| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Elfi Korporaal
|
Geplaatst: 16 Feb 2008 23:48:38 Onderwerp: Elfi naar een andere guild. |
|
|
Hey hey lieve guildies.
Zoals jullie gemerkt hebben ben ik erg weinig online. Dit is niet omdat ik geen zin meer heb in wow, maar het werkte hier thuis gewoon niet meer. En mijn ventje en 2 kids gaan natuurlijk voor. Stapje terug dus Elfi. Omdat ik zo weinig tijd/gelegenheid heb om op Elfi te spelen, is het voor mij zinloos om mee te gaan instances in e.d., dat duurt uren en af en toe eens een uurtje of 2 is zat, en niet eens meer elke avond. Gevolg is dat mijn *thuis-gevoel* in de guild een beetje verdween, ligt natuurlijk aan mij dat weet ik wel , maar toch, ik kan natuurlijk nergens over mee ouwehoeren en dat doe ik nou eenmaal graag . Met Linlock zit ik in een piepklein vriendenguildje, sommigen ken ik al heel lang, ze kennen me daar en weten waarom ik er zo weinig ben. Guild heet just have fun (hoewel huize avondrood misschien ook zou kunnen in mijn geval), en dat zegt genoeg. Ik prop Elfi daar achter de garaniums (het raam klinkt nogal lullig). Als jullie een shadowpriest nodig hebben voor iets en ik BEN toevallig online, vraag me dan alsjeblieft. Ben mijn eigen quests zat maar ik vind het heerlijk om iemand ergens doorheen te knallen.
Liefs en veel succes verder
P.s. MoonMoon zet je TomTom maar vast aan hoor *verdwaald*  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 16 Feb 2008 23:48:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freggelkarl Soldaat 2e Rang
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 07:58:58 Onderwerp: |
|
|
Nooooooooos
*snif* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 12:14:53 Onderwerp: |
|
|
ach zolang je er maar plezier in hebt he
vindt dat je goede rede hebt ^^ _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 12:40:09 Onderwerp: |
|
|
Noohoos  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|