| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
legendwizzy
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 17:30:35 Onderwerp: [Accepted]Apply lvl 70 mage |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Legendwizzy Human/Mage/Ja
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
Ik ben 14.
3. Hoe lang speel je al WoW?
Ongeveer 3 kwart jaar.
4. Hoe veel uur in de week speel je?
Veeel te veel;P
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Pvp en Instances Maar laatste tijd doe ik niet zoveel omdat ik graag wil raiden.
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Mass dps, En heb Warrior-Druid gespeelt
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Arcane/fire Atm En ik zou respeccen
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
The nacht raven, The flying dutchman, Made in holland, Ervaringen waren mislukte raids.
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ik ken veel mensen in de guild, Ik wil graag in jullie guild omdat jullie goed raiden en goed organiseren en er geen zootje van maken, En ik denk dat ze wel een goed woordje zouden doen alleen dat ik beetje druk ben
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Ik heb ventrillo, De rest nog niet maar ik kan het zo downloaden als dat echt nodig is.
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Tairloring/Enchanting Tailoring is 374 en enchanting 285 Heb ervoor gekozen omdat ik dan items die ik maak gelijk kan enchante/disenchanten.
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Positief blijven denken, Niet zeuren want dat maakt het erger, Minder praten en meer dpsen.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Is jammer, Ik kan wel door blijven zeuren maar daar bereik ik niks mee.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Onvolwassen En onsportief zou ik niks over zeggen omdat ik zelf niet zo goed tegen me verlies kan en ik nog beetje druk ben Maar als ie te ver gaat zeg ik er wat van.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Ja, Ik hoop dat je een plekje in de raid voor me vrij hebt, Ik wil heel graag raiden en snel ook! Ben heel enthousiast luister graag naar de leader en ik doe mijn best.
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
Heb 8 epic's en rest is blue
Veel leesplezier  _________________ Ik ben een mage, Wil heel graag raiden en ben bijna altijd beschikbaar. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 17:30:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 17:52:55 Onderwerp: |
|
|
en amory link is niet '' kheb 8 epix rest blue'' ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
legendwizzy
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 18:20:01 Onderwerp: legendwizzy |
|
|
Weet niet hoe dat moet;P _________________ Ik ben een mage, Wil heel graag raiden en ben bijna altijd beschikbaar. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 19:09:03 Onderwerp: |
|
|
Hehe, je spelde The Flying Dutchmen verkeerd XD
Naja voor de armory van wizzy klik je hier.
Alvast wb ^^ _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 7 Mrt 2008 18:49:40 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | Hehe, je spelde The Flying Dutchmen verkeerd XD
Alvast wb ^^ |
ok?.. dan krijgt ie waarschijnlijk een decline  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |