| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 00:37:12 Onderwerp: De 25-mans raids komen eraan! (Vragenlijstje voor iedereen!) |
|
|
Hey ollanders,
Jullie merken vast wel dat het erg goed gaat met het raiden, en dat er in groep 2 het tempo ook al flink in ligt! (Nightbane down, na nog geen 2 weken :O).
Omdat we al in de toekomst kijken, willen we onze eerste stapjes in Gruul's Lair gaan zetten.
Hier komt wat organisatie bij kijken, en daarom zou ik iedereen willen vragen deze korte vragenlijst in te vullen, en hierop te reply'en ^^. Hierdoor kunnen wij een schema maken met welke dagen mensen w?l, en n?et kunnen.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 00:37:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 07:32:17 Onderwerp: |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden.
Doordeweeks is soms een probleem maar dit zijn geen vaste dagen (dit is in verband met huiswerk)
Sowieso kan ik niet op de donderdag, en als het een oneven week is (bijvoorbeeld week 7 wat het nu is) kan ik niet op de vrijdag en de zaterdag
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
Over het algemeen wel, zoniet zal ik het ruim vantevoren aangeven.
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
Ja _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 07:36:29 Onderwerp: |
|
|
ik denk dati k praktish niet mee kan
omdat ik alleen op vrijdag en of zaterdag kan..
maar als er weer vakantie is ga ik wel mee  _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 10:38:04 Onderwerp: |
|
|
yo yo np:
uh GEEN is dat erg
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL.
lijkt me prima
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt).
ik kan alle dagen dus voor mij allemaal geen probleem. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 10:41:03 Onderwerp: |
|
|
1.kan niet raiden op disndag,donderdag,zaterdag.
2.uiteraard
3.jup _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freggelkarl Soldaat 2e Rang
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 11:29:51 Onderwerp: |
|
|
In principe elke dag wel
Zekers
Ja |
|
| Terug naar boven |
|
 |
doosje Korporaal

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 12:32:49 Onderwerp: |
|
|
ik kan zondag t/m donderdag
ja ben beschikbaar (langer zelfs)
ja voor mijn part bijna heel de week _________________ for the horde!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 13:16:10 Onderwerp: |
|
|
1. Over het algemeen kan elke dag wel, met uitzonderingen daargelaten ^_^
2. jup tijden zijn prima.
3. jup _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dunter
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 14:16:13 Onderwerp: |
|
|
1. Ik kan niet op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag.
2. Ja beschikbaar
3. Ja hoor
Groeten Dunter |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 17:17:55 Onderwerp: |
|
|
Geen (Praktisch zelfde als neon)
Jep
Jep _________________

Laatst aangepast door Sander op 14 Feb 2008 17:19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
soranis Soldaat

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 17:19:03 Onderwerp: vragelijst |
|
|
Ik kan alleen op dinsdag/donderdag nie
De tijden zijn nice
uiteraard |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Warlord888

|
Geplaatst: 14 Feb 2008 19:10:17 Onderwerp: |
|
|
Tuurlijk zal ik ff op de 3 vragen antwoorden
1: Ik ben eigenlijk op elke dag beschikbaar
2: ja tijden zijn goed voor mij
3: Jup ;D _________________ Robin THE Hunter! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chojinselur Soldaat
|
Geplaatst: 14 Feb 2008 23:28:16 Onderwerp: |
|
|
moeilijke vraag zowieozo kan elke woensdag WEL raiden en wellicht een extra dag, het is maar net wat ik die avond heb, heb ik niks kan ik gewoon.
Als ik een avond kan ben ik de hele avond beschikbaar*dan maar zombie op school zijn*
jep dat moet wel lukken =] _________________ Dileah lvl 70 elemental shaman
Choijnselur lvl70 night elf rogue *retired*
*wOot sta op 6 epix nog 2 te gaan en bay bay* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Crane
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 00:14:23 Onderwerp: Re: De 25-mans raids komen eraan! (Vragenlijstje voor iedere |
|
|
1. Op welke dagen kan je NIET raiden. bijna altijd, alleen moet met werk soms in de avonduren ook aan de slag, maar laat het dan tijdig weten.
2. Ben je beschikbaar van half 8 tot half 11, op de dagen dat je mee kunt? Zonee, van hoe laat tot hoe laat kun je WEL. van half acht tot twaalf
3. Buiten de dagen om dat je niet kunt - ben je beschikbaar om minimaal twee dagen in de week raiden? (Dus om de raid voort te zetten, waar we bijv. de vorige dag zijn ge?indigt). no problem!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 11:11:58 Onderwerp: |
|
|
Dinsdag, vrijdag en zaterdag. Woensdag ben ik na half 8 beschikbaar.
Ja, dan ben ik beschikbaar, maar woensdag zal ik over het algemeen 5 minuutjes later zijn ivm drumles (die om 5 voor half 8 eindigt).
Drie dagen per week is mijn absolute max, 2 dagen is het beste voor mij. Maar dan reken ik ook 10mans erbij. Dus dan is het misschien 1 dag gruul, 1 dag kara, bijvoorbeeld. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 11:11:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|