dat de mana cost reduction niet opwoog tegen het verminderen van de orbs. 450 mana is nog steeds veel mana voor verversen terwijl je op dat moment ook een heal kan gooien. En als je niet ververst is die 10 orbs beter dan de 6 als je het gevecht net inloopt ermee ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tarbaga Soldaat
Geregistreerd op: 11 Feb 2008 Berichten: 16 Woonplaats: Nieuwleusen O.V.
|
Geplaatst: 13 Feb 2008 03:35:02 Onderwerp: |
|
|
net even de nieuwe patch getest op de ptrs en de nieuwe gui heeft nog wel wat werk nodig maar het is een verbetering omdat je nu ook gewoon kan door spelen terwijl je de settings van je gui verandert.
dus je heb een mooi zicht over het spel zei het iets verdonkert.
ook zijn de chat screens onder de loop genomen en daar zit nog een bug dus die heb ik gerapporteerd. namelijk dat je aan je general chat screen niet kan toevoegen wat je nogmaal in combat text krijgt te zien en wat ik dus graag in me general chat zie zo als kill xp.
wat ik nog niet heb kunnen testen is onder anderen de guild mogelijkheden maar dat komt nog zodra ik tarbaga kan kopieren naar de ptrs. speel nu voor de basis zooi gewoon met een nieuwe char.
dus als ik verder nieuwtjes ontdek zal ik ze reporten in een nieuw topic zo dat iedereen een beetje bij gehouden word _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:41:42 Onderwerp: |
|
|
het verhaal gaat dat je straks nether vortex kan kopen voor 15 badges. dat zou echt een te zware buff zijn voor warrios in arena. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:50:52 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | | het verhaal gaat dat je straks nether vortex kan kopen voor 15 badges. dat zou echt een te zware buff zijn voor warrios in arena. |
Maarja dat mag ook wel, want warriors zijn zo underpowered in arena  _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:50:52 Onderwerp: |
|
|
|
|
|