| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
glaremi
|
Geplaatst: 12 Mrt 2008 20:57:02 Onderwerp: Holy Paladin apply [Accepted] |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Glaremi, Human, Paladin. Rednarock, Human, Warlock.
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd? ik ben 15
3. Hoe lang speel je al WoW? 2 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je? 4 uur per dag door de weeks en 6/8 uur in het weekend per dag
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?) Instance, PvP
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld? Paladin was een leuke kls om mee te spelen.
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt? Holy, ja ik zou respeccen.
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen? Evil Orange, Exiles Hope, Vertical Smile.
In SSC 4/6, TK 2/4, kara clear en gruul ook.
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen? Ben een hele oude guild member.
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien? Ja heb alles
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill? Mining en later Herbalism
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Vertellen wat er kan veranderen.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Ik hou gewoon me mond.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen? Ik zeg het of laat het aan de officers over.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Nope
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Glaremi |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Mrt 2008 20:57:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 12 Mrt 2008 22:09:43 Onderwerp: |
|
|
Armory is weer eens down maar klinkt goed  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 00:13:30 Onderwerp: |
|
|
We zitten op het moment net in een periode dat het moeilijk voor ons is om in te schatten of we nog nieuwe raid-members nodig hebben, in verband met de samenvoeging met de rode phoenix.
Aangezien je graag mee wilt raiden; we hebben nog een aantal dagen nodog om precies op een rijtje te zetten welke classes we nog nodig gaan hebben voor de raids.
Je hoort er nog van
Moondawn _________________

Laatst aangepast door Moondawn op 13 Mrt 2008 10:24:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 09:38:35 Onderwerp: |
|
|
Hehe cool, we zijn nu gewoon zo groot dat we mensen gaan weigeren XD _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 10:29:59 Onderwerp: |
|
|
lol  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 13 Mrt 2008 15:12:25 Onderwerp: |
|
|
nou, weigeren.. ze mogen er denk ik altijd in, maar dan hebben ze miss. minder kans om te raiden... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|